Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 15 februari 2016 om 20:34
maandag 15 februari 2016 om 20:39
quote:Amaqanda schreef op 15 februari 2016 @ 20:08:
[...]
Vertel.
Ik denk dat Simba bedoelt dat zij, net als jij, vindt dat er veel mag. Dat schreef je vanavond.
Ik vind ook dat er veel mag. Aan de ene kant vind ik dat ok ( = niet ingrijpen vd mods maar het forummers zekf laten regelen); aan de andere kant gaat het me ook weleens te ver hoor, valse opmerkingen over en weer.
Wat ik niet begrijp is dat er dan iets wordt weggehaald ( met of zonder waarschuwing/ban tot gevolg) wat in geen verhouding staat tot echr gesneer en gezuig waar niet is ingegrepen.
Maar goed, dit is beleid
[...]
Vertel.
Ik denk dat Simba bedoelt dat zij, net als jij, vindt dat er veel mag. Dat schreef je vanavond.
Ik vind ook dat er veel mag. Aan de ene kant vind ik dat ok ( = niet ingrijpen vd mods maar het forummers zekf laten regelen); aan de andere kant gaat het me ook weleens te ver hoor, valse opmerkingen over en weer.
Wat ik niet begrijp is dat er dan iets wordt weggehaald ( met of zonder waarschuwing/ban tot gevolg) wat in geen verhouding staat tot echr gesneer en gezuig waar niet is ingegrepen.
Maar goed, dit is beleid
Je bent zelf een theepot
maandag 15 februari 2016 om 20:42