Napraattopic deel 54
woensdag 27 januari 2016 om 13:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 8 februari 2016 om 14:24
quote:MalleBabbe1 schreef op 08 februari 2016 @ 14:15:
[...]
Het valt hier tot nu toe nog wel mee..
Het waait wel maar van storm is nog geen sprake..Nog geen storm maar het waait wel behoorlijk. Geen markt dus, om de haverklap alarm omdat er een scooter van zijn standaard valt etc
[...]
Het valt hier tot nu toe nog wel mee..
Het waait wel maar van storm is nog geen sprake..Nog geen storm maar het waait wel behoorlijk. Geen markt dus, om de haverklap alarm omdat er een scooter van zijn standaard valt etc
Je bent zelf een theepot
maandag 8 februari 2016 om 14:37
quote:yette schreef op 08 februari 2016 @ 14:33:
Pfiew, ik ben er weer. Spannend hoor.
Hats, ik had het niet over verbieden maar reageerde op de bemoeizucht van mensen die vinden dat je niet moet drinken tot je kind de deur uit is.
Wie zijn grenzen kent, kan dat prima zelf bepalen.Eens hoor. Maar zijn er echt mensen die zich er tegenaan bemoeien wanneer jij een glas inschenkt?
Pfiew, ik ben er weer. Spannend hoor.
Hats, ik had het niet over verbieden maar reageerde op de bemoeizucht van mensen die vinden dat je niet moet drinken tot je kind de deur uit is.
Wie zijn grenzen kent, kan dat prima zelf bepalen.Eens hoor. Maar zijn er echt mensen die zich er tegenaan bemoeien wanneer jij een glas inschenkt?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
maandag 8 februari 2016 om 14:51
maandag 8 februari 2016 om 15:01
quote:Bruschetta schreef op 08 februari 2016 @ 14:51:
[...]
Nergens vandaar ook de vraag.
Oké.
Ik kan niet zoveel met dergelijke, suggestieve, vraagstellingen. Die geven in feite al het antwoord en meestal is dat precies het gene dat de vraagsteller wil horen. Dus kan je antwoorden wat je wilt, dat komt toch niet door. De ander is er al van overtuigd wat jij eigenlijk vindt.
Heb je een groene jas aan, vraagt men 'jij vindt zeker dat het rood is?', dat idee. Al zeg je dan 'pimpelpaars met gele stippen' dan hoort de ander nog 'ze vindt het rood'.
[...]
Nergens vandaar ook de vraag.
Oké.
Ik kan niet zoveel met dergelijke, suggestieve, vraagstellingen. Die geven in feite al het antwoord en meestal is dat precies het gene dat de vraagsteller wil horen. Dus kan je antwoorden wat je wilt, dat komt toch niet door. De ander is er al van overtuigd wat jij eigenlijk vindt.
Heb je een groene jas aan, vraagt men 'jij vindt zeker dat het rood is?', dat idee. Al zeg je dan 'pimpelpaars met gele stippen' dan hoort de ander nog 'ze vindt het rood'.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
maandag 8 februari 2016 om 15:03
maandag 8 februari 2016 om 15:34
quote:yette schreef op 08 februari 2016 @ 15:28:
Hier mogen de kinderen geen kersenbonbons mee naar school. Ook zoiets.
Ik doe aan omverpakken. Je.komt best ver met bruin pakpapier en wat erop gekrabbeld.
'biologische gefermenteerde kers in streekcacoa, 3 euro'
Nooit problemen.
Die wodka redbull op toetsdagen gewoon in de mepalbeker.
Hier mogen de kinderen geen kersenbonbons mee naar school. Ook zoiets.
Ik doe aan omverpakken. Je.komt best ver met bruin pakpapier en wat erop gekrabbeld.
'biologische gefermenteerde kers in streekcacoa, 3 euro'
Nooit problemen.
Die wodka redbull op toetsdagen gewoon in de mepalbeker.
maandag 8 februari 2016 om 16:00
quote:hatsetats schreef op 08 februari 2016 @ 15:01:
[...]
Oké.
Mooi antwoord.
En deels zeker waar. Het enige waar ik idd van overtuigd ben is dat je met een scherp oog leest en jou maar weinig ontgaat. Hoe selectief je daarintegen soms reageert is me een raadsel.
[...]
Oké.
Mooi antwoord.
En deels zeker waar. Het enige waar ik idd van overtuigd ben is dat je met een scherp oog leest en jou maar weinig ontgaat. Hoe selectief je daarintegen soms reageert is me een raadsel.
maandag 8 februari 2016 om 17:07
quote:Moiren_ schreef op 08 februari 2016 @ 13:08:
[...]
Ik ben alleen. Stel dat ik van de trap val en mijn heup breek. En dan? Kan ik mooi in mijn onderbroekie dagen liggen wachten totdat het kind thuis komt
En ik heb ook nog eens geen kind
Ik denk daar ik maar gewoon ga beginnen met zuipen, volgens mij breek je dan veel minder snel iets
[...]
Ik ben alleen. Stel dat ik van de trap val en mijn heup breek. En dan? Kan ik mooi in mijn onderbroekie dagen liggen wachten totdat het kind thuis komt
Ik denk daar ik maar gewoon ga beginnen met zuipen, volgens mij breek je dan veel minder snel iets
Tjezus, wat vals
maandag 8 februari 2016 om 17:27
quote:MevrouwJack schreef op 08 februari 2016 @ 17:07:
[...]
Ik denk daar ik maar gewoon ga beginnen met zuipen, volgens mij breek je dan veel minder snel ietsStrak plan en het werkt want je bent een stuk dichter bij de grond. Veel minder kans op breuken.
[...]
Ik denk daar ik maar gewoon ga beginnen met zuipen, volgens mij breek je dan veel minder snel ietsStrak plan en het werkt want je bent een stuk dichter bij de grond. Veel minder kans op breuken.
I like being a mess. It's who I am.