Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Oh ja.

Love you

maar nog steeds snot

en beetje te druk.

quote:Alex schreef op 22 oktober 2008 @ 09:53:

Wil best meer over vrijgezellenfeest vertellen, maar weet niet wat ik wel en niet van en over de sloeries mag zeggen. Heb wel met Pimpel gezoend (en m'n dropje in haar bek geschoven). Maar verder was ik erg braaf. 'k Word oud

Over mij niks vertellen hoor. Dat is slecht voor mijn repuutaatsie
elyane wijzigde dit bericht op 22-10-2008 22:12
Reden: sorry tante Pim de taalpuriste
% gewijzigd
wauw kjong

jammer zeg, slechts 1 smeuig detail......ely, aan jouw reputatie mag best ìets schorten hoor vind ik.

Beterschap bloes.

Duinrell was leuk, kinderen hebben genoten., KK is voor het eerst in haar leven in een achtbaan geweest en kwam er stuiterend uit "ik wil nog duizend keer!!!" , ik geloof dat ze het leuk vond.

wij zijn nu volledig ingekakt en hangen met wijn op de bank, lekker hoor!

Ook leuk, in de winkel van bentos zijn zondag filmopnames..echte voor een Nederlandse speelfilm, lachen!
quote:Elyane schreef op 22 oktober 2008 @ 20:38:

[...]

Over mij niks vertellen hoor. Dat is slecht voor mij repuutaatsie

Nou, die is ook niet echt lekker voor je repuutaatsie hoor!

Heb zin in vrijdag, Ely!

Klinkt goed Bentetje, zo'n dag!

Ik word helemaal jaloers van al die herfstvakantie verhalen, maar dat slaat helemaal nergens op, want ik heb net vakantie gehad!

Beterschap, Bloes!
Bentetje, bentetje...wat laat jij je van jouw nieuwsgierigste kant zien.

Nou, oké dan; ik heb dus gezoend met een kerel wiens naam ik niet ken, wiens telefoonnummer ik niet heb en wiens gezicht ik me niet meer voor de gest kan halen (~bloos~) maar lekker was het wel.... . Herhaling echter lijkt mij, met deze meneer althans, uitgesloten.

Dat Pim de Alex-actie nog wist te herinneren lijkt mij een toevalstreffer; aan de hoeveelheden drank kan dit niet liggen!

Kjong; topper!

Ik ben na aan het genieten van een heerlijke dag gister, met mooilieve mensen kinderen blij gemaakt. Zo fijn!
Wat wilde ik nou toch typen?
Lief moet werken op mijn laptop omdat hij niet op de zijne kan, dus kom alleen even zwaaien (en vragen of iemand mij het adres van El kan mailen op mijn hotmail? ah toe?????).

Trusten vast!
mij ook, mij ook, mij ook, please!!! Dit is inderdaad een makkelijke weg toeteke, je bent me voor!

Wist je dat niet mimsey? Ik ben ontzettend nieuwsgierig!
enne, volgens mij was het alex die het nog wist, niet pim....
Nou, Pim dacht zich vaag zoiets te herinneren, maar volgens Mims was het niet waar (ja alleen dat dropje, maar daar heb ik volgens mij ook wel bijzonder veel ophef over gemaakt omdat ik het niet meer snapte... ) en toen Alex het dus zei bleek het tóch wel waar.

Ik zal hullie melen.
Ik voel me nog steeds gepasseerd
Hé, en ik dan....

Ik heb zelfs mijn teleurstelling uitgehuild bij een willekeurige kroegganger!
Wat wilde ik nou toch typen?
Komt goed Ely, jij mag ook een keer met Alex bekken!

Mims vast ook wel!

En dan huil ik met liefde mijn teleurstelling uit bij een willekeurige kroegganger of, als het echt heel erg is bij kroeggangers, een stuk of 10. Negers graag.
Ik heb nog wel een leuke in de aanbieding Geen neger weliswaar, maar wel lekker
Zo, nou Pim, dan heb ik een kandidaat voor je gezien in de sauna.. afgelopen zondag. Mèn, wat een lijf.. en dónker.. wow.

En hij viel niet zo'n beetje op. Is het jullie wel eens opgevallen dat een sauna toch wel een erg blanke aangelegenheid is? Of is dat bij jullie minder? Hier in het Noorden viel het me op. En de donkere meneer viel dus éxtra op. Pfoei..

Dus... Pimpel kan zich het 'bekken' niet herinneren, maar dat er plotseling een dropje in haar mond zat wel .. .. ..

Kjong.. mooi verwoord.. misschien opsturen naar een volgende Pink Ribbon? Of op hun hyves zetten.

Hier is iedereen weer thuis, man en kindjes enzo.. dus.. ik ga maar eens naar het werk Kindern weer fijn gehad bij opa en oma.. LE werd gelijk dwars toen ik kwam.. altijd prettig

Boswandeling was fijn.. wat een ongelooflijk heerlijk weer!

Hopelijk genieten we daar vandaag ook nog van.

Fijne dag iedereen!
Later is nu
Kjong schrijft mooi

en heeft

zoals altijd

gelijk.

Moet erg grinniken om alle vrijgezellenavondverhalen
koffie, thee en ontbijt??
Wijn bier slapen?
Later is nu
Bentetje: graag, al heb ik het allemaal al op: ik lust nog wel een ronde

Dreamer: idem, maar dan nog paar uurtjes verder, anders komt er niks zinnigs meer uit mijn toetsenbord

Kjong: ik word er rekalsietrant van, alle doe goed want dan krijg je een sleutelhanger-acties. Als ik er al aan meedoe, is het andersom: als ik toch schoenen voor Zoon zoek, wil ik dan wel die van de Kika-actie uitzoeken, maar graag in die volgorde, en doelen die ik wil steunen, die krijgen wel gewoon direct cold hard cash. (Ik word ook rekalsietrant van al die kindermeuk die we kennelijk overal bij 'cadeau' krijgen, maar dat is weer een ander verhaal).

Moest erg lachen om het verhaal van Ely's bruidsmakeup (dit schrijf je vast niet allemaal aan elkaar, maar hoe dan wel?). Wel erg volgens het boekje: als je vader trouwt, heb je een stiefmama. Toch een sprookjeshuwelijk dus
Doe mij maar de wijn-bier-slapen variant!

Waren vorige week mijn fiets en schoenen de lul, daar kan ik nog wel mee leven (je kunt best lopen met een kapotte zool en de fiets kan ook best tegen een muurtje geparkeerd, is alleen maar lastig met veel boodschappen) nu is mijn koffieapparaat stuk én is zondag Pompels nieuwe fiets gejat en nu vind ik het niet meer leuk! Al wil oploskoffie ook wel (alles went) fietsen zonder fiets kan níét! Grrr.

Die fiets was een spiksplinternieuwe uit een fietsplan en die was vorig jaar ook al gejat, maar verzekerd, dus binnen een week een nieuwe. Die hebben we niet verzekerd omdat we die ¤90,= euro éééven niet hadden (stom stom stom!!!) en nu hebben we dus nix meer, terwijl het fietsplan nog niet eens is afbetaald. GOTVERDOMME. Mensen moeten met hun poten van onze spullen afblijven!

Is al oud nieuws, maar ik moest het nog éven kwijt.
Jeetje Pimpel, dat is ook niet eerlijk!

Hier, bier
Later is nu
Kijk, dat helpt! Dank!
Heeft Ely al extra drank nodig? Ze slaapt toch niet naast d'r vent vanavond he?

Balen Pimp, zeeeeeeer balen!
Pim, had je een senseo? Ik heb er hier nog eentje staan (zwart).

Scheelt toch weer 50 euro, toch?

En ja Toet, ik wil heul veul drank!

Zorro slaapt vannacht bij zijn ouders. We zijn heel traditioneel!

(afgezien van het feit dat we eerst drie onwettige kinderen hebben gemaakt )
Ha,echt waar, je slaapt echt niet samen vannacht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven