Napraattopic deel 54
woensdag 27 januari 2016 om 13:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 8 februari 2016 om 12:49
quote:hatsetats schreef op 08 februari 2016 @ 11:44:
Kom niet aan m'n wijntje!
Idd een ander hoeft niet voor mij te bepalen dat ik daarmee een slecht voorbeeld zou geven/niet meer in staat zou zijn verantwoordelijk te handelen/auto rijden enz.
Wat iedereen daarin voor zichzelf wil en doet: prima.
Kom niet aan m'n wijntje!
Idd een ander hoeft niet voor mij te bepalen dat ik daarmee een slecht voorbeeld zou geven/niet meer in staat zou zijn verantwoordelijk te handelen/auto rijden enz.
Wat iedereen daarin voor zichzelf wil en doet: prima.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 8 februari 2016 om 12:49
Oh verrek ja. Advocaat kreeg ik van m'n oma al op basisschoolleeftijd. Dan roerde ze een eetlepel advocaat door een glaasje slagroom. Ik snap ineens waarom ik zo onverantwoord ben
Er gaat hier trouwens altijd een scheutje rooie door de bolognese en de kinderen zijn ook gek op kaasfondue.
Het zit in de familie denk ik.
Er gaat hier trouwens altijd een scheutje rooie door de bolognese en de kinderen zijn ook gek op kaasfondue.
Het zit in de familie denk ik.
maandag 8 februari 2016 om 12:55
quote:yette schreef op 08 februari 2016 @ 12:49:
Oh verrek ja. Advocaat kreeg ik van m'n oma al op basisschoolleeftijd. Dan roerde ze een eetlepel advocaat door een glaasje slagroom. Ik snap ineens waarom ik zo onverantwoord ben
Het zit in de familie denk ik.Bij mij zit het ook in de genen
Het zit in de familie denk ik.Bij mij zit het ook in de genen
maandag 8 februari 2016 om 12:57
quote:Bruschetta schreef op 08 februari 2016 @ 12:56:
Ik vind het dan weer grappig dat alleen ouders 24/7 adequaat moeten kunnen handelen. Als mijn man dus plots iets overkomt terwijl ik lekker teut op de bank zit maakt dan niet uit..is niet mijn verantwoordelijkheid!
Dan voegen we dat even aan het lijstje toe.!
Zodra je samenwoont,getrouwd bent is alcohol uit den boze..
Ik vind het dan weer grappig dat alleen ouders 24/7 adequaat moeten kunnen handelen. Als mijn man dus plots iets overkomt terwijl ik lekker teut op de bank zit maakt dan niet uit..is niet mijn verantwoordelijkheid!
maandag 8 februari 2016 om 13:00
quote:MalleBabbe1 schreef op 08 februari 2016 @ 12:57:
[...]
Met buren kan toch ook iets gebeuren? Je hebt ook nog een burgerplicht.
En wat als je 18 bent en thuis woont? En stel dat je vader er niet is en er gebeurt iets met moeder des huizes?
[...]
En wat als je 18 bent en thuis woont? En stel dat je vader er niet is en er gebeurt iets met moeder des huizes?
maandag 8 februari 2016 om 13:05
quote:Bruschetta schreef op 08 februari 2016 @ 12:56:
Ik vind het dan weer grappig dat alleen ouders 24/7 adequaat moeten kunnen handelen. Als mijn man dus plots iets overkomt terwijl ik lekker teut op de bank zit maakt dan niet uit..is niet mijn verantwoordelijkheid?En er zijn ouders die nuchter ook niet verantwoordelijk zijn natuurlijk
Ik vind het dan weer grappig dat alleen ouders 24/7 adequaat moeten kunnen handelen. Als mijn man dus plots iets overkomt terwijl ik lekker teut op de bank zit maakt dan niet uit..is niet mijn verantwoordelijkheid?En er zijn ouders die nuchter ook niet verantwoordelijk zijn natuurlijk
Je bent zelf een theepot
Wie weet is er helemaal niet gestraft?
Hé, ik spring in de auto (gevaarlijk!!!) terwijl mijn man aan de andere kant van het land zit (onverantwoord!!!) om even een tas medicatie op te halen die te groot is voor de medicijnkast (risico!!!).
Kan ik mijn 14-jarige dochter alleen op de bank laten liggen met haar spuugemmertje (griep, niet dronken) of zou ik haar naar de buren brengen?
Hé, ik spring in de auto (gevaarlijk!!!) terwijl mijn man aan de andere kant van het land zit (onverantwoord!!!) om even een tas medicatie op te halen die te groot is voor de medicijnkast (risico!!!).
Kan ik mijn 14-jarige dochter alleen op de bank laten liggen met haar spuugemmertje (griep, niet dronken) of zou ik haar naar de buren brengen?
maandag 8 februari 2016 om 13:07
quote:SuzanneSuus schreef op 08 februari 2016 @ 13:06:
[...]
Precies en roepen om een mod helpt ook niet.
Ik vind het jammer. Soms verloopt een topic echt ontzettend leuk en dan wordt het weer weggehaald.
Gewoon alleen de topics die echt aanstootgevend zijn weghalen en de rest laten staan. Zakt na een paar dagen toch wel weer weg.
[...]
Precies en roepen om een mod helpt ook niet.
Ik vind het jammer. Soms verloopt een topic echt ontzettend leuk en dan wordt het weer weggehaald.
Gewoon alleen de topics die echt aanstootgevend zijn weghalen en de rest laten staan. Zakt na een paar dagen toch wel weer weg.
maandag 8 februari 2016 om 13:07
quote:yette schreef op 08 februari 2016 @ 13:05:
Kun je niet even een babyfoon ofzo bij de buren neerzetten zodat die een oogje in het zeil kunnen houden?
Kun je niet even een babyfoon ofzo bij de buren neerzetten zodat die een oogje in het zeil kunnen houden?
maandag 8 februari 2016 om 13:08
maandag 8 februari 2016 om 13:08
quote:BridgetteDubois schreef op 08 februari 2016 @ 13:00:
[...]
En wat als je 18 bent en thuis woont? En stel dat je vader er niet is en er gebeurt iets met moeder des huizes?Ik ben alleen. Stel dat ik van de trap val en mijn heup breek. En dan? Kan ik mooi in mijn onderbroekie dagen liggen wachten totdat het kind thuis komt
[...]
En wat als je 18 bent en thuis woont? En stel dat je vader er niet is en er gebeurt iets met moeder des huizes?Ik ben alleen. Stel dat ik van de trap val en mijn heup breek. En dan? Kan ik mooi in mijn onderbroekie dagen liggen wachten totdat het kind thuis komt