Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
quote:Dragisa schreef op 07 februari 2016 @ 00:46:

Ik ben onder mijn steen vandaan gekomen en ben eindelijk aan Modern Family begonnen.

Ik ben heel moeilijk met komedies, ik vind het zelden tot nooit grappig en heb een hekel aan studio publiek/lach band, maar wat is dit een hilarische serie!Ik kijk nu ook voor het eerst en echt.....hilarisch!
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Dragisa schreef op 07 februari 2016 @ 00:46:

Ik ben onder mijn steen vandaan gekomen en ben eindelijk aan Modern Family begonnen.

Ik ben heel moeilijk met komedies, ik vind het zelden tot nooit grappig en heb een hekel aan studio publiek/lach band, maar wat is dit een hilarische serie!Nu heeft MF ook geen lachband..
Iedere acteur is gewoon geweldig in MF
quote:calvijn1 schreef op 07 februari 2016 @ 21:24:

[...]

Ik kijk nu ook voor het eerst en echt.....hilarisch!

Geweldige serie.

Hou eigenlijk helemaal niet van Amerikaanse comedy maar dit is de uitzondering.
Ooo i love mf, en ik ben echt heel lastig met series. Idd iedere persoonlijkheid is zo leuk.
Phil en Claire zijn wel mijn favorieten, maar eigenlijk zijn ze allemaal leuk.
Ik ben gek op Scandinavische series dus heb enorm zitten genieten laatst van de serie Rita. Mooi neergezet, grappig maar ook serieuze, alledaagse onderwerpen. En Mille Dinesen is echt een geweldige actrice. Ik ben fan!
Ja, Rita is ook geweldig.

Ik keek op één avond minstens 3 afleveringen. Was helemaal zoekende toen ik alles had gezien haha.
@jonari ja echt geweldig, moest ook even afkicken! Heb je nog suggesties? Ik ga nu OITNB opnieuw kijken (na seizoen 1 afgehaakt omdat ik toen ben bevallen en even geen tijd meer had voor series)

En ik vond Call the midwife prachtig!
Call the Midwife was ook al zo mooi terwijl ik helemaal niet van bevallingen op tv houd.

Maar de personages en de sfeer. Ik hou er van!

Ik heb verder niet echt suggesties. Vond Bloodline en Fargo wel aardig.
Ik neem aan dat je The Bridge en The Killing al gezien hebt als je van Deense series houdt.

Wat een fantastische series zijn dat.
quote:Jonari schreef op 08 februari 2016 @ 00:18:

Phil en Claire zijn wel mijn favorieten, maar eigenlijk zijn ze allemaal leuk.Inderdaad phill, echt geweldig die man. Is zijn favoriet
quote:KitKeller schreef op 07 februari 2016 @ 14:00:

[...]

Als je daarvan houdt zou ik zeker 'the Scapegoat' niet overslaan!Dank voor de tip! Ga zeker kijken.
Wie volgt er Suits? Ook erg leuk ik ben pas bij seizoen 2 , hopelijk blijft het me boeien.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Rita vond ik ook erg leuk! Hopelijk komt er nog een seizoen van.

@ Miskotto: Suits wil ik na House of Cards gaan kijken.

Drop dead Diva kijk ik sinds vorige week en ik vind het echt een grappige serie, kijkt makkelijk weg ook!

Leuke afwisseling op House of Cards, die is steengoed maar moet ik echt heel de tijd goed opletten anders snap ik het niet meer.
quote:juliadenders schreef op 08 februari 2016 @ 01:11:

[...]

Inderdaad phill, echt geweldig die man. Is zijn favorietIk vond Phil juistt verschrikkelijk en de reden dat ik afgehaakt ben.
Ik ben begonnen met Hannibal maar die acteur.. ik hoop dat ik ga wennen of dat het minder word maar hij acteert mij echt te overdreven, hij lijkt de hele 1e eerste aflevering last te hebben van echt vreselijke obstipatie.

Zijn gezicht ..aanhoudend raar en moeilijk kijken irriteert mij enorm. Ik ga toch aflevering 2 kijken, vind verhaaltje wel leuk.
Je bedoelt toch niet Mads Mikkelsen

Ik vind dat een geweldige acteur en de serie ook erg goed trouwens.. (smaken verschillen )
quote:daj schreef op 08 februari 2016 @ 14:12:

Je bedoelt toch niet Mads Mikkelsen

Ik vind dat een geweldige acteur en de serie ook erg goed trouwens.. (smaken verschillen )Ik ben echt niet moeilijk maar hij doet echt debiel in de 1e aflevering met zijn gezicht. Sorry.
Iemand al de (drie seizoenen) de oude House of Cards gezien? Die uit UK en 1990? Die ga ik nu eens proberen als afwisseling.
Goede-Fee

Phil en Claire zijn wel mijn favorieten, maar eigenlijk zijn ze allemaal leuk.Jaaa. Cam vind ik ook leuk

Phil en Claire zijn wel mijn favorieten, maar eigenlijk zijn ze allemaal leuk.

Cam en Mitch vind ik echt heel goed, maar Gloria en Jay ook.

Gloria kan zo'n schattig venijnig bekkie trekken en Jay vind ik een lieverd.

Ik heb nooit eerder naar gekeken omdat ik dacht dat het een sit-com was
quote:Jonari schreef op 08 februari 2016 @ 01:06:

Ik neem aan dat je The Bridge en The Killing al gezien hebt als je van Deense series houdt.

Wat een fantastische series zijn dat.The killing nog niet, zou ik samen met mijn man gaan kijken maar hij kijkt dan net iedere keer iets anders. Ik geloof dat ik het maar zonder hem ga kijken, hoor zoveel positieve verhalen over deze serie!
Twee seizoenen Derek er doorheen gejaagd.. Mooie serie. Hilarisch met soms een serieuze lijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven