Het Stamcafé II

28-01-2016 10:17 3003 berichten

Welkom in het stamcafé en in onze tropical bar dependance op Bora-Bora.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
quote:Corona67 schreef op 31 januari 2016 @ 18:43:

[...]

1x.... en dan wordt dat nooit vergeten.

Er zijn pisbakken zat trouwens. Ze delen ze ook rustig hoor!

Soort zwaardgevechtjes tijdens t plassen, daarom is t daar ook altijd zo'n puinbak aan t end vd avond.
quote:Dreamer schreef op 31 januari 2016 @ 18:38:

[...]

Zat ik net te bedlenken. Vandaag niet meer trouwens Nope. jij hebt ook al genoeg gedronken zie ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveTheDay schreef op 31 januari 2016 @ 18:48:

[...]

Das best knap

Mijn grootste wapenfeit in deze categorie is dat ik ooit over een paarse dildo (of vibrator, daar wil ik van af zijn) die ergens op een parkeerplaats lag gestruikeld ben. En terwijl ik viel dacht ik nog: ik hoop maar dat iemand kijkt, want dit is toch slapstick van de bovenste plank.

Er was natuurlijk niemand. Het was vlak na een periode dat het enorm glad was en iedereen had blessures doordat men over het ijs uitgegleden was. Maar ik liep dus met een verzwikte enkel rond vanwege een paarse dildo. En niemand die me geloofde, hè?
IMHO
quote:Nicotientje schreef op 31 januari 2016 @ 18:49:

[...]

Er zijn pisbakken zat trouwens. Ze delen ze ook rustig hoor!

Soort zwaardgevechtjes tijdens t plassen, daarom is t daar ook altijd zo'n puinbak aan t end vd avond. Co weet net te melden dat er maar 4 mannen de kroeg frequenteren... Waarom, waarom is er dan maar 1 damesplee en zijn er 6 pisbakken?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 31 januari 2016 @ 18:42:

[...]

Waar is de tijd.... Maar nu is er een lichtekooi.... en weinig mannen...Door de lichtekooi heb je juist kans op meer mannen Oudblond!
quote:GrimbleGrumble schreef op 31 januari 2016 @ 18:51:

[...]

Mijn grootste wapenfeit in deze categorie is dat ik ooit over een paarse dildo (of vibrator, daar wil ik van af zijn) die ergens op een parkeerplaats lag gestruikeld ben. En terwijl ik viel dacht ik nog: ik hoop maar dat iemand kijkt, want dit is toch slapstick van de bovenste plank.

Er was natuurlijk niemand. Het was vlak na een periode dat het enorm glad was en iedereen had blessures doordat men over het ijs uitgegleden was. Maar ik liep dus met een verzwikte enkel rond vanwege een paarse dildo. En niemand die me geloofde, hè?

(En dat moet ik geloven?
quote:hatsetats schreef op 31 januari 2016 @ 18:44:

[...]

Ik vind het nogal een hoog 'kijk mij eens niet onder de indruk zijn'gehalte hebben.

Juist niet in dit geval.

Ze was juist zó onder de indruk dat ze het tweette.

En ik vind het een leuke vrouw, heerlijke humor.
quote:GrimbleGrumble schreef op 31 januari 2016 @ 18:48:

[...]

Er was een reden waarom ik de nick zelf vermeed, hè? Forummanieren schrijven volgens mij voor dat je iemands oude nick niet zomaar noemt.

Maar fijn dat ik niet de enige ben.

Aangepast.

Bedankt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

[...]

Je zou zeggen, Banana split dat Ralph Inbar uit de bosjes sprong.

Goh, de nostalgie love it.

[...]

Ooooh! Shit zeg! Wel goed verhaal na een maand of twee

( mijn paarse ligt nog op zn vaste plek, check)
quote:Eleonora-1 schreef op 31 januari 2016 @ 18:53:

[...]

Juist niet in dit geval.

Ze was juist zó onder de indruk dat ze het tweette.

En ik vind het een leuke vrouw, heerlijke humor.Ja maar Leo, John Snow
quote:Nicotientje schreef op 31 januari 2016 @ 18:52:

[...]

Door de lichtekooi heb je juist kans op meer mannen Oudblond!Huh? Niet zo cryptisch ajb, vergeet niet dat ik Blond ben, Oudblond eigenlijk!
quote:Oudblond schreef op 31 januari 2016 @ 18:52:

[...]

Co weet net te melden dat er maar 4 mannen de kroeg frequenteren... Waarom, waarom is er dan maar 1 damesplee en zijn er 6 pisbakken?Puntje van aandacht bij de verbouwing/ verhuizing straks?
Maar John Snow wist niks, dus zoveel had je er ook niet aan
quote:Kittens schreef op 31 januari 2016 @ 18:52:

[...]

(En dat moet ik geloven?

Je 'moet' niets - maar zou het leven niet een stukje kleuriger zijn als je wist dat er ergens een man rondloopt die daadwerkelijk over een paarse dildo gestruikeld is.

Maar serieus? Ja, het is echt gebeurd.
IMHO
quote:Oudblond schreef op 31 januari 2016 @ 18:55:

[...]

Huh? Niet zo cryptisch ajb, vergeet niet dat ik Blond ben, Oudblond eigenlijk!Oke ik probeer t opnieuw; een snol trekt mannelijke bezoekers aan. Hebbes?
quote:Kittens schreef op 31 januari 2016 @ 18:56:

Maar John Snow wist niks, dus zoveel had je er ook niet aanApril weer!
quote:Kittens schreef op 31 januari 2016 @ 18:56:

Maar John Snow wist niks, dus zoveel had je er ook niet aanKwestie van Ssssst niet praten schatje
quote:Moiren_ schreef op 31 januari 2016 @ 18:57:

[...]

April weer!Jeuj!
quote:GrimbleGrumble schreef op 31 januari 2016 @ 18:56:

[...]

Je 'moet' niets - maar zou het leven niet een stukje kleuriger zijn als je wist dat er ergens een man rondloopt die daadwerkelijk over een paarse dildo gestruikeld is.

Maar serieus? Ja, het is echt gebeurd.Ik geloof je hoor, echt
quote:Nicotientje schreef op 31 januari 2016 @ 18:54:

[...]

Ooooh! Shit zeg! Wel goed verhaal na een maand of twee

( mijn paarse ligt nog op zn vaste plek, check)

En iedereen die me zag hinken maar zeggen: "IJzel, hè?"

En ik: "Nee, paarse dildo."
IMHO
quote:simbalabimba schreef op 31 januari 2016 @ 18:47:

@MalleBabbe, en een iets rondborstiger avatar?

Ja,iemand nog suggesties?

Als ik google op malle babbe dan kom ik steeds bij dat schilderij van Frans Hals terecht..
Leo, als ik wist hoe ik plaatjes moest plakken zou je het grootste glitterendste, fonkelende kunstwerk zien! Dank je voor deze ontzettend fijne kroeg. Heerlijk om zomaar binnen te kunnen vallen en altijd gezelligheid te vinden!
quote:Nicotientje schreef op 31 januari 2016 @ 18:50:

[...]

Nope. jij hebt ook al genoeg gedronken zie ik.
Later is nu
quote:Moiren_ schreef op 31 januari 2016 @ 18:57:

[...]

April weer!jaaa!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven