Ons Stamcafé deel V!
dinsdag 16 februari 2016 om 12:00
Deel 5 alweer! Een lustrum!
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
zaterdag 20 februari 2016 om 21:38
zaterdag 20 februari 2016 om 21:39
quote:ainne schreef op 20 februari 2016 @ 21:37:
Nah niet erg toch Peacy, Clooney?
Welke film?
Leuk Snjo, ik zie die mystery trips hier ook wel eens geadverteerd, leuk idee.
Ik ga met m´n sibling
Met de gedachte dat er aan een stedentrip in Europa niet zoveel tegen kan vallen (in een weekend)
Welke film?
Ik ga met m´n sibling
Met de gedachte dat er aan een stedentrip in Europa niet zoveel tegen kan vallen (in een weekend)
Snjókorn falla, á allt og alla
zaterdag 20 februari 2016 om 21:42
Waar zouden jullie nog wel eens heen willen? Als geld e.d. helemaal geen rol zouden spelen? Ik ga dit jaar niet en hoop dan volgend jaar wel geld te hebben, misschien voor een midweek Rome of voor 2 of 3 weken Engeland.
Meer in de orde van grote van "dromen" zou ik nog wel eens naar Mongolie willen, naar Costa Rica, Australie en een duikvakantie doen waar je in zo'n kooi gaat duiken bij een grote witte haai.
Meer in de orde van grote van "dromen" zou ik nog wel eens naar Mongolie willen, naar Costa Rica, Australie en een duikvakantie doen waar je in zo'n kooi gaat duiken bij een grote witte haai.
zaterdag 20 februari 2016 om 21:46
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 februari 2016 @ 21:42:
Waar zouden jullie nog wel eens heen willen? Als geld e.d. helemaal geen rol zouden spelen? Ik ga dit jaar niet en hoop dan volgend jaar wel geld te hebben, misschien voor een midweek Rome of voor 2 of 3 weken Engeland.
IJsland. En dan echt alles doen en niet zeuren dat het duur is. Canada of Nieuw-Zeeland.
Maar het allerliefste ga ik naar Zuid-Duitsland, Kroatië of Oostenrijk. Ik ben een burgerlijk persoon.
IJsland. En dan echt alles doen en niet zeuren dat het duur is. Canada of Nieuw-Zeeland.
Maar het allerliefste ga ik naar Zuid-Duitsland, Kroatië of Oostenrijk. Ik ben een burgerlijk persoon.
zaterdag 20 februari 2016 om 21:46
zaterdag 20 februari 2016 om 21:47
quote:ainne schreef op 20 februari 2016 @ 21:37:
Welke film?
Tomorrowland
Die mysterietrips wil ik ook eens doen.
Een wereldreis, ooit.
Maar Brazilie, Australie en Indonesie zoiezo. Als geld geen rol speelt
Welke film?
Tomorrowland
Die mysterietrips wil ik ook eens doen.
Een wereldreis, ooit.
Maar Brazilie, Australie en Indonesie zoiezo. Als geld geen rol speelt
zaterdag 20 februari 2016 om 21:49
quote:Nouschi schreef op 20 februari 2016 @ 21:25:
[...]
Langs Valthermond en Exloërmond etc?Ja die. Als je indruk wilt maken als westerling is de Mondenweg echt onmisbaar. En er is ook een liedje over: https://www.youtube.com/watch?v=z8mEEKASYNU
Die hoef je niet te kennen, maar wie weet komt het nog van pas.
Als je daar rijdt, snap je misschien waarom ik in mediterrane landen altijd verdwaasd ronddool. Ik ben volstrekte mathematische rechtlijnigheid gewend en denk altijd dat je overal vierkantjes kunt lopen.
[...]
Langs Valthermond en Exloërmond etc?Ja die. Als je indruk wilt maken als westerling is de Mondenweg echt onmisbaar. En er is ook een liedje over: https://www.youtube.com/watch?v=z8mEEKASYNU
Die hoef je niet te kennen, maar wie weet komt het nog van pas.
Als je daar rijdt, snap je misschien waarom ik in mediterrane landen altijd verdwaasd ronddool. Ik ben volstrekte mathematische rechtlijnigheid gewend en denk altijd dat je overal vierkantjes kunt lopen.
zaterdag 20 februari 2016 om 21:53
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 februari 2016 @ 21:42:
Waar zouden jullie nog wel eens heen willen? Als geld e.d. helemaal geen rol zouden spelen?
Nepal (Himalaya)
Tibet
IJsland
Alaska
Transsiberië Expres
Patagonië
Indonesië
Een duidelijke voorkeur voor 'koude' gebieden dus, en bergen. Indonesië is een beetje een buitenbeentje, maar daar heb ik nou eenmaal wat mee.
Waar zouden jullie nog wel eens heen willen? Als geld e.d. helemaal geen rol zouden spelen?
Nepal (Himalaya)
Tibet
IJsland
Alaska
Transsiberië Expres
Patagonië
Indonesië
Een duidelijke voorkeur voor 'koude' gebieden dus, en bergen. Indonesië is een beetje een buitenbeentje, maar daar heb ik nou eenmaal wat mee.
zaterdag 20 februari 2016 om 21:54
Ik wil goud gaan zoeken in de Yukon.
Ik wil snorkelen op de Seychellen.
Ik wil een rondreis maken met een camper langs de kust van California.
Ik wil een (nog een) rondreis maken in Indonesië en Suriname en wat roots terugvinden.
Ik wil naar Japan.
Ik wil naar London, zeker 1x per jaar om te shoppen.
Ik wil naar IJsland om het Noorderlicht te zien.
Oh mijn bucket list is eindeloos.
Ik wil snorkelen op de Seychellen.
Ik wil een rondreis maken met een camper langs de kust van California.
Ik wil een (nog een) rondreis maken in Indonesië en Suriname en wat roots terugvinden.
Ik wil naar Japan.
Ik wil naar London, zeker 1x per jaar om te shoppen.
Ik wil naar IJsland om het Noorderlicht te zien.
Oh mijn bucket list is eindeloos.