Het Stamcafé II
donderdag 28 januari 2016 om 10:17
Welkom in het stamcafé en in onze tropical bar dependance op Bora-Bora.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
vrijdag 29 januari 2016 om 06:11
Koffie!!!!!!!! Luie wijven café is het eigenlijk en wie drinkt er hier zo veel absinth? Weet je, ik doe dat bodempje bij de koffie, kan de fles ook meteen weg. Heb eieren met spek meegenomen, hartstikke Paleo en goed tegen katers. *schuift even onbekende weg bij wc pot om haar te kunnen feunen bij handendroger* Wie weet wie die blonde dame is die met haar hoofd in de wc ligt te pitten? Man,man,man, wat is hier gisteren gebeurd, er hangt een mitella aan de plafondlamp samen met een slipje? Eerst maar eieren en een paar espresso's wegduwen en daarna reanimeer ik dat blondje wel.
vrijdag 29 januari 2016 om 06:12
vrijdag 29 januari 2016 om 06:43
vrijdag 29 januari 2016 om 06:57
vrijdag 29 januari 2016 om 07:01
vrijdag 29 januari 2016 om 07:07
quote:hatsetats schreef op 29 januari 2016 @ 07:02:
Waarom zou je niet kunnen sporten als je slecht hebt geslapen?O ik kan wel sporten hoor, maar ik doe het nog maar een paar weken (wel netjes 3x per week). Mijn conditie was 0 en zal na die paar weken nog niet veel beter zijn. Doe fitness. Straks iig weer een half uur op de crosstrainer (ten minste, ik denk dat dat ding zo heet ) Ik ben gewoon bang dat ik na 10 minuten dood neer val. Maar jij denkt dat dat mee valt?
Waarom zou je niet kunnen sporten als je slecht hebt geslapen?O ik kan wel sporten hoor, maar ik doe het nog maar een paar weken (wel netjes 3x per week). Mijn conditie was 0 en zal na die paar weken nog niet veel beter zijn. Doe fitness. Straks iig weer een half uur op de crosstrainer (ten minste, ik denk dat dat ding zo heet ) Ik ben gewoon bang dat ik na 10 minuten dood neer val. Maar jij denkt dat dat mee valt?
vrijdag 29 januari 2016 om 07:31
Gelukkig is de buikpijn weg Kittens.
Je voelt je zo slap, daarna, althans, dat heb ik dan.
Corona, ik heb antibiotica maar er gebeurt niks eigenlijk.
Gewoon zitten met een kussen onder mijn arm gaat prima inmiddels, dat heb ik uitgevonden maar verder, zelfs gewoon lopen met de arm langs het lichaam, doet zeer.
Dus ik heb de mitella de hele tijd om mijn nek hangen.
De huisarts wilde er na een paar dagen nog even naar kijken. Dat gaat dus straks gebeuren.
Je voelt je zo slap, daarna, althans, dat heb ik dan.
Corona, ik heb antibiotica maar er gebeurt niks eigenlijk.
Gewoon zitten met een kussen onder mijn arm gaat prima inmiddels, dat heb ik uitgevonden maar verder, zelfs gewoon lopen met de arm langs het lichaam, doet zeer.
Dus ik heb de mitella de hele tijd om mijn nek hangen.
De huisarts wilde er na een paar dagen nog even naar kijken. Dat gaat dus straks gebeuren.
vrijdag 29 januari 2016 om 07:39
quote:Corona67 schreef op 29 januari 2016 @ 07:08:
Heb je iets van antibiotica of zo Leo?
Stom zoiets. Geneest langzaam
Antibiotica heeft alleen zin als het een bacteriële ontsteking is (dat heet een infectie). In een gewricht komen meestal geen bacteriën en is er sprake van een (steriele) ontsteking.
Goedemorgen allen. Ik heb uitgeslapen. Ben erg benieuwd of ze oudste op tijd uit bed hebben gekregen.
Heb je iets van antibiotica of zo Leo?
Stom zoiets. Geneest langzaam
Antibiotica heeft alleen zin als het een bacteriële ontsteking is (dat heet een infectie). In een gewricht komen meestal geen bacteriën en is er sprake van een (steriele) ontsteking.
Goedemorgen allen. Ik heb uitgeslapen. Ben erg benieuwd of ze oudste op tijd uit bed hebben gekregen.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 29 januari 2016 om 07:40
vrijdag 29 januari 2016 om 07:51
quote:Corona67 schreef op 29 januari 2016 @ 07:48:
[...]
Bel hem/haar ff op. Das gibst doch nicht!!
Of zo.
En het ochtendritme zal wel erg wennen zijn voor je oudste ..
De huisarts van Leo is echt eigenwijs zeg.
Oudste heeft hier ook een ochtendritme hè. Het is vooral even wennen dat ik dat niet hoef te regelen.
[...]
Bel hem/haar ff op. Das gibst doch nicht!!
Of zo.
En het ochtendritme zal wel erg wennen zijn voor je oudste ..
De huisarts van Leo is echt eigenwijs zeg.
Oudste heeft hier ook een ochtendritme hè. Het is vooral even wennen dat ik dat niet hoef te regelen.
The early bird suffers longer.