Ons Stamcafé deel V!
dinsdag 16 februari 2016 om 12:00
Deel 5 alweer! Een lustrum!
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
maandag 22 februari 2016 om 20:20
quote:rosanna08 schreef op 22 februari 2016 @ 20:04:
ik heb geen kinderen, maar mijn moeder is vanmorgen op vakantie gegaan en ik ben ook pas gerust als ik een berichtje heb gehad dat ze goed is aangekomen hoor Moet ik altijd wel om lachen. Als wij niet dirext na aankomst bellen zit ze in zak en as. Maar zelf belden ze vorig jaar twee dagen niet en moest ik dat normaal vinden.
ik heb geen kinderen, maar mijn moeder is vanmorgen op vakantie gegaan en ik ben ook pas gerust als ik een berichtje heb gehad dat ze goed is aangekomen hoor Moet ik altijd wel om lachen. Als wij niet dirext na aankomst bellen zit ze in zak en as. Maar zelf belden ze vorig jaar twee dagen niet en moest ik dat normaal vinden.
maandag 22 februari 2016 om 20:22
maandag 22 februari 2016 om 20:34
maandag 22 februari 2016 om 20:36
quote:Star schreef op 22 februari 2016 @ 20:31:
[...]
Landmarkt en Marqt, duur inderdaad maar o zo lekker.
De marqt vind ik niks. 1 keer een (dure) cheesecake gekocht voor een heel lief iemand die er gek op was. Niet te eten. Nooit weer geweest. Vind het een onsympathieke winkel ook.
En een biologisch brood hoeft ook geen 4 euro te kosten. Gaat nergens over.
[...]
Landmarkt en Marqt, duur inderdaad maar o zo lekker.
De marqt vind ik niks. 1 keer een (dure) cheesecake gekocht voor een heel lief iemand die er gek op was. Niet te eten. Nooit weer geweest. Vind het een onsympathieke winkel ook.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 22 februari 2016 om 20:39
maandag 22 februari 2016 om 20:45
quote:Star schreef op 22 februari 2016 @ 20:32:
[...]
En kan die ook spijkers met koppen slaan?
Ja, dat kan ze.
Maar het probleem is eigenlijk dat er gewoon geen plekken zijn voor dit soort kinderen.
[...]
En kan die ook spijkers met koppen slaan?
Ja, dat kan ze.
Maar het probleem is eigenlijk dat er gewoon geen plekken zijn voor dit soort kinderen.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 22 februari 2016 om 20:48
quote:Kittens schreef op 22 februari 2016 @ 20:17:
[...]
En andersom vraagt mijn moeder me nog altijd even te appen dat ik veilig thuis ben gekomen na een bezoek aan haar.niet als ik bij haar vandaan ga, wonen maar 20 km uit elkaar, maar wel toen ik laatst naar een vriendin aan de andere kant van het land ging of als het slecht weer is
[...]
En andersom vraagt mijn moeder me nog altijd even te appen dat ik veilig thuis ben gekomen na een bezoek aan haar.niet als ik bij haar vandaan ga, wonen maar 20 km uit elkaar, maar wel toen ik laatst naar een vriendin aan de andere kant van het land ging of als het slecht weer is
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 22 februari 2016 om 20:49
quote:Nouschi schreef op 22 februari 2016 @ 20:36:
[...]
Op de Albert Cuyp, een biobrood met iets van noten en pitten, 5,80.
Bonnnnjourrrrrr!
[...]
Bonnnnjourrrrrr!
maandag 22 februari 2016 om 20:52
quote:Eleonora-1 schreef op 22 februari 2016 @ 20:49:
[...]
Bonnnnjourrrrrr!Bij het Vlaams Broodhuys hebben ze ook zulk lekker brood, met vijgen en noten etc. Maar ook duur, 4,95 voor een klein brood. Heel af en toe neem ik wel eens zoiets.
[...]
Bonnnnjourrrrrr!Bij het Vlaams Broodhuys hebben ze ook zulk lekker brood, met vijgen en noten etc. Maar ook duur, 4,95 voor een klein brood. Heel af en toe neem ik wel eens zoiets.