Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
Alle reacties Link kopieren
En alles gaat mis hier. Sleutels kwijt, haar wil niet, kassa doet stom
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 20 februari 2016 @ 09:30:

Want de man heeft net wat ergere blaftyfusArme jij
quote:Eleonora-1 schreef op 20 februari 2016 @ 09:27:

[...]

We keken wel uit, het goot, dus eerst douchen en zo maar het blijft maar vies buiten, dus morgen vegen.

Nu heb ik deze in mijn hoofd

"Annie" (1982) - Tomorrow: http://youtu.be/Yop62wQH498
quote:hatsetats schreef op 20 februari 2016 @ 09:47:

En alles gaat mis hier. Sleutels kwijt, haar wil niet, kassa doet stomDat heb je altijd op zulke dagen. Stom.
Mogguh!
Hoi
Goedemorgen!

Het wordt tijd dat het lente is, met heerlijk weer. En niemand meer met keelpijn, blaftyfus en dergelijke.

Ik zit in mijn sport-outfit op de bank. Uit te stellen. Ik heb er niet zo'n zin in. Fitness is maar een saaie bedoening. Gelukkig kan ik bij de crosstrainer mijn telefoon ergens tussen klemmen, zodat ik uitzending gemist o.i.d. kan kijken.

Het is ook een beetje frustrerend dat ik daar als pudding Tarzan zit tussen allemaal ouderen die kilo's meer kunnen tillen/duwen enz.
Maar, in mijn verdediging, ik sport nog geen 6 weken en daarvoor sportte ik nooit. Dus misschien komt het ooit nog goed met mijn conditie en kracht.
Petje af Kit! Je hebt in elk geval de intentie om te gaan sporten. Ik moet er niet aan denken
Lieve schat, je kan ook niet altijd zin hebben Maar net zoals met werk of school, gewoon gaan dan komt het wel weer goed!

Focus je op het goede gevoel na afloop, op je doel en vooral op jezelf in plaats van op anderen. Doen zij ook ;) Have fun!!
Hier kan ik niet tegen he..... Gisteravond zei ik tegen meneer Tats 'neem me nou rond 1030 over, ik heb nog een hoop te doen'. Zegt ie vanochtend 'ik ben er om 11 uur'. Krijg rond 10 uur een appje 'ik probeer er om 11 uur te zijn'. En nu is ie er nog niet, grrrrrr
Dank jullie!

Ik frustreer me niet echt hoor Hats, je hebt ook gelijk, ik doe het ook voor mezelf. Maar echt leuk vind ik fitness niet. En ik ga ook wel. Ik verbaas mezelf dat ik nog steeds 3x per week ga. Ben best trots op mezelf en dat motiveert ook.
quote:hatsetats schreef op 20 februari 2016 @ 11:08:

Hier kan ik niet tegen he..... Gisteravond zei ik tegen meneer Tats 'neem me nou rond 1030 over, ik heb nog een hoop te doen'. Zegt ie vanochtend 'ik ben er om 11 uur'. Krijg rond 10 uur een appje 'ik probeer er om 11 uur te zijn'. En nu is ie er nog niet, grrrrrrO, dat zou ik ook niet leuk vinden!
Hij is onderweg, tel je zegeningen zou mijn pa zeggen ;)
Ooit komt het goed!

Even wat ontbijt wegwerken.
Ik moet boodschappen doen, wil sporten en naar mijn moeder en we krijgen ets, dus er moet nog even huis gehouden. En hij heeft Heeeeel Erge Blaftyfus (echt hoor, hij is flink ziek) en ik minder erge dus ik ben de Sjaak
(Onderweg kan bij hem ook betekenen dat ie net zijn ene schoen aantrekt)
quote:hatsetats schreef op 20 februari 2016 @ 11:12:

(Onderweg kan bij hem ook betekenen dat ie net zijn ene schoen aantrekt)Haha, ja dat zou zo maar kunnen!
quote:Kittens schreef op 20 februari 2016 @ 11:08:

Dank jullie!

Ik frustreer me niet echt hoor Hats, je hebt ook gelijk, ik doe het ook voor mezelf. Maar echt leuk vind ik fitness niet. En ik ga ook wel. Ik verbaas mezelf dat ik nog steeds 3x per week ga. Ben best trots op mezelf en dat motiveert ook.Nou je mag zeker supertrots zijn!!
quote:hatsetats schreef op 20 februari 2016 @ 11:11:

Ik moet boodschappen doen, wil sporten en naar mijn moeder en we krijgen ets, dus er moet nog even huis gehouden. En hij heeft Heeeeel Erge Blaftyfus (echt hoor, hij is flink ziek) en ik minder erge dus ik ben de SjaakZo gaat het hier altijd, het is een patroon. Man begon vorige week ook, oh ik denk dat ik ook ziek aan het worden ben.
Balen Hats. Ik heb een man die de klok zelf niet zo nauw neemt, maar wel klok kan kijken als hij iets van anderen verwacht. Best raar. Ikzelf vind te laat komen ontzettend arrogant!
quote:SaveTheDay schreef op 20 februari 2016 @ 11:14:

[...]

Zo gaat het hier altijd, het is een patroon. Man begon vorige week ook, oh ik denk dat ik ook ziek aan het worden ben. Waarom is dit toch zo herkenbaar?
quote:Kittens schreef op 20 februari 2016 @ 11:15:

[...]

Waarom is dit toch zo herkenbaar?Ik was al eerder grieperig en ben toen doorgelopen want dreumes en man waren ziek. Bij mij kwam het vorige week heftig terug en heb tegen man gezegd, tenzij je ter plekke neervalt zal je je even moeten vermannen. Ik ben nu ziek.
Voor de rest is het een gouden kerel hoor en ik hou vreselijk veel van hem
quote:SaveTheDay schreef op 20 februari 2016 @ 11:18:

[...]

Ik was al eerder grieperig en ben toen doorgelopen want dreumes en man waren ziek. Bij mij kwam het vorige week heftig terug en heb tegen man gezegd, tenzij je ter plekke neervalt zal je je even moeten vermannen. Ik ben nu ziek. Haha, goed zo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven