Ons Stamcafé deel V!
dinsdag 16 februari 2016 om 12:00
Deel 5 alweer! Een lustrum!
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
donderdag 18 februari 2016 om 21:48
donderdag 18 februari 2016 om 21:50
...er gaat hier een sneltrein heel hard richting 'komt NIET meer goed'.
En dan zit ik oudergesprekken na oudergesprekken te blaten over vooruitgang, en stappen, en positieve ontwikkelingen enz. enz.
Terwijl ik liever wil gillen dat het k*tsysteem kinderen kapotmaalt.
En dan zit ik oudergesprekken na oudergesprekken te blaten over vooruitgang, en stappen, en positieve ontwikkelingen enz. enz.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 18 februari 2016 om 21:52
quote:feow schreef op 18 februari 2016 @ 21:50:
Zo kut dat soort gesprekken!!
Zo kut dat soort gesprekken!!
donderdag 18 februari 2016 om 21:53
quote:feow schreef op 18 februari 2016 @ 21:50:
Ik snap je Feow, sterkte!
Ik snap je Feow, sterkte!
donderdag 18 februari 2016 om 21:54
quote:-KING- schreef op 18 februari 2016 @ 21:35:
[...]
zo versier ik vrouwen he, zeg ik 'hee moppie, wil je patat? moet je ff met me mee naar huis gaan.' werkt altijd.Dan zou ik toch dringend een frituurpan aanschaffen en bij een Belg in de leer gaan. *zondag tussen 15 en 16 uur heb ik nog wel tijd voor een workshopje. Als bedankje voor het Valelentijnsweekendje met man in jouw kasteel. Koud man en waar was het personeel?*
[...]
zo versier ik vrouwen he, zeg ik 'hee moppie, wil je patat? moet je ff met me mee naar huis gaan.' werkt altijd.Dan zou ik toch dringend een frituurpan aanschaffen en bij een Belg in de leer gaan. *zondag tussen 15 en 16 uur heb ik nog wel tijd voor een workshopje. Als bedankje voor het Valelentijnsweekendje met man in jouw kasteel. Koud man en waar was het personeel?*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 18 februari 2016 om 21:56
donderdag 18 februari 2016 om 21:57
quote:Oudblond schreef op 18 februari 2016 @ 21:54:
[...]
Dan zou ik toch dringend een frituurpan aanschaffen en bij een Belg in de leer gaan. *zondag tussen 15 en 16 uur heb ik nog wel tijd voor een workshopje. Als bedankje voor het Valelentijnsweekendje met man in jouw kasteel. Koud man en waar was het personeel?*hee het was gratis he, niet zeiken.
[...]
Dan zou ik toch dringend een frituurpan aanschaffen en bij een Belg in de leer gaan. *zondag tussen 15 en 16 uur heb ik nog wel tijd voor een workshopje. Als bedankje voor het Valelentijnsweekendje met man in jouw kasteel. Koud man en waar was het personeel?*hee het was gratis he, niet zeiken.
very metal
donderdag 18 februari 2016 om 22:02