Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
zondag 7 februari 2016 om 21:24
quote:Dragisa schreef op 07 februari 2016 @ 00:46:
Ik ben onder mijn steen vandaan gekomen en ben eindelijk aan Modern Family begonnen.
Ik ben heel moeilijk met komedies, ik vind het zelden tot nooit grappig en heb een hekel aan studio publiek/lach band, maar wat is dit een hilarische serie!Ik kijk nu ook voor het eerst en echt.....hilarisch!
Ik ben onder mijn steen vandaan gekomen en ben eindelijk aan Modern Family begonnen.
Ik ben heel moeilijk met komedies, ik vind het zelden tot nooit grappig en heb een hekel aan studio publiek/lach band, maar wat is dit een hilarische serie!Ik kijk nu ook voor het eerst en echt.....hilarisch!
Frankly my dear, I don"t give a damn

zondag 7 februari 2016 om 22:14
quote:Dragisa schreef op 07 februari 2016 @ 00:46:
Ik ben heel moeilijk met komedies, ik vind het zelden tot nooit grappig en heb een hekel aan studio publiek/lach band, maar wat is dit een hilarische serie!Nu heeft MF ook geen lachband..
Ik ben heel moeilijk met komedies, ik vind het zelden tot nooit grappig en heb een hekel aan studio publiek/lach band, maar wat is dit een hilarische serie!Nu heeft MF ook geen lachband..
maandag 8 februari 2016 om 10:29
Rita vond ik ook erg leuk! Hopelijk komt er nog een seizoen van.
@ Miskotto: Suits wil ik na House of Cards gaan kijken.
Drop dead Diva kijk ik sinds vorige week en ik vind het echt een grappige serie, kijkt makkelijk weg ook!
Leuke afwisseling op House of Cards, die is steengoed maar moet ik echt heel de tijd goed opletten anders snap ik het niet meer.
@ Miskotto: Suits wil ik na House of Cards gaan kijken.
Drop dead Diva kijk ik sinds vorige week en ik vind het echt een grappige serie, kijkt makkelijk weg ook!
Leuke afwisseling op House of Cards, die is steengoed maar moet ik echt heel de tijd goed opletten anders snap ik het niet meer.

maandag 8 februari 2016 om 14:05
Ik ben begonnen met Hannibal maar die acteur.. ik hoop dat ik ga wennen of dat het minder word maar hij acteert mij echt te overdreven, hij lijkt de hele 1e eerste aflevering last te hebben van echt vreselijke obstipatie.
Zijn gezicht ..aanhoudend raar en moeilijk kijken irriteert mij enorm. Ik ga toch aflevering 2 kijken, vind verhaaltje wel leuk.
Zijn gezicht ..aanhoudend raar en moeilijk kijken irriteert mij enorm. Ik ga toch aflevering 2 kijken, vind verhaaltje wel leuk.

maandag 8 februari 2016 om 14:13

maandag 8 februari 2016 om 15:03
quote:Jonari schreef op 08 februari 2016 @ 00:18:
Phil en Claire zijn wel mijn favorieten, maar eigenlijk zijn ze allemaal leuk.
Cam en Mitch vind ik echt heel goed, maar Gloria en Jay ook.
Gloria kan zo'n schattig venijnig bekkie trekken en Jay vind ik een lieverd.
Ik heb nooit eerder naar gekeken omdat ik dacht dat het een sit-com was
Phil en Claire zijn wel mijn favorieten, maar eigenlijk zijn ze allemaal leuk.
Cam en Mitch vind ik echt heel goed, maar Gloria en Jay ook.
Gloria kan zo'n schattig venijnig bekkie trekken en Jay vind ik een lieverd.
Ik heb nooit eerder naar gekeken omdat ik dacht dat het een sit-com was
Frankly my dear, I don"t give a damn
maandag 8 februari 2016 om 15:13
quote:Jonari schreef op 08 februari 2016 @ 01:06:
Ik neem aan dat je The Bridge en The Killing al gezien hebt als je van Deense series houdt.
Wat een fantastische series zijn dat.The killing nog niet, zou ik samen met mijn man gaan kijken maar hij kijkt dan net iedere keer iets anders. Ik geloof dat ik het maar zonder hem ga kijken, hoor zoveel positieve verhalen over deze serie!
Ik neem aan dat je The Bridge en The Killing al gezien hebt als je van Deense series houdt.
Wat een fantastische series zijn dat.The killing nog niet, zou ik samen met mijn man gaan kijken maar hij kijkt dan net iedere keer iets anders. Ik geloof dat ik het maar zonder hem ga kijken, hoor zoveel positieve verhalen over deze serie!