Ons Stamcafé deel V!
dinsdag 16 februari 2016 om 12:00
Deel 5 alweer! Een lustrum!
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
donderdag 18 februari 2016 om 23:23
Feow, je charme offensief is helemaal geslaagd. ik ga naar bad en daarna naar bed met mijn eigen biermerk voor ogen. Als je uit je drankcoma komt en hoofdpijn hebt maak ik met liefde een powerontbijtje voor je. *ik heb geen toevoeging over school, want geen ervaring. Maar
Slaap wel allen!
Slaap wel allen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 18 februari 2016 om 23:30
quote:Oudblond schreef op 18 februari 2016 @ 23:23:
Feow, je charme offensief is helemaal geslaagd. ik ga naar bad en daarna naar bed met mijn eigen biermerk voor ogen. Als je uit je drankcoma komt en hoofdpijn hebt maak ik met liefde een powerontbijtje voor je. *ik heb geen toevoeging over school, want geen ervaring. Maar
Slaap wel allen! Slaap lekker. Ik heb zoveel tijgerthee gezopen dat het met die kater wel goed moet komen morgen.
Ik ga ook proberen te slapen.
Slaap wel allen! Slaap lekker. Ik heb zoveel tijgerthee gezopen dat het met die kater wel goed moet komen morgen.
Ik ga ook proberen te slapen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 18 februari 2016 om 23:51
quote:feow schreef op 18 februari 2016 @ 23:30:
[...]
Slaap lekker. Ik heb zoveel tijgerthee gezopen dat het met die kater wel goed moet komen morgen.
[afbeelding]
Ik ga ook proberen te slapen. mijn krullen kunnen nu ook wel uit de handdoek en ik kan naar bed. Slaap lekker lieverdjes.
[...]
Slaap lekker. Ik heb zoveel tijgerthee gezopen dat het met die kater wel goed moet komen morgen.
[afbeelding]
Ik ga ook proberen te slapen. mijn krullen kunnen nu ook wel uit de handdoek en ik kan naar bed. Slaap lekker lieverdjes.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 18 februari 2016 om 23:59
quote:doornroosje9 schreef op 18 februari 2016 @ 23:39:
[...]
Gaan we morgen weer voor een leuke dag?
Hoe is het met je arm trouwens?
Ik ga morgen zo relaxed mogelijk door de dag heen, ik hoop dat ik dat goede gevoel vast kan houden.
Ben het wel van plan haha!
De arm gaat eigenlijk prima.
Ik heb er last van maar alweer een stuk minder hysterisch dan vorige week.
[...]
Gaan we morgen weer voor een leuke dag?
Hoe is het met je arm trouwens?
Ik ga morgen zo relaxed mogelijk door de dag heen, ik hoop dat ik dat goede gevoel vast kan houden.
Ik heb er last van maar alweer een stuk minder hysterisch dan vorige week.
vrijdag 19 februari 2016 om 00:04
quote:Eleonora-1 schreef op 18 februari 2016 @ 23:59:
[...]
Ik heb er last van maar alweer een stuk minder hysterisch dan vorige week.Dat kan lang duren hè, vooraleer dat helemaal genezen is. Fijn dat het al iets minder pijn doet.
[...]
Ik heb er last van maar alweer een stuk minder hysterisch dan vorige week.Dat kan lang duren hè, vooraleer dat helemaal genezen is. Fijn dat het al iets minder pijn doet.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 19 februari 2016 om 00:11