Het Stamcafé IV

07-02-2016 00:56 3028 berichten

Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.

Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
Alle reacties Link kopieren
Jazeker, ik vind het een hele overwinning dat ik toch gegaan ben uiteindelijk. Heb er jaren tegenaan gehikt, maar het ging me nu dermate dwars zitten, ook omdat De Echtgenoot zo veel en zo ver weg is gaan werken, dat ik zo afhankelijk was. En juist omdat De Echtgenoot nu zo'n goed betaalde baan heeft, kan ik ook die rijlessen volgen. Eerder hadden we daar echt het geld niet voor.

Ik ga voor de broekrok. Vroegah, toen ik jong was en naar de landbouwschool ging, had ik een bijbaantje bij een wat ouder echtpaar met een hele menagerie. Zij had een vrij hoge functie en droeg broekrokken. Als ze thuis kwam gingen de pumps uit en trok ze grote groene rubberen laarzen aan en ging me helpen met stallen uitmesten, schapen vangen en al die zaken meer die wel eens voorbij kwamen op een boerderij(tje). In de broekrok. Ik vond dat zo geweldig, zo vanuit je sjieke werk in je sjieke broekrok in de drek, stront en hondenkwijl, dat wilde ik ook.
Mogguh. Er ligt hier een klein grietje heel lief naast me te slapen ❤

Kan het niet over mijn hart verkrijgen haar wakker te maken.... maar binnen nu en een kwartier zal het wel moeten.
quote:Eleonora-1 schreef op 10 februari 2016 @ 07:49:

Solo, als je wil kan ik je wel versieren eventueel. Of zitten we te veel in de friendzone?

Maar stel dat het je leuk lijkt zal ik het dan openlijk hier doen of liever via PB's?We kunnen telefoonnummers uitwisselen natuurlijk. Je bent nou toch bezig.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Heerlijk Red.

Zo bloedprikken, zo'n hekel aan het eindeloze gewacht altijd.
Mogge, wat een bagger weer
quote:Moiren_ schreef op 10 februari 2016 @ 08:07:

Heerlijk Red.

Zo bloedprikken, zo'n hekel aan het eindeloze gewacht altijd.

Ik was laatst al voor 8 uur bij het lab en kon zo doorlopen.

Ik mag zo naar de orthopeed, die mag mijn achillespees gaan bestuderen.
Ik zit vast aan deze tijd ivm innametijd medicatie.
Goedemorgen!

Moiren, waar ik op woensdagmorgen koffiedrink kun je ook bloedprikken. Meestal geen wachtrijen (maar soms zit het helemaal vol) en wel een gezellige tafel met koffiedrinkende dames. Af en toe een blèrende baby erbij, dat is dan weer jammer. Ik begon daar bijna 15 jaar terug met 's morgens koffiedrinken, toen mijn oudste naar school ging. Het is wat.

En wat vervelend al die zieke kinderen enzo.

Hier regent het gelukkig niet meer zo hard, waardoor het gedrup in de woonkamer gestopt is. Plafond ziet er ook weer droog uit. Houden zo!

Dus.. op naar koffie en dan naar David Bowie. Heb d'r zin in

Fijne dag iedereen!

OH en Fleur; toen ik rijles had, vertelde mijn instructeur over een dame van 72 die examen gedaan had. Vond ik zo stoer! Als zij het kon, kan jij het toch ook!
Later is nu
Goedemorgen weer

Pf de ziekenboeg houdt wel aan hè?

Heb hier jongste ook nog steeds thuis.

Fijne dag allemaal.
Zag net een artikeltje over een eeneiige tweeling waarvan het ene kind een donkere en het andere kind een lichte huid heeft.

Uitleg: het ene kind heeft de huidskleur van de moeder, de ander van de vader geërfd.

Hier regen, blegh!
quote:LittleRedRidingHood schreef op 10 februari 2016 @ 07:56:

Mogguh. Er ligt hier een klein grietje heel lief naast me te slapen ❤

Kan het niet over mijn hart verkrijgen haar wakker te maken.... maar binnen nu en een kwartier zal het wel moeten.Lief!
quote:Solomio schreef op 10 februari 2016 @ 08:50:

Zag net een artikeltje over een eeneiige tweeling waarvan het ene kind een donkere en het andere kind een lichte huid heeft.

Uitleg: het ene kind heeft de huidskleur van de moeder, de ander van de vader geërfd.

quote:Solomio schreef op 10 februari 2016 @ 08:50:

waar kwam dat artikel vandaan?!

Ik kom net uit een wachtkamer met een paar van die meiden met enorme geschilderde wenkbrauwen. Snap dat zó ontzettend niet. Moet me echt inhouden om ze niet meewarig/spottend/stomverbaasd aan te staren.

Word ik oud?!
quote:yette schreef op 10 februari 2016 @ 10:22:

Ik kom net uit een wachtkamer met een paar van die meiden met enorme geschilderde wenkbrauwen. Snap dat zó ontzettend niet. Moet me echt inhouden om ze niet meewarig/spottend/stomverbaasd aan te staren.

Word ik oud?!Ja. En ik met jou.
Sluit me aan.

Word ik oud?!

Hopelijk.

Prima toch, dat oudere generaties niet snappen wat jongere generaties mooi vinden? Ik had het vroeger niet echt tof gevonden als "oudere mensen" mijn hanekam helemaal geweldig hadden gevonden.

http://www.msn.com/nl-nl/ ... d?li=BBoPOOe&ocid=U218DHP
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 februari 2016 @ 10:34:

[...]

Hopelijk.

Prima toch, dat oudere generaties niet snappen wat jongere generaties mooi vinden? Ik had het vroeger niet echt tof gevonden als "oudere mensen" mijn hanekam helemaal geweldig hadden gevonden.

Vreemd genoeg krijgt mijn ene dochter vooral van volwassenen en kleine kinderen complimenten over haar heel korte, fel gekleurde haar. Soms is het paars, soms blauw of roze-aubergine of petrol. Haar oma's vinden het fantastisch!

Maar als ik met haar in de stad loop, zie ik regelmatig van die groepjes wenkbrauwen met bontkraag over haar fluisteren en grinniken
quote:yette schreef op 10 februari 2016 @ 10:47:

[...]

Vreemd genoeg krijgt mijn ene dochter vooral van volwassenen en kleine kinderen complimenten over haar heel korte, fel gekleurde haar. Soms is het paars, soms blauw of roze-aubergine of petrol. Haar oma's vinden het fantastisch!

Maar als ik met haar in de stad loop, zie ik regelmatig van die groepjes wenkbrauwen met bontkraag over haar fluisteren en grinniken Dat is het bewijs, ze doet het goed!
quote:Solomio schreef op 10 februari 2016 @ 10:42:

[...]

http://www.msn.com/nl-nl/ ... d?li=BBoPOOe&ocid=U218DHPOh, die heb ik al eens gezien. Oud nieuws. Ze zijn al bijna 1! Zie hier:

afgelopen november waren ze 7 maanden oud.
Moooorning!

Kwart over tien hier voor mij, dus koffietijd. Iemand anders ook?

Oh, nu weet ik het weer, jij woont in The Emerald Isle, toch?

Heb net een kopje koffie op en zit nu boodschappen doen uit te stellen. Maar ik mag nog tot half 12 lapzwansen, daarna ga ik echt.
Hop genoeg met dat gelapzwans, gaat booschappen doen!

't Is vandaag vooral een grey isle, kutweer en koud.

maar het goede nieuws is, er is opnieuw taart op de accounts-afdeling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven