Samen afvallen groepje

zondag 3 januari 2016 om 16:17
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet
, moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.
Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in
[/quote]
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in

vrijdag 5 februari 2016 om 10:00
Ik heb gister weer heerlijk mijn rondjes op de schaats gereden, pootje over gaat steeds beter.
Verder snap ik ook niet zo veel van het carnaval. Zal wel ongeveer het zelfde zijn als de feestweek hier.
Ik mag vanavond nog werken en dan pas woensdag weer.
Zondag wordt mijn jongste 4, dat wordt geen lijn vriendelijke dag.
Ik ben van plan om volgende week iets van yoga overdag er bij te doen. Heb dan ook geen kinderen meer thuis.
Boertje, ik ga die recepten maar een door spitten. Hier zijn opdit moment de stampotten populair. Heb ook dat kookboek van de lidl, zo kom je leuke ideeën.
Ik probeer ook zo min mogelijk met pakjes te koken. Alleen mijn jus. Maar daar voeg ik alleen water bij.
Verder snap ik ook niet zo veel van het carnaval. Zal wel ongeveer het zelfde zijn als de feestweek hier.
Ik mag vanavond nog werken en dan pas woensdag weer.
Zondag wordt mijn jongste 4, dat wordt geen lijn vriendelijke dag.
Ik ben van plan om volgende week iets van yoga overdag er bij te doen. Heb dan ook geen kinderen meer thuis.
Boertje, ik ga die recepten maar een door spitten. Hier zijn opdit moment de stampotten populair. Heb ook dat kookboek van de lidl, zo kom je leuke ideeën.
Ik probeer ook zo min mogelijk met pakjes te koken. Alleen mijn jus. Maar daar voeg ik alleen water bij.

vrijdag 5 februari 2016 om 11:32
ik ben dinsdag en woensdag goed bezig geweest flink gesport, ben alleen gister ongesteld geworden buikpijn en nog meer ellende. ga het rustig aan doen. met carnaval heb ik nooit iets gehad kennen we niet in Amsterdam denk ik al zou ik wel een keer in New Orleans carnaval willen vieren of in Miami daar schijnt het geweldig te zijn.
zaterdag 6 februari 2016 om 11:55
Ik denk niet dat ik veel ben afgevallen deze week. Ik voel me nog steeds een soort zombie met suishoofd. Oudste heeft.de griep nu ook te pakken. Ze is echt heel erg ziek. Straks moet ik werken en ik hen mijn eerste ibuprofen er al weer inzitten. Holtes doen te veel pijn. Wij wonen ook in de randstad. Maar dinsdag vieren de kinderen wel carnaval op school. Ik hoop dat de oudste dan is opgeknapt of in iedergeval de middag mee kan doen.
zaterdag 6 februari 2016 om 18:18

zaterdag 6 februari 2016 om 18:30
Vind zelf dat ik nog steeds goed bezig ben ! Ben zelf erg op ontdekking uit naar gezonde en gevarieerde tussendoortjes en lunch.
Wil nu als lunch proberen, havermout pannenkoeken, met een soort sausje van geblenderd fruit met avocado. Benieuwd hoe het zal worden.
Vandaag ook beginnen met hardlopen via Evy. Heb nu een sport horloge, kan ik al het sporten op bijhouden !
Wil nu als lunch proberen, havermout pannenkoeken, met een soort sausje van geblenderd fruit met avocado. Benieuwd hoe het zal worden.
Vandaag ook beginnen met hardlopen via Evy. Heb nu een sport horloge, kan ik al het sporten op bijhouden !

zondag 7 februari 2016 om 01:04
Beterschap voor alle zielige zieke dames! Ondanks dat ik weer niet heb gesport deze week denk ik dat ik het met eten heb kunnen opvangen en heb dus best zin in de weging maandag
Volgende week écht weer sporten! Knap dat zoveel van jullie experimenteren met (ander) eten. Vind ik zelf iets lastigs. Wil zelf meestal gewoon even snel een 'bammetje' eten 's middags ipv dat ik iets ga eten dat tijd kost om te maken. Vinden jullie het zelf leuk om te doen of is het ook een 'gevonden motivatie'. Dingen uitproberen qua avondeten vind ik namelijk wél weer heel leuk!
zondag 7 februari 2016 om 16:12
Hoi allemaal. Ik heb een flinke rotweek achter de rug (begrafenissen, druk met school etc.) en heb daarom al een tijdje niet meer gereageerd. Qua eten schommelt het heel erg. Bewegen gaat op zich wel goed, maar kan ook wel beter. Ik weeg me morgen pas ivm ongesteldheid deze week. Ja. het was een hele toffe week haha.
Ik ga even alles teruglezen zodat ik op de hoogte ben van jullie. Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed. Ik hoor wel wat over ziek zijn, beterschap voor de dames die het griepje te pakken hebben!
Ik ga even alles teruglezen zodat ik op de hoogte ben van jullie. Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed. Ik hoor wel wat over ziek zijn, beterschap voor de dames die het griepje te pakken hebben!
zondag 7 februari 2016 om 17:06
Jeetje Jadoire wat naar voor je veel sterkte.
Voelen de zieken zich al weer beetje beter?
Ben heel benieuwd naar hoe iedereen het gedaan heeft morgen.. Ik heb 3 keer gesport en op zich netjes gegeten maar voel me nogal opgeblazen want ongesteld dus ben benieuwd of er wat af is.
Leuk Ina en Nijntje met Evy hardlopen! Heb k ook een tijdje gedaan maar mag nu helaas niet hardlopen ivm bekkenklachen. Laat je t weten als je de 5km hebt bereikt Evy is zowiezo 'fier op u'
Voelen de zieken zich al weer beetje beter?
Ben heel benieuwd naar hoe iedereen het gedaan heeft morgen.. Ik heb 3 keer gesport en op zich netjes gegeten maar voel me nogal opgeblazen want ongesteld dus ben benieuwd of er wat af is.
Leuk Ina en Nijntje met Evy hardlopen! Heb k ook een tijdje gedaan maar mag nu helaas niet hardlopen ivm bekkenklachen. Laat je t weten als je de 5km hebt bereikt Evy is zowiezo 'fier op u'
zondag 7 februari 2016 om 18:02
Ik heb echt een hekel aan hardlopen. Echt knap als mensen dat kunnen!
Dana ik hou er altijd wel van om te kokkerellen maar hou niet van recepten met 20 ingrediënten waarvan de helft niet te vinden is in de supermarkt
Jadoire, balen voor je zeg, sterkte er mee. Hopelijk is de weegschaal lief voor je. En zo niet dan is volgende week weer een nieuwe week.
Ik heb mn griepje weer achter de rug maar ben gisteren iets te enthousiast geweest met alcohol tijdens carnaval vieren dus ik voel me alsnog ziek
Heb vannacht gedroomd dat ik twee kilo aangekomen was. En dat zal best kunnen kloppen na alle alcohol dit weekend en frietjes en pizza
Dana ik hou er altijd wel van om te kokkerellen maar hou niet van recepten met 20 ingrediënten waarvan de helft niet te vinden is in de supermarkt

Jadoire, balen voor je zeg, sterkte er mee. Hopelijk is de weegschaal lief voor je. En zo niet dan is volgende week weer een nieuwe week.
Ik heb mn griepje weer achter de rug maar ben gisteren iets te enthousiast geweest met alcohol tijdens carnaval vieren dus ik voel me alsnog ziek
Heb vannacht gedroomd dat ik twee kilo aangekomen was. En dat zal best kunnen kloppen na alle alcohol dit weekend en frietjes en pizza

maandag 8 februari 2016 om 09:46

maandag 8 februari 2016 om 10:58