Samen afvallen groepje

zondag 3 januari 2016 om 16:17
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet
, moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.
Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in
[/quote]
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in

woensdag 24 februari 2016 om 21:48
Slechte dag
Ik weet ondertussen mijn grootste valkuil.
Ik heb ontzettend veel moeite met eten weg gooien. En met twee kinderen heb je veel restjes. Vanmiddag bij de visboer wilde de jongste een haring en de oudste kibbeling. Ik nam een haring. Uiteindelijk anderhalve haring op en een halve bak kibbeling. Avondeten hetzelfde verhaal. Ze vonden het vlees niet lekker en ipv in de vuilnisbak eet ik het dan maar op .
Ik moet dit niet doen. Dan maar weg ermee.
Ik weet ondertussen mijn grootste valkuil.
Ik heb ontzettend veel moeite met eten weg gooien. En met twee kinderen heb je veel restjes. Vanmiddag bij de visboer wilde de jongste een haring en de oudste kibbeling. Ik nam een haring. Uiteindelijk anderhalve haring op en een halve bak kibbeling. Avondeten hetzelfde verhaal. Ze vonden het vlees niet lekker en ipv in de vuilnisbak eet ik het dan maar op .
Ik moet dit niet doen. Dan maar weg ermee.
woensdag 24 februari 2016 om 22:41
donderdag 25 februari 2016 om 09:44
Zojuist tussendoor toch tussendoor even gewogen, en de teller is weer gezakt.
Dat is geruststellend nadat eind vorige week de klad er een beetje in kwam toen andere factoren een beetje tegen zaten.
Ik heb weer het gevoel dat ik sinds afgelopen maandag weer on track ben.
Wat voor mij trouwens helpt, is filmpjes kijken op YouTube over voeding, fitness etc.
Doordat je er op die manier mee bezig bent, ben je ook op andere momenten meer bewust ofzo.
Soort moderne mindfulness.
Dat is geruststellend nadat eind vorige week de klad er een beetje in kwam toen andere factoren een beetje tegen zaten.
Ik heb weer het gevoel dat ik sinds afgelopen maandag weer on track ben.
Wat voor mij trouwens helpt, is filmpjes kijken op YouTube over voeding, fitness etc.
Doordat je er op die manier mee bezig bent, ben je ook op andere momenten meer bewust ofzo.
Soort moderne mindfulness.

donderdag 25 februari 2016 om 12:05
donderdag 25 februari 2016 om 16:53
Dat is het eerste boek van Mieke, daar staat een vrouw boven de vuilnisbak de restjes op te eten.
Het is wel heel herkenbaar, om niks weg te gooien, ik doe tegenwoordig de borden van de kinderen niet meer zo vol. Met name mijn jongste heeft een handje ervan om alles te laten liggen.
Hier gaat het gestaag, heb regelmatig nog een honger gevoel.
Het is wel heel herkenbaar, om niks weg te gooien, ik doe tegenwoordig de borden van de kinderen niet meer zo vol. Met name mijn jongste heeft een handje ervan om alles te laten liggen.
Hier gaat het gestaag, heb regelmatig nog een honger gevoel.
donderdag 25 februari 2016 om 17:07
Volhouden is the key to everything. Mijn moeder is juist heel goed in weggooien qua overgebleven eten. Nu hebben we niet heel vaak restjes, maar wat overblijft zijn pasta's. Onthouden dat vol vol is en genoeg genoeg! Je moet jezelf niet volproppen zodat je dan maar niks hoeft weg te gooien.
Zelf zit ik al een hele week met een flinke snotneus. Verder heb ik nergens last van, maar ik merkte dat in het begin van de week mijn concentratie 0,0 was. Ik was ook super moe. Nu gaat het al wat beter en kan ik al aan het werk gaan voor school. Ik hoop dat het volgende week toch wel voorbij is. Het beïnvloed ook heel erg mijn eten. Veel keelpastilles en waterijsjes etc., maar dat zijn ook niet de betere opties. Nu heb ik verder niks gedaan qua bewegen, omdat ik gewoon weg zo moe ben. Zelfs normale werkzaamheden vind ik al zwaar.
Zelf zit ik al een hele week met een flinke snotneus. Verder heb ik nergens last van, maar ik merkte dat in het begin van de week mijn concentratie 0,0 was. Ik was ook super moe. Nu gaat het al wat beter en kan ik al aan het werk gaan voor school. Ik hoop dat het volgende week toch wel voorbij is. Het beïnvloed ook heel erg mijn eten. Veel keelpastilles en waterijsjes etc., maar dat zijn ook niet de betere opties. Nu heb ik verder niks gedaan qua bewegen, omdat ik gewoon weg zo moe ben. Zelfs normale werkzaamheden vind ik al zwaar.
donderdag 25 februari 2016 om 17:40
donderdag 25 februari 2016 om 17:50
Maar je kunt eten toch ook nog even bewaren? Weggooien of opeten zijn niet de enige opties
Ik heb veel bakjes met restjes is de koelkast en vriezer. Soms gaan ze idd alsnog weg omdat het te oud is maar vaak voor de lunch scharrel ik wat restjes bij elkaar of als ik alleen eet. Ik maak er ook een uitdaging van om weer met de restjes te koken de volgende dag. Bijv in een hartige taart kan bijna alles of maak een omelet of roerbak prutje?
Ik heb veel bakjes met restjes is de koelkast en vriezer. Soms gaan ze idd alsnog weg omdat het te oud is maar vaak voor de lunch scharrel ik wat restjes bij elkaar of als ik alleen eet. Ik maak er ook een uitdaging van om weer met de restjes te koken de volgende dag. Bijv in een hartige taart kan bijna alles of maak een omelet of roerbak prutje?
donderdag 25 februari 2016 om 18:13
Zo. De plannen werden al weer anders. Ik vond nog het bord eten van vriend. Die was laat thuis gisteren en heeft denk ik elders gegeten . Ik heb zijn eten van gisteren nu op. Een restje pasta met champignons en rowrbakrunderreepjes. Voor de kinderen heb ik een visje gebakken met maïs en patatje.
Er is nog patat over. Ik zal er vanaf blijven
Er is nog patat over. Ik zal er vanaf blijven
donderdag 25 februari 2016 om 20:39
quote:_helly_ schreef op 25 februari 2016 @ 18:13:
Zo. De plannen werden al weer anders. Ik vond nog het bord eten van vriend. Die was laat thuis gisteren en heeft denk ik elders gegeten . Ik heb zijn eten van gisteren nu op. Een restje pasta met champignons en rowrbakrunderreepjes. Voor de kinderen heb ik een visje gebakken met maïs en patatje.
Er is nog patat over. Ik zal er vanaf blijven You go girl!
Er is nog patat over. Ik zal er vanaf blijven You go girl!

zaterdag 27 februari 2016 om 20:26
maandag 29 februari 2016 om 09:56