Het Stamcafé IV

07-02-2016 00:56 3028 berichten

Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.

Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
quote:Oudblond schreef op 09 februari 2016 @ 20:13:

Bad is vol: ik ga bubbelen. Fijne avond allemaal Veel plezier in bad. Ik vind het heerlijk, een bad, maar bij mij is het toch meer het idee. Als ik er eenmaal in lig ben ik het na tien minuten alweer zat, dus zonde van het water.
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 februari 2016 @ 20:20:

[...]

Babs !!!

Zeeman verkoopt (of verkocht, want volgens mij zijn ze al uitverkocht) tegenwoordig ook trouwjurken. Voor drie tientjes.

Hoooi! Man, was ik uitgeput van dat rijmen. Gelukkig gaat het nu beter.

Ik heb de trouwjurk vandaag besproken met mijn leerlingen. Zij vonden de jurk best mooi, helemaal voor 3 tientjes, al waren er een paar meiden die toch liever een droomjurk kochten. We waren het er allemaal wel over eens dat het model zo mooi is, dat je haar zelfs in een oude vuilniszak met een pofmouwtje nog naar het altaar zou kunnen sturen. Zo jammer dat ik niet ga trouwen en geen maat 36 heb, anders had ik hem zelf gekocht.
Ik heb hem vandaag snel vast gekocht voor de volgende keer dat ik ga trouwen. Je kunt maar beter voorbereid zijn.
Hij is uitverkocht. Jammer. Dan blijf ik nog maar even bij deze echtgenoot.
Zeeman it is! Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook even gegoogled (voor de jurk dus he, de onesie heb ik al) en ik vind hem echt heel mooi. Inderdaad jammer dat ie al uitverkocht is, nooit weg, zo'n jurk, toch.
Ik ga te bedde storten. Ben af. 😖 em er ligt hier sneeuw 😑

Trusten stamvriendinnen

💤
Slaaplekker Yas!

Koffietijd :-D
Was ik me toch in slaap gevallen zeg.

En wat een rust ineens hier.
Lekker geslapen Leo?

Ik zit het laatste stuk van McCullin te kijken.
Is dat wat?

McCullin?

Op Netflix?
En ik heb heerlijk geslapen.
quote:Eleonora-1 schreef op 09 februari 2016 @ 22:35:

Is dat wat?

McCullin?

Op Netflix?Ik vind het indrukwekkend en prachtig. Wat zou ik graag zulke foto's maken.
Alle reacties Link kopieren
Die zeeman trouwjurk wordt al aangeboden op marktplaats voor ¤150 las ik. Slimme marketingtruc weer van ze! Na de onderbroeken en de modeshow weer n goede stunt.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
O ik ken het helemaal niet....

Geloof je op je woord.

Ik zit met open mond naar 'vier handen op een buik' te kijken.

Ik krijg er hele nare onderbuikgevoelens bij.
oa dit soort foto's

Wow.....

Mooi zeg.
quote:hatsetats schreef op 09 februari 2016 @ 22:44:

Die zeeman trouwjurk wordt al aangeboden op marktplaats voor ¤150 las ik. Slimme marketingtruc weer van ze! Na de onderbroeken en de modeshow weer n goede stunt.Is 't wat, die jurk?
quote:Eleonora-1 schreef op 09 februari 2016 @ 22:59:

Wow.....

Mooi zeg.Zijn oorlogsfoto's zijn erg indrukwekkend, maar niet fijn om hier te plakken.
Nee, dat geloof ik.
quote:Solomio schreef op 09 februari 2016 @ 18:50:

[...]

Ben ik dan nu echt officieel de laatste nooit-gehengelde forummer?

Wat een triestigheid eer.Zelfs Boogje heeft je niet gehengeld Vroegah?
Hé mij ook niet!

Had dat gemoeten?
Oops.. Nee Lé?

quote:Eleonora-1 schreef op 09 februari 2016 @ 23:11:

Hé mij ook niet!

Had dat gemoeten?Die deed iedereen.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 09 februari 2016 @ 23:14:

Oops.. Nee Lé?

Nee....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven