Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:WD-40 schreef op 25 februari 2016 @ 10:00:

En toch hoop ik dat er ooit familie mee leest bij zo'n topic
quote:WD-40 schreef op 25 februari 2016 @ 09:53:

[...]

Maar diezelfde klagen altijd, ook over sinterklaas, kerst en andere gewone normale dingen.

Ik zou bijna medelijden hebben met de kinderen, die worden al zo voorgeprogrammeerd dat ze geen normale familiebanden kunnen hebben.Niet bijna. Ik heb dat reeds.
quote:WD-40 schreef op 25 februari 2016 @ 09:53:

[...]

Maar diezelfde klagen altijd, ook over sinterklaas, kerst en andere gewone normale dingen.

Ik zou bijna medelijden hebben met de kinderen, die worden al zo voorgeprogrammeerd dat ze geen normale familiebanden kunnen hebben.

Maar wat jij 'normale' familiebanden vindt, kan in andere families wel heel anders liggen.

Dan hoef je niet meteen medelijden te hebben met die kinderen.

Mijn moeder wilde vooral niet dat ik me hoe dan ook verplicht zou voelen om bepaalde feestdagen met haar door te brengen. En juist omdat ze dat zo deed was het prettig om die dagen wel met haar door te brengen.

Ik hoop mijn kinderen ook mee te geven dat ze niet verplicht zijn om bijv kerst met mij te vieren.
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik vind familie ook niet altijd leuk en ik loop zeker niet de deur plat. Niet iedereen heeft leuke familie.

Maar gewoon geen enkele interactie willen met mensen en anderen kwalijk nemen en je dan asociaal gedragen als ze dat wel graag willen vind ik nogal bizar.

Je man en kinderen willen africhten zodat ze dat ook niet kunnen/willen al helemaal.
quote:Solomio schreef op 25 februari 2016 @ 10:13:

[...]

Maar wat jij 'normale' familiebanden vindt, kan in andere families wel heel anders liggen.

Mijn moeder wilde vooral niet dat ik me hoe dan ook verplicht zou voelen om bepaalde feestdagen met haar door te brengen. En juist omdat ze dat zo deed was het prettig om die dagen wel met haar door te brengen.

Ik hoop mijn kinderen ook mee te geven dat ze niet verplicht zijn om bijv kerst met mij te vieren.Het is geen verplichtingen, maar je kan het ook anders overbrengen, aanleren. IK heb het ook nooit verplicht.
quote:Goede-Fee schreef op 25 februari 2016 @ 10:17:

Ik vind familie ook niet altijd leuk en ik loop zeker niet de deur plat. Niet iedereen heeft leuke familie.

Maar gewoon geen enkele interactie willen met mensen en anderen kwalijk nemen en je dan asociaal gedragen als ze dat wel graag willen vind ik nogal bizar.

Je man en kinderen willen africhten zodat ze dat ook niet kunnen/willen al helemaal.Ik zit dat topic echt met verbazing te lezen..
quote:Solomio schreef op 25 februari 2016 @ 10:13:

[...]

Ik hoop mijn kinderen ook mee te geven dat ze niet verplicht zijn om bijv kerst met mij te vieren.

O ja ik heb afgelopen kerst het na jaren weer eens met mijn moeder gevierd maar het kan best dat dat de komende jaren niet meer gebeurd nou ja dat is dan ook goed.

Mijn eigen verjaardag vier ik verder ook nooit maar om nou de deur dicht te houden voor mijn moeder gaat mij ook weer wat te ver..

En zoals ik in dat topic lees gewoon bij de deur zeggen dat ze er niet inkomen dat gaat me helemaal te ver..
De dure ingetrapte deur was wel een troll....
quote:yasmijn schreef op 25 februari 2016 @ 12:05:

De dure ingetrapte deur was wel een troll....

Joh!!!

Wie had dat nou verwacht?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 februari 2016 @ 12:06:

[...]

Joh!!!

Wie had dat nou verwacht?Er zaten er wat tussen.... die namen het knap serieus
quote:yasmijn schreef op 25 februari 2016 @ 12:13:

[...]

Er zaten er wat tussen.... die namen het knap serieus Dat is toch elke keer? het maakt niet uit hoe over the top of hoe ongeloofwaardig een topic ook is, er zijn altijd gekkies die denken dat het echt is.
Ik vind het zwaar aso om zo te doen als je mensen over de vloer krijgt. Of mensen zeggen dat je niet wilt dat je op hun verjaardag komt, echt raar.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 25 februari 2016 @ 12:40:

Ik vind het zwaar aso om zo te doen als je mensen over de vloer krijgt. Of mensen zeggen dat je niet wilt dat je op hun verjaardag komt, echt raar.

Nou idd,ik vier mijn verjaardag ook nooit echt met een feest maar om nou tegen mijn moeder te zeggen dat ze niet eens een kop koffie krijgt..

Nee ik kan dat niet want voor haar is mijn verjaardag wél belangrijk..
quote:yasmijn schreef op 25 februari 2016 @ 12:05:

De dure ingetrapte deur was wel een troll.... Toch! Ik vond al maar raar dat het om een antieke deur ging, 3500 euro huur per maand, en zij zat in een hotel te wachten tot deur gemaakt werd. Ik zag al helemaal voor me, dat je deur open staat, iedereen kan erin en eruit en jij gaat naar een hotel
Matte0 is ook weer in da house

Het is wel een volhouderT zeg
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 25 februari 2016 @ 13:41:

Matte0 is was ook weer in da house

Het is wel een volhouderT zeg
Je bent zelf een theepot
Ik ben na deel 3 afgehaakt op het vluchtelingentopic, maar schrok me net de tering toen ik de laatste paar pagina's even meelas.

Ik neem aan dat iedereen is afgehaakt, en dat het nu een topic van gelijkgestemden is geworden?
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 25-02-2016 13:55
Reden: trollen
% gewijzigd
quote:Baudolino schreef op 25 februari 2016 @ 13:51:

Ik ben na deel 3 afgehaakt op het vluchtelingentopic, maar schrok me net de tering toen ik de laatste paar pagina's even meelas.

Ik neem aan dat iedereen is afgehaakt, en dat het nu een topic van gelijkgestemden is geworden?Yes, hier en daar deed iemand nog een dappere poging, maar dat is echt zinloos
Tjezus, wat vals
Ik heb het al bij deel 1 opgegeven na een post of 40. Nu heb ik de hele pijler lekker op de negeer.
quote:Baudolino schreef op 25 februari 2016 @ 13:51:

Ik neem aan dat iedereen is afgehaakt, en dat het nu een topic van gelijkgestemden is geworden?Ja, volgens mij wel. Er viel ook geen discussie te voeren.
Ik heb me toch weer eens op Actueel begeven, vanwege het Donald Trumptopic. En ik heb net kotsend pagina 3 van die discussie afgesloten. Ongelooflijk wat die laml*l van een Spell daar durft te schrijven.
anoniem_265485 wijzigde dit bericht op 25-02-2016 14:29
Reden: foutje bedankt Suus
% gewijzigd
quote:Marana_ schreef op 25 februari 2016 @ 14:27:

Ik heb me toch weer eens op Napraat begeven, vanwege het Donald Trumptopic. En ik heb net kotsend pagina 3 van die discussie afgesloten. Ongelooflijk wat die laml*l van een Spell daar durft te schrijven.Op Actueel bedoel je?
Je bent zelf een theepot
Oh ja sorry, suf van me, op Actueel dus
Heb je gestaft?
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven