Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook twee mannen die erg zieklig kunnen zijn. Namen ze maar een voorbeeld aan onze oudste die wat gezondheid betreft afschuwelijke dingen meemaakt, maar optimistisch door blijft knokken.
quote:yette schreef op 20 februari 2016 @ 11:40:

Hier ook twee mannen die erg zieklig kunnen zijn. Namen ze maar een voorbeeld aan onze oudste die wat gezondheid betreft afschuwelijke dingen meemaakt, maar optimistisch door blijft knokken.
Net de DWDD van gisteren bekeken.

Daar zat de Nederlandse viskalander in. Mannen met karpers. Heel mooi gefotografeerd.

Als je van plaatjes (en mannen) houdt dan wel de moeite waard om er naar te zoeken.

In Duitsland hebben een vrouwelijke variant.

Ook leuk voor de hangelaars... hengelaars. Wat een gek woord... laars. Dat is wel Italiaans qua vorm, maar waar zit dan de koker of het gat?

Ach, goodmorning! Lonely days van de B G's. Veel gebruikt voor commercials voor broodbeleg van zonnebloemen en honing. Good day sunshine...

Good morning mister sunshine

You brighten up my day

Come sit beside me in your way

I see you every morning

Outside the restaurant

The music plays so nonchalant

Lonely days, lonely nights

Where would I be without my woman?

Good morning mister sunshine

You brighten up my day

Come sit beside me in your way

KORT: Viskalender uit Dwdd even opzoeken. Daar kikker je van op.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 20-02-2016 12:23
Reden: Vet maken van het KORT. Onderaan zit dat. :-)
% gewijzigd
Het vinden van de viskalender lukt hier niet. Geen inspiratie voor goocheltrucs.

Ik krijg alleen maar visstick van kapitein en zo.

Maar.... geen nood. Ik heb hem al gezien.
Man is geen pieperd, hij is ook doodziek. Koorts. Is wel aan het werk en heeft me de afgelopen week doorgesleurd. Zonder hem was het me niet gelukt.

Dat gezegd hebbende............. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ik hebd e eters voor vanavond afgezegd. Straks naar mijn moedertje maar eerst met ijzer smijten. Kijken of ik dan minder sjaggerijnig word
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
O en nu krijg ik shitty shitty bang bang .... Heeft dat te maken met André van Duin die een paard in de gang heeft staan. O nee, het was de buurvrouw...

Chitty Chitty Bang Bang is een Britse muziekfilm uit 1968 van Ken Hughes met in de hoofdrollen Dick Van Dyke, Sally Ann Howes en Benny Hill

Ach, dat krijg misschien als je op Tumble weeds zoekt...

Heel veel mensen hier kregen als medisch advies tegen depressies een bang in de gang...

Of omgekeerd? Ik ken het niet. Ik zit wel lekker zo en dat wil ik zo houden. :as s: [img]null[/img]
Italiaanse eikols met hun sneaky pest-de-domme-toerist verkeersborden.

Ik kreeg net een boete uit april 2015 aangetekend thuis. Oké, in december had ik 'm ook gekregen en genegeerd maar nu was ie vertaald in het Nederlands én aangetekend.

Pff, wat zonde geld ¤ 104 voor een wegje waar je blijkbaar om 10 uur niet in mag rijden (en op andere tijden weer wel)
Hai skatjes.

Zit momenteel lekker in mijn irl stamcafé, met jongste dochter. Oudste is aan het hiphoppen momenteel en jongste en ik gaan dan altijd even wat drinken. Barman hoeft niet meer te vragen wat we willen, zoals 't hoort in een echt stamcafé.

Man is dit weekend naar een vriend in het zuiden van het land, lekker rustig

Pumps je bent lekker op dreef vandaag
Urgh balen Puss!
Heeeee, kijk nou!!! Hier is tie dan; https://www.youtube.com/watch?v=ZEVfMx4cKpY

Moest ook zoeken op Jan rijdt rond - De EROTISCHE viskalender
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 20-02-2016 13:37
Reden: Geen plantenzaden en codes gevonden in box... Prettig weekeinde verder.
% gewijzigd
Hij is leuk Pumps!
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:hatsetats schreef op 20 februari 2016 @ 12:35:

Man is geen pieperd, hij is ook doodziek. Koorts. Is wel aan het werk en heeft me de afgelopen week doorgesleurd. Zonder hem was het me niet gelukt.

Dat gezegd hebbende............. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ik hebd e eters voor vanavond afgezegd. Straks naar mijn moedertje maar eerst met ijzer smijten. Kijken of ik dan minder sjaggerijnig word Zet m op Hatsie!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 20 februari 2016 @ 13:20:

Italiaanse eikols met hun sneaky pest-de-domme-toerist verkeersborden.

Ik kreeg net een boete uit april 2015 aangetekend thuis. Oké, in december had ik 'm ook gekregen en genegeerd maar nu was ie vertaald in het Nederlands én aangetekend.

Pff, wat zonde geld ¤ 104 voor een wegje waar je blijkbaar om 10 uur niet in mag rijden (en op andere tijden weer wel)Huh? Krijg je dat thuis?
quote:hatsetats schreef op 20 februari 2016 @ 12:35:

Ik hebd e eters voor vanavond afgezegd. Straks naar mijn moedertje maar eerst met ijzer smijten. Kijken of ik dan minder sjaggerijnig word En leeft iedereen in de sportschool nog?
quote:SaveTheDay schreef op 20 februari 2016 @ 15:56:

[...]

Huh? Krijg je dat thuis?Ja
Dom wief bij die muizen. verkeerde topic
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 20 februari 2016 @ 16:42:

Dom wief bij die muizen. verkeerde topicIk vermaak me er wel mee hoor. Ik ga haar een Noorse boskat verkopen.
O god ze leest hier
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 20 februari 2016 @ 16:40:

[...]

Ja Man kreeg er 1 uit DE met foto, heel chagrijnig stond hij erop
quote:Nouschi schreef op 20 februari 2016 @ 16:47:

O god ze leest hier
quote:SaveTheDay schreef op 20 februari 2016 @ 16:48:

[...]

Man kreeg er 1 uit DE met foto, heel chagrijnig stond hij erop

Hebben wij ook gehad. Ik kreeg de schuld maar was toch echt vriend op de foto achter het stuur. Mijn hoofd ernaast was geblurd.
Ik hou helemaal niet van shoppen, maar heb vandaag twee stoelen en een winterjas gekocht. Als troost ben ik bij een lokale brouwer gaan zitten opwarmen. Daar hou ik dan weer wel van
quote:Star schreef op 20 februari 2016 @ 16:31:

[...]

En leeft iedereen in de sportschool nog?

Hahahaha, ja hoor. Lieffies zijn het daar. Op zaterdagmiddag wordt er vaak Heel Serieus getraind door Echte Mannen. Die het reuzeleuk vinden als er een vrouw rondloopt die van wanten weet. Kreeg van 1 van hen wat bewonderend commentaar (zo dame, jij hep een moordend tempo met die deadlifts, lekkah hoor!) en even later kwam hij naar weer naar me toe 'Ik hoort het net van je pa, meid. Gecondoleerd. Lekker met ijzer smijten, dat helpt' Echt te lief.

Het is een warm bad. Ik ben sinds een tijdje niet meer bij 'high end training studio' maar bij het sportschooltje om de hoek en ik vind het er heerlijk. Er staat koffie, er is een luisterend oor, er wordt vooral veel gelachen, er bloeit liefde op, goede begeleiding en er wordt lekker gewerkt. Ik hou d'r van.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Hats, je sportschool op de hoek praatje klinkt heerlijk, ik ben blij voor je. Echt.

Maar het klinkt ook een beetje stamkroegerig. En dan stem ik tegen kruisbestuiving hoor. Mezelf op ( en weer op) een barkruk hijsen vind ik voldoende.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik maak Surinaamse pastei

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven