Het stamcafé III

01-02-2016 07:19 3014 berichten

Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
quote:Dreamer schreef op 04 februari 2016 @ 14:06:

[...]

Een echte man verschoont geen luier? Dan moet die echte man zorgen dat hij geen kinderen krijgt. Wat een gezeik. Ben het gelijk met je eens Maar goed, ik vind Maxim sowieso altijd al geforceerd "Kijk mij eens een echte man zijn" roepen. Raar genoeg vinden mannen hem grappig. Ook de mijne

(geen echte man, aldus Maxim, want hij verschoonde wel luiers)

Hij is echt zo. In het echt ook. Een ongelikte beer.

Dat van die luiers zei hij overigens niet, dat was dan weer Keizer.

Ja, veel mensen vinden MH leuk, ook vrouwen. Ik zie het niet. Maar ik vind Youp dus ook niet leuk. En (jawel) Freek wel.

Ik kan ook niet tegen Claudia de Breij, terwijl die ontzettend bejubeld wordt.

Het is allemaal een kwestie van smaak mensen, smaak is het!
Alle reacties Link kopieren
Vrolijke berichten hier! Ik blijf nog even zitten dan, een appelflap klinkt lekker. Gefeliciteerd!
quote:Talkinghead schreef op 04 februari 2016 @ 15:12:

Vrolijke berichten hier! Ik blijf nog even zitten dan, een appelflap klinkt lekker. Gefeliciteerd!

De sfeer is hier erg goed te noemen inderdaad.

Vandaar ook (denk ik) een goed topic om als meelezer gewoon mee te gaan doen, zonder bang te zijn een 'groepje' te verstoren.
quote:Dreamer schreef op 04 februari 2016 @ 13:37:

[...]

Het is hier wel een kroeg he, Rumthee graag

en een tik voor Star

[afbeelding]Komt eraan:

proost!

Snjókorn falla, á allt og alla
Leo. Smaken verschillen zeker, gelukkig maar. MH mag van mij achter het behang, hoewel het hem siert dat hij op tv niet anders is dan in werkelijkheid. Kan Youp regelmstig wel waarderen, in het NRC schrijft (schreef?) hij doorgaans prikkelende columns. Freek idem dito, net als Claudia. Ik denk ik op het gebied van cabaret en aanverwanten alleen NUHR altijd goed vind. Helaas laatste show nog niet gezien terwijl ze wel in de buurt hebben gespeeld.
Ik stond al een paar keer op het punt om aan te schuiven want niet enorm bescheiden maar soms toch even verlegen. Maar het ijs is wel gebroken nu

Ik ga trouwens ruimte maken aan de bar: er moet nog een stukje huis kattenhaarvrij worden gemaakt (voor zolang het duurt) en daarna moet ik naar de kapperT.

En als het half lukt kom ik vanavond een biertje bestellen.
Maxim hartman? Nog nooit van gehoord. Gelukkig hoeft dat ook niet blijkbaar.
quote:simbalabimba schreef op 04 februari 2016 @ 14:25:

Ik lust als tussendoortje bij m'n koffie met een scheutje halfvolle melk, wel een lekker stukje komkommer.

Tast toe:

Gefeliciteerd met man Oudblond. Die appelflappen klinken wel erg lekker, neem ik er 1 van voordat ik weer naar het werk moet.
quote:snjokorn schreef op 04 februari 2016 @ 15:28:

[...]

Tast toe:

[afbeelding]

[afbeelding]Wauw!!
quote:Talkinghead schreef op 04 februari 2016 @ 15:25:

Ik stond al een paar keer op het punt om aan te schuiven want niet enorm bescheiden maar soms toch even verlegen. Maar het ijs is wel gebroken nu

Ik ga trouwens ruimte maken aan de bar: er moet nog een stukje huis kattenhaarvrij worden gemaakt (voor zolang het duurt) en daarna moet ik naar de kapperT.

En als het half lukt kom ik vanavond een biertje bestellen.Tot vanavond!
Blond, gefeliciteerd met man.
Ja Oudblond, hoera voor de man!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 04 februari 2016 @ 15:35:

Blond, gefeliciteerd met man.Dank je Woll, neem een appleflap! Eerlijk gezegd was ik vanochtend vergeten om hem te feliciteren Pas toen ik op het werk mijn agenda opende....
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 04 februari 2016 @ 15:39:

[...]

Dank je Woll, neem een appleflap! Eerlijk gezegd was ik vanochtend vergeten om hem te feliciteren Pas toen ik op het werk mijn agenda opende.... Geeft niets joh, zolang je voor ons maar appelflappen mee hebt genomen.
Zei er iemand appelflappen? Mjammie. Gefeliciteerd Oudblond.

Ik zou om 15 uur gebeld worden, maar zit nog steeds te wachten.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Neem even een appelflap, dat verzacht het wachtleed Solomio.
quote:snjokorn schreef op 04 februari 2016 @ 15:51:

Neem even een appelflap, dat verzacht het wachtleed Solomio.Ik denk dat ik gewoon vergeten ben.
quote:Solomio schreef op 04 februari 2016 @ 15:46:

Zei er iemand appelflappen? Mjammie. Gefeliciteerd Oudblond.

Ik zou om 15 uur gebeld worden, maar zit nog steeds te wachten. Hmmmmmm............gevalletje Karma?
Ik heb trek in een advocaatje met slagroom.

Als deze kroeg het niet heeft, neem ik ook genoegen met een vruchtenbowl.

quote:Wollstonecraft1792 schreef op 04 februari 2016 @ 15:55:

[...]

Hmmmmmm............gevalletje Karma?Karma? Als in dat ik het verdiend heb om zo lang te moeten wachten?
Goochelen gaat helemaal niet goed hier... Ik zocht naar lekkere tapas.

Krijg ik Happas Nou, als je het mij vraagt dan is het bitterbal met prei en mosterd.

Breij lijkt op prei... Om de hete Breij heen praten?

Balkenbrij. Is ook een idee.

Op smulweb staat dit. en dat is een Belgisch recept.

Op wikipedia staat uitleg over waar het van gemaakt werd. https://nl.wikipedia.org/wiki/Balkenbrij Oud-Hollands en past bij het gebied waar ze gaan feesten.

Nou, hier had ik graag wat toastjes neer gezet, maar zoekmachine werkt niet mee.
quote:Solomio schreef op 04 februari 2016 @ 16:00:

[...]

Karma? Als in dat ik het verdiend heb om zo lang te moeten wachten? Misschien wil het universum je zo laten weten hoe het voelt tevergeefs op een telefoontje te wachten? Of was het iemand anders hier die vertelde dat ze een telefoontje was vergeten te plegen omdat ze het zo druk had met lampjes?
quote:Pumps_italiaans schreef op 04 februari 2016 @ 16:03:

Goochelen gaat helemaal niet goed hier... Ik zocht naar lekkere tapas.

Krijg ik Happas [afbeelding] Nou, als je het mij vraagt dan is het bitterbal met prei en mosterd.

Breij lijkt op prei... Om de hete Breij heen praten?

Balkenbrij. Is ook een idee.

Op smulweb staat dit. [afbeelding] en dat is een Belgisch recept.

Op wikipedia staat uitleg over waar het van gemaakt werd. https://nl.wikipedia.org/wiki/Balkenbrij Oud-Hollands en past bij het gebied waar ze gaan feesten.

Nou, hier had ik graag wat toastjes neer gezet, maar zoekmachine werkt niet mee.Sorry Pumps, ik sla even over. Het ziet er allebei niet zo lekker uit.
Blond, gefeliciteerd!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven