Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
quote:snjokorn schreef op 20 februari 2016 @ 22:38:

[...]

Lijkt me eerder een reanimatie.Dat staat er wel bij. Ik heb ze nog niet horen vertrekken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind duster zo'n heerlijk ouderwets woord voor badjas. Ik liet de honden even uit, op ons erfje, de meeste buren liggen om elf uur al op 1 oor dus die zien me toch niet. Vind het wel lekker eigenlijk, tis helemaal niet koud, maar op de fiets word je wel nat.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Sapsorrow schreef op 20 februari 2016 @ 23:08:

Ik vind duster zo'n heerlijk ouderwets woord voor badjas. Ik liet de honden even uit, op ons erfje, de meeste buren liggen om elf uur al op 1 oor dus die zien me toch niet. Vind het wel lekker eigenlijk, tis helemaal niet koud, maar op de fiets word je wel nat.Je moet ook niet in je duster op de fiets gaan zitten joh, met die wind.
Dochter appte net, ze staat vooraan. In de Melkweg, bij de één of andere favoriete emo schreeuwband. Nou maar hopen dat ze de laatste trein terug gaan halen .
Naar he, Moiren, ik kijk ook altijd op 112 meldingen als ik veel sirenes hoor. We wonen vlakbij het spoor en helaas een lijn waar vaker mensen ervoor springen. Van de week nog eentje, benen eraf. Ik hoorde laatst dat machinisten de lijn de dodenlijn noemen, nou dat klopt wel, het gebeurt echt heel vaak. Krijg er altijd een naar gevoel in mijn buik van.

Sinds ik een woningbrand heb meegemaakt, kijk ik ook als ik de brandweer in de buurt hoor. Wij hebben nl van buren kleren en dekens en koffie enzo gehad, omdat we in onze pyjama op straat stonden. Dat zou ik ook voor mensen willen doen een keer, dat was zo fijn toen. Lijkt of ik een ramptoerist ben zo, als ik het teruglees maar ik ga alleen erheen lopen als ik zeker weet dat er een woonhuis in lichterlaaie staat. Ik woon in Zaanstad en we hebben veel houten huizen hier he.

Mijn zus heeft meegemaakt dat onze neef overleden was aan een drugsoverdosis en dat de hele straat vol politie en ambulances stond midden in de nacht. Hij woonde bij haar in de straat. Die kijkt sindsdien ook altijd op 112 als ze sirenes hoort. Hou je toch een tik aan over.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Nou, oorspronkelijk waren het die jassen waarmee cowboys op het paard zaten en koeien dreven.

Lees maar: The original dusters were full-length, light-colored canvas or linen coats worn by horsemen to protect their clothing from trail dust. These dusters were typically slit up the back to hip level for ease of wear on horseback and were the recommended "uniform" for Texas Rangers. Dusters intended for riding may have features such as a buttonable rear slit and leg straps to hold the flaps in place. For better protection against rain, dusters were made from oilcloth and later from waxed cotton.

At the late 19th and early 20th century, both men and women wore dusters to protect their clothes when riding in open motorcars on the dirt roads of the day.[1]

Maar.... het stond op wikipedia. https://en.wikipedia.org/wiki/Duster_%28clothing%29
Zo leuk, de Melkweg!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 februari 2016 @ 23:10:

[...]

Je moet ook niet in je duster op de fiets gaan zitten joh, met die wind.Nou, als je er maar wat onder aan doet. Kleren dus he.
quote:Nouschi schreef op 20 februari 2016 @ 23:17:

Zo leuk, de Melkweg!Ja stoer he, en dat voor een niet geboren maar wel getogen Achterhoekertje . Man vond het helemaal niks dat zijn oogappeltje zomaar naar dat gevaarlijke Amsterdam zou gaan, maar gelukkig had ze mij nog. Ik woonde op haar leeftijd zowat in de Melkweg.
hola
very metal
quote:-KING- schreef op 20 februari 2016 @ 23:28:

holaAy
ayayayayay papi
very metal
Die ken ik niet. Wel ayayippieyippieyee.
klinkt ook geil
very metal
Leuk voor d'r LV! Die laatste trein lukt vast wel!

Hier is het inmiddels gewoon geworden, dochter van 16 struint concerten af, soms met haar jongere zusje.
quote:barbaracartland schreef op 20 februari 2016 @ 22:06:

Ik ga dit jaar wel op vakantie, maar ik moet nog zin maken. Ze spreken er geen Duits. Dat is raar.Dat ze het dan effe leren zeg.
quote:yette schreef op 20 februari 2016 @ 23:38:

Leuk voor d'r LV! Die laatste trein lukt vast wel!

Hier is het inmiddels gewoon geworden, dochter van 16 struint concerten af, soms met haar jongere zusje.Ik vond het al gewoon hoor, eigenlijk. Ik stond op mijn dertiende al te gillen bij Doe Maar, dus ik ben wel de laatste om commentaar te leveren . Alleen man moet er even aan wennen maar daar help ik hem wel een handje bij. En met die trein komt het vast goed, dochter is nogal een regelaar. En mocht het mislopen moet de vader van haar BFF gewoon een stukkie verder rijden, die zou ze sowieso al uit Arnhem komen halen. Kost me dan wel een doos chocola, maar als dat alles is .
Haay! Zo, film is afgelopen. Nog wat leuks gemist?
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 februari 2016 @ 23:45:

[...]

Ik vond het al gewoon hoor, eigenlijk. Ik stond op mijn dertiende al te gillen bij Doe Maar, dus ik ben wel de laatste om commentaar te leveren . Alleen man moet er even aan wennen maar daar help ik hem wel een handje bij. En met die trein komt het vast goed, dochter is nogal een regelaar. En mocht het mislopen moet de vader van haar BFF gewoon een stukkie verder rijden, die zou ze sowieso al uit Arnhem komen halen. Kost me dan wel een doos chocola, maar als dat alles is .Had mij zulke relaxede ouders gegeven!
Ha! Trapped is ook net afgelopen!

Nog één glas wijn dan?
bieber op bnn, voor de bieberlovers. zijn er vast veel van hier.
very metal
Lekker Ainne. Schenk de mijne net vol, doe ik die van jou ook.
quote:-KING- schreef op 20 februari 2016 @ 23:51:

bieber op bnn, voor de bieberlovers. zijn er vast veel van hier.Naah! Doe maar niet
quote:Peacy schreef op 20 februari 2016 @ 23:54:

[...]

Naah! Doe maar nietzelf weten hoor.
very metal
Dan nog liever rod steward op bbc4

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven