Iets gevonden

06-02-2016 16:13 233 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, mijn vriend heeft een tas die hij gebruikt voor meerdere doeleinden. Hij neemt de tas mee naar zijn werk of naar de sportschool. Vandaag vond ik een pakje condooms in die tas, waar 2 gebruikte condooms inzaten. Wij gebruiken geen condooms, ik heb erover gevraagd en hij zei dat deze al 1 jaar oud waren. Toen hadden wij nog geen relatie. Hij werd ontzettend boos, hij voelde zich voor het blok gezet en hij flipte wel een beetje. Terwijl ik simpelweg gewoon vroeg, waarom zit dat in je tas. Hij zei dat hij het vergeten was (de condooms zaten in een zijvakje). Nu geloof ik hem wel, maar ik vraag me af of niet naïef ben. Vertrouwen doe ik ook zeker, maar soms ben je blind van liefde en blind voor signalen.

Wat denken jullie?

Heb ik reden om te twijfelen?

Totaal aantal stemmen: 175

Nee, je doet er goed aan om hem te vertrouwen (11%)
Ja, je moet realistisch zijn en vraagtekens zetten (89%)
'Waarlijk, na moeilijke tijden komen er makkelijke tijden.' Quran 94:6
quote:pinchos schreef op 06 februari 2016 @ 19:53:

Heb je de houdbaarheidsdatum van de condooms bekeken?ja, 2018. Dus aangeschaft in 2014, maar dan nog kan hij de condooms ook recentelijk hebben gekocht. Het was een zijvak met rits en er lag een soort poeder spul op de bodem. Ik weet niet of dat van de condooms was, de condooms zelf in het pakje waren wel intact, geen sperma maar ze vielen niet uit elkaar.
Je bent hier toch niet serieus nog steeds mee bezig hoop ik, TO? Je OP had een erg hoog 'agossie wat schattig'-gehalte, maar het wordt nu echt wel tijd om het los te laten hoor.
Poederspul, poederspul...Talkpoeder? Cocaïne? Magnesium? Poedersuiker? Asbest?
quote:orkenflow schreef op 06 februari 2016 @ 23:03:

Poederspul, poederspul...Talkpoeder? Cocaïne? Magnesium? Poedersuiker? Asbest? Geen coke, het was niet wit. Gewoon viezigheid ofzoiets denk ik..
quote:orkenflow schreef op 06 februari 2016 @ 23:03:

Poederspul, poederspul...Talkpoeder? Cocaïne? Magnesium? Poedersuiker? Asbest? Aderverkalking? Arsenicum?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik kan bijna niet geloven dat ik hier echt over ga speculeren maar... Het is een feit dat hij ooit de gebruikte condooms in de tas heeft gedaan. En daarna is hij vergeten ze eruit te halen. Ik kan me niet voorstellen dat hij ze recentelijk na een illegale batspartij is vergeten. Die dingen branden toch in je tas als je partner ze absoluut niet mag vinden? Ik geloof best wel dat een dergelijke smeerkees die condooms ooit een keer heeft weggemoffeld en gewoon daarna is vergeten. Te goor voor woorden maar ze zijn er hoor. Dat denk ik. Denk ik. Maar je weet het niet hè.
quote:Amand schreef op 06 februari 2016 @ 22:57:

Je bent hier toch niet serieus nog steeds mee bezig hoop ik, TO? Je OP had een erg hoog 'agossie wat schattig'-gehalte, maar het wordt nu echt wel tijd om het los te laten hoor.De reacties hebben me wel gerustgesteld.. al ben ik nog steeds boos over zijn reactie. Want hij was echt heel erg boos geworden, ik ben net niet buiten gezet zeg maar. Vijf minuten daarna was hij wel weer rustig maar toch. Maar dat is weer een ander verhaal, hij krijgt de voordeel van de twijfel.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 februari 2016 @ 23:05:

[...]

Aderverkalking? Arsenicum?

Arsenicum! Natuurlijk!

TO, heeft je vriend een schatrijke lievelingstante die op sterven ligt en is er een huishoudster die er belang bij heeft de erfneef in discrediet te brengen of ben jij de secretaresse van de kolonel die in India getrouwd is geweest met een inheemse dame?

Sorry, ik liet me even meeslepen.
quote:orkenflow schreef op 06 februari 2016 @ 23:11:

[...]

Arsenicum! Natuurlijk!

TO, heeft je vriend een schatrijke lievelingstante die op sterven ligt en is er een huishoudster die er belang bij heeft de erfneef in discrediet te brengen of ben jij de secretaresse van de kolonel die in India getrouwd is geweest met een inheemse dame?

Sorry, ik liet me even meeslepen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:enisa22 schreef op 06 februari 2016 @ 23:06:

[...]

De reacties hebben me wel gerustgesteld.. al ben ik nog steeds boos over zijn reactie. Want hij was echt heel erg boos geworden, ik ben net niet buiten gezet zeg maar. Vijf minuten daarna was hij wel weer rustig maar toch. Maar dat is weer een ander verhaal, hij krijgt de voordeel van de twijfel.Misschien werd hij boos omdat hij zich erg betrapt voelde. En dan niet over het feit dat hij vreemd zou gaan, maar dat hij zo ranzig is. Hij schaamt zich misschien rot en als reactie regeerde hij erg boos?
Oh, mijn broer snapt dit wel. Hij zegt dat ie het wel kan begrijpen. Dat je als man geen zin hebt dat de vrouw alsnog het zaad inbrengt en je ongewild papa wordt :P

Weer een theorie om toe te voegen aan alle nu al geopperde theorien: er is een dame uit op meer dan alleen seks met je vriend.
Wat een vreemd verhaal.
Ik krijg net de tip door om DNA af te nemen van die kapotjes. Dan weet je het zeker.
Ik vond het zo'n bizar verhaal dat ik je hele topic doorgelezen heb. In eerste instantie was mijn reactie:

Ja, dag! Hoe naief kan je zijn!? De gozer is gewoon vreemdgegaan! En omdat het stiekem moest, omdat zij misschien een partner heeft, of omdat het op een gekke plek is geweest zoals bijv het werk, heeft hij de gebruikte condooms weer meegenomen.

Maar toen ik de rest las vond ik het twijfelachtig. Als hij loog en bedroog zou hij heel veel van de dingen die je in latere posts omschreef niet doen of niet hebben toegestaan. En er is ook wat voor te zeggen dat als je vreemdgaat je je sporen wel beter uitwist en het niet vergeet. Daarnaast ben ik ook niet z'n expert mbt tot het uitdrogen van rubber om daar iets zinnigs over te zeggen.

Ik zou goed en rustig met hem praten en kijken of je na zo'n gesprek iets wijzer wordt. Als hij weer op de kast springt terwijl jij het in alle rust en zonder beschuldigingen met hem bespreekt, zou ik er nog meer twijfels bij hebben. Als jullie er gewoon rustig over zouden praten en hij begrijpt oprecht hoe dit op jou overkomt, zou ik het misschien iets geloofwaardiger vinden.

Het zou kunnen, mensen kunnen zo smerig/vergeetachtig zijn. Maar hij heeft wel de schijn tegen, naar mijn mening.
quote:Sjors007 schreef op 06 februari 2016 @ 23:22:

[...]

Misschien werd hij boos omdat hij zich erg betrapt voelde. En dan niet over het feit dat hij vreemd zou gaan, maar dat hij zo ranzig is. Hij schaamt zich misschien rot en als reactie regeerde hij erg boos?Klinkt heel plausibel. Alle andere verzonnen motieven die met wantrouwen en/of vreemdgaan te maken hebben zijn sowieso belachelijk.
Als hij écht is vreemdgegaan, dan had hij wel gezorgd dat hij ze goed had weggegooid. Daar ga je dan niet onvoorzichtig mee om.

Als het latex nog soepel, buigzaam, rubber-achtig was ipv uitgedroogd, na een jaar... run, forrest, run.

Als ervaringsdeskundige met veel mannelijke vrienden; zijn ze zo ranzig/vergeetachtig/laks: absoluut.
quote:Mueslibol schreef op 07 februari 2016 @ 02:07:

Als hij écht is vreemdgegaan, dan had hij wel gezorgd dat hij ze goed had weggegooid. Daar ga je dan niet onvoorzichtig mee om.

Als het latex nog soepel, buigzaam, rubber-achtig was ipv uitgedroogd, na een jaar... run, forrest, run.

Als ervaringsdeskundige met veel mannelijke vrienden; zijn ze zo ranzig/vergeetachtig/laks: absoluut.Hier ook iemand met veel mannelijke vrienden en over hen kan ik met 100% zekerheid zeggen dat geen van allen zo extreem ranzig of vergeetachtig is. Los van of to's vriend wel/niet een scheve schaats heeft gereden, dergelijk gedrag afdoen als "typisch mannen" is onzin.
quote:topdropje schreef op 06 februari 2016 @ 23:05:

Ik kan bijna niet geloven dat ik hier echt over ga speculeren maar... Het is een feit dat hij ooit de gebruikte condooms in de tas heeft gedaan. En daarna is hij vergeten ze eruit te halen. Ik kan me niet voorstellen dat hij ze recentelijk na een illegale batspartij is vergeten. Die dingen branden toch in je tas als je partner ze absoluut niet mag vinden? Ik geloof best wel dat een dergelijke smeerkees die condooms ooit een keer heeft weggemoffeld en gewoon daarna is vergeten. Te goor voor woorden maar ze zijn er hoor. Dat denk ik. Denk ik. Maar je weet het niet hè.

Haha! Ja, alles eens.

Het is ook typisch zo'n voorbeeld van zo'n verhaal van: "Z'n overhemd zat vol met lippenstift, maar hij zei dat er iemand tegen hem aangelopen was en ik geloofde het ook nog, hoe dom ben ik geweest!" En dat je dan denkt: Ja, dat is wel superdom inderdaad.

Maar wat heb je nog nodig om hem te vertrouwen, TO? Hij kan ook niet meer doen dan vertellen hoe het zit (waar of niet).
quote:jo12345 schreef op 06 februari 2016 @ 16:34:

Er moet ook een reden zijn waarom hij die gebruikte condooms na de seks weer met zich mee sleept! Ieder ander zou ze namelijk gelijk in de prullenbak doen.

Doet hij het met iemand die ook al bezet is?

(En natuurlijk heeft hij gewoon seks gehad de laatste tijd, zo iets smerigs laat je echt geen jaar in je sporttas zitten!)

Ze zitten wss in zn sporttas (yak) ,omdat hij sex heeft gehad met iemand die al voorzien is op een plek waar ze geen mogelijkheid hadden om ze weg te gooien zonder dat het op zou vallen.

Zeer waarschijnlijk heeft hij gezegd : ik doe ze wel in in het zijvakje van mn sporttas en gooi ze wel weg onderweg naar huis.

En dat is hij dus vergeten......

Ik gok , TO, dat je idd naïef bent.
en toch geloof ik hem
Ik kom regelmatig in tassen dingen tegen die er al jaren inzitten. Labello's, bonnetjes, hotel reserveringen, tickets.

Vooral in vakjes die ik niet vaak gebruik. Ondanks dat ik mn tas regelmatig uitzoek.

Ik denk dus dat hij het gewoon echt kan zijn vergeten (en zijn reden waarom hij het toentertijd niet direct weg kon gooien is aannemelijk). Praat met hem en vraag hem desnoods hoe hij zou reageren als het andersom was, mocht hij weer boos/defensief worden.
quote:Coco87 schreef op 07 februari 2016 @ 09:17:

[...]

Hier ook iemand met veel mannelijke vrienden en over hen kan ik met 100% zekerheid zeggen dat geen van allen zo extreem ranzig of vergeetachtig is. Los van of to's vriend wel/niet een scheve schaats heeft gereden, dergelijk gedrag afdoen als "typisch mannen" is onzin.

Ik ken ze ook echt niet. Van die viezerds.

Aan de andere kant ken ik er ook maar één die überhaupt een keer zo slordig was met een condoom, of eigenlijk alleen de verpakking zelfs, die ik stomtoevallig onder de bestuurdersstoel van de auto vond.

Verder echt nooit meegemaakt. Eerder andersom. Hup, weg met dat gebruikte ding.
quote:Coco87 schreef op 07 februari 2016 @ 09:17:

[...]

Hier ook iemand met veel mannelijke vrienden en over hen kan ik met 100% zekerheid zeggen dat geen van allen zo extreem ranzig of vergeetachtig is. Los van of to's vriend wel/niet een scheve schaats heeft gereden, dergelijk gedrag afdoen als "typisch mannen" is onzin.

Inderdaad... nogal generaliserend.

Alle vrouwen die alleen maar zulke mannen kennen zijn zelf ook vast zo.
quote:enisa22 schreef op 06 februari 2016 @ 22:39:

[...]

ja, 2018. Dus aangeschaft in 2014, maar dan nog kan hij de condooms ook recentelijk hebben gekocht. Het was een zijvak met rits en er lag een soort poeder spul op de bodem. Ik weet niet of dat van de condooms was, de condooms zelf in het pakje waren wel intact, geen sperma maar ze vielen niet uit elkaar.Gooi de tas maar gewoon met inhoud en al weg.
Ik geloof hem, dit zou mij kunnen overkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven