Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 22 februari 2016 om 18:59
maandag 22 februari 2016 om 18:59
quote:Vivaneesje schreef op 22 februari 2016 @ 18:50:
[...]
Jij hebt je ware aard al laten zien.
Tegen een zwangere vrouw zeggen dat ze geen leuk persoon is en dat haar kinderen dat vast ook niet zullen vinden. Ofzoiets.
Of zoiets ja.
Maar niet helemaal.
Ik vind haar trouwens geen leuk persoon, zoals zij overkomt en zij andere mensen haar mening en levenswijze probeert op te dringen op dit forum.
Maar dat wil nog niet zeggen dat ik hem of haar gestaft heb.
[...]
Jij hebt je ware aard al laten zien.
Tegen een zwangere vrouw zeggen dat ze geen leuk persoon is en dat haar kinderen dat vast ook niet zullen vinden. Ofzoiets.
Of zoiets ja.
Maar niet helemaal.
Ik vind haar trouwens geen leuk persoon, zoals zij overkomt en zij andere mensen haar mening en levenswijze probeert op te dringen op dit forum.
maandag 22 februari 2016 om 19:00
quote:Vivaneesje schreef op 22 februari 2016 @ 18:20:
[...]
Ja we weten het wel weer. Alleen als men jullie mening deelt is het relevant.
We hebben allemaal kunnen lezen hoe jullie huidprobleem hebben weggewerkt die niks anders deed dan haar mening verkondigen, dus ik zal de verstandigste zijn en mij niet meer in dat leeuwenhol begeven.
Dat iemand een mening heeft betekent niet dat die mening overal, altijd, op de meest botte manier moet worden verkondigd. Meningen zijn niet heilig.
Als jij zo graag je mening wilt geven, kun je meningen terugverwachten, zeker als dat een controversiële mening is. En dat is nogal storend in een topic waar iemand advies vraagt over zijn persoonlijke situatie. HP is niet weggewerkt, ze heeft zichzelf buitenspel gezet.
[...]
Ja we weten het wel weer. Alleen als men jullie mening deelt is het relevant.
We hebben allemaal kunnen lezen hoe jullie huidprobleem hebben weggewerkt die niks anders deed dan haar mening verkondigen, dus ik zal de verstandigste zijn en mij niet meer in dat leeuwenhol begeven.
Dat iemand een mening heeft betekent niet dat die mening overal, altijd, op de meest botte manier moet worden verkondigd. Meningen zijn niet heilig.
Als jij zo graag je mening wilt geven, kun je meningen terugverwachten, zeker als dat een controversiële mening is. En dat is nogal storend in een topic waar iemand advies vraagt over zijn persoonlijke situatie. HP is niet weggewerkt, ze heeft zichzelf buitenspel gezet.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
maandag 22 februari 2016 om 19:00
quote:MonteCara schreef op 22 februari 2016 @ 18:59:
[...]
Of zoiets ja.
Maar niet helemaal.
Maar dat wil nog niet zeggen dat ik hem of haar gestaft heb.Nee dat mogen alleen jullie he. Das weer eens pijnlijk duidelijk geworden vandaag.
[...]
Of zoiets ja.
Maar niet helemaal.
Maar dat wil nog niet zeggen dat ik hem of haar gestaft heb.Nee dat mogen alleen jullie he. Das weer eens pijnlijk duidelijk geworden vandaag.
maandag 22 februari 2016 om 19:01
quote:MonteCara schreef op 22 februari 2016 @ 18:59:
[...]
Of zoiets ja.
Maar niet helemaal.
Maar waar hebben we het over?
Ze heeft een perma, dus het is volgens mij niet netjes om het nog over haar te hebben.
[...]
Of zoiets ja.
Maar niet helemaal.
Maar waar hebben we het over?
Ze heeft een perma, dus het is volgens mij niet netjes om het nog over haar te hebben.
maandag 22 februari 2016 om 19:03
Ik hoop gewoon dat HP fijne noorse kinderkleding aan het shoppen is voor haar kleintje. Voor de rest voel ik mij totaal niet schuldig aan het feit dat ze zichzelf gewoon buitenspel heeft gezet met haar continue vraag om aandacht. Ze heeft alle topics waar ze ooit in gereageerd heeft, weten te verzieken.
maandag 22 februari 2016 om 19:06
quote:Vivaneesje schreef op 22 februari 2016 @ 19:00:
[...]
Nee dat mogen alleen jullie he. Das weer eens pijnlijk duidelijk geworden vandaag.Snap je nou echt niet dat het niets met een 'mening' te maken heeft? Die anti abortus posts op dat topic zijn gewoon ongelooflijk respectloos. Of jij dat nu schrijft of iemand anders. Je hoeft niet altijd je mening overal te verkondigen hè.
[...]
Nee dat mogen alleen jullie he. Das weer eens pijnlijk duidelijk geworden vandaag.Snap je nou echt niet dat het niets met een 'mening' te maken heeft? Die anti abortus posts op dat topic zijn gewoon ongelooflijk respectloos. Of jij dat nu schrijft of iemand anders. Je hoeft niet altijd je mening overal te verkondigen hè.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 22 februari 2016 om 19:07
quote:ollekebollekeknolleke schreef op 22 februari 2016 @ 19:03:
Ik hoop gewoon dat HP fijne noorse kinderkleding aan het shoppen is voor haar kleintje. Voor de rest voel ik mij totaal niet schuldig aan het feit dat ze zichzelf gewoon buitenspel heeft gezet met haar continue vraag om aandacht. Ze heeft alle topics waar ze ooit in gereageerd heeft, weten te verzieken.
Waarom geef je niet gewoon toe dat je de discussie(s) met haar niet aankan.
Dat is echt niet zo erg hoor.
Dat is echt niet zo erg hoor.
maandag 22 februari 2016 om 19:09
quote:Vivaneesje schreef op 22 februari 2016 @ 19:07:
[...]
Dat is echt niet zo erg hoor.Wou je nou beweren dat ze een volwaardige discussie partner was ? O, meid, je bent mijn anti - held. Ze moeten een standbeeld voor je op richten. Stuur even een foto, dan klei ik er zelf eentje.
[...]
Dat is echt niet zo erg hoor.Wou je nou beweren dat ze een volwaardige discussie partner was ? O, meid, je bent mijn anti - held. Ze moeten een standbeeld voor je op richten. Stuur even een foto, dan klei ik er zelf eentje.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 22 februari 2016 om 19:13
@aliva's reactie is raak: omdat men blijft reageren kan @huidprobleem het topic overnemen. Iets waar TO zich - nog- niet openlijk over heeft uitgelaten ( ik ben nu op blz 16)
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 22 februari 2016 om 19:16
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 februari 2016 @ 19:09:
[...]
Wou je nou beweren dat ze een volwaardige discussie partner was ? O, meid, je bent mijn anti - held. Ze moeten een standbeeld voor je op richten. Stuur even een foto, dan klei ik er zelf eentje.
Hoe komt het dan dat de moderator(s) telkens ingezet worden om de kastanjes uit het vuur te halen?
Laat dan ook met woorden zien dat je het aankan of negeer het simpelweg.
[...]
Wou je nou beweren dat ze een volwaardige discussie partner was ? O, meid, je bent mijn anti - held. Ze moeten een standbeeld voor je op richten. Stuur even een foto, dan klei ik er zelf eentje.
Hoe komt het dan dat de moderator(s) telkens ingezet worden om de kastanjes uit het vuur te halen?
Laat dan ook met woorden zien dat je het aankan of negeer het simpelweg.
maandag 22 februari 2016 om 19:18
quote:Vivaneesje schreef op 22 februari 2016 @ 19:16:
[...]
Laat dan ook met woorden zien dat je het aankan of negeer het simpelweg.Het heeft niets met niet aan kunnen te maken. En waarom negeren ? Het is hier geen opvang. Als je ( zij dus , als ze al was wie ze zei te zijn ) niet normaal kunt forummen heb je hier niets te zoeken.
[...]
Laat dan ook met woorden zien dat je het aankan of negeer het simpelweg.Het heeft niets met niet aan kunnen te maken. En waarom negeren ? Het is hier geen opvang. Als je ( zij dus , als ze al was wie ze zei te zijn ) niet normaal kunt forummen heb je hier niets te zoeken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 22 februari 2016 om 19:20
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 februari 2016 @ 19:18:
[...]
Het heeft niets met niet aan kunnen te maken. En waarom negeren ? Het is hier geen opvang. Als je ( zij dus , als ze al was wie ze zei te zijn ) niet normaal kunt forummen heb je hier niets te zoeken.
Wat is normaal?
Als je iemand niet kunt negeren betekent het dat er een kern van waarheid inzit en staffen is onmacht.
[...]
Het heeft niets met niet aan kunnen te maken. En waarom negeren ? Het is hier geen opvang. Als je ( zij dus , als ze al was wie ze zei te zijn ) niet normaal kunt forummen heb je hier niets te zoeken.
Wat is normaal?
Als je iemand niet kunt negeren betekent het dat er een kern van waarheid inzit en staffen is onmacht.