Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag je reactie net Mal, goeie!

Maar youtube linkie Compu?
Mal, ik blok het zwangere minaar topic: als het niet waar is is het een triest mens. Als het wel waar is schat ik zo in dat die dame mij niet ligt...
quote:Star schreef op 28 oktober 2008 @ 21:40:

Ik zag je reactie net Mal, goeie!

Maar youtube linkie Compu?moet ik er nou toch heen???
zeg, heb ik jullie nu alweer weggejaagd????

Na, dan ga ik maar een tukkie doen... Trusten!
mij jaag je niet weg hoor.

Graag gedaan hoor voor die bloemen.

Bevalt je huis een beetje?
Ik heb een link op de groep gezet, er wil een bedrijf 50.000 euro naar een goed doel storten en die van Mr J staat er ook tussen (alleen niet eens in de top 10) willen jullie meestemmen?
Stressed is just desserts spelled backwards
Pfff net ff 6 pagina's bijlezen. Jemig wat een geklets!

Compu: voor jou, heftig hoor...

Mal: ik stem zo hoor!

Suus: graag gedaan!
Goedemorgen!

Gestemd hoor, en bamman ook
quote:Star schreef op 28 oktober 2008 @ 21:07:

Even snel doorheen gescand, Valensia lekker bekkie, maar meer om eens even lekker aan boezem te drukken.

Leuk! Die uitspraak hou ik erin.

Mal, heeft J. al de prik gehad? Hoop dat hij 'm goed doorstaat!

Gesprekken samen hebben we al gehad (stuk of 10), via stichting MEE weet je wel. Dat hebben we goed afgerond en de schoen wringt daar niet vind ik. Ik zou wel graag meewillen om alles haarfijn uit de doeken te doen, maar dit moet hij zelf ondervinden.
Ik ga strakjes met CG in de trein naar oma (ritje van 5 min. haha). Eerst voorbereiding met You Tube filmpjes.

Bridges, wat ik steeds vergeet.. We hebben de Little People DVD gekopieerd, maar hij doet het niet. Weet niet goed hoe dat zit. Vandaar de vertraging, sorry!
Mal ik heb iedereen op m'n Hyves (helft van dit topic dus ) een uitnodiging gestuurd om op Energy 4 all te stemmen. Hoop dat het werkt!!!

Mijn stem heb je in ieder geval!
Amalia, zijn jullie nog wat verder met de emigratieplannen?
Goed idee Amaal, alleen geen idee hoe je dat doet
nee, ik word er niet goed van. Ik had het alweer uit mijn hoofd gezet, maar nou zei vent dat gisteren dat hij ging proberen een afspraak met die kerel te maken.

Ik hou jullie hier op de hoogte hoor

Mal, alweer 1 stem erbij!
Ohh gelukt, heb alleen jouw naam in de mijne veranderd. slim zeg
Ik ga nu maar al mijn trots opzij zetten en een oproep op het forum plaatsen. Ik wilde nooit de exacte diagnose op het forum delen, maar er zijn hier zoveel mensen die kunnen stemmen!
Ik heb Amalia's bericht aangepast en doorgestuur. Hopelijk weer 40 stemmen erbij.
Goedemorgen,

Lianne is naar psz, wordt daarna opgehaald door opa en oma, gaat logeren. Pfoe, soms voel ik me een minder goede mama, met name voor haar omdat ik merk dat ze aandacht wil. Dus heb ik besloten dat ze dan maar aandacht van opa en oma moet krijgen. Moeilijk.

Daarna weer snel naar huis gefietst want Tim lag nog in zijn ledikant, die ga ik echt niet in zijn jas hijsen als ik binnen een kwartier weer terug ben.

Lianne heeft vorige week heeft ze een stuk van haar loopauto afgebroken. Het is een Winnie the Pooh met allerei geluiden en nu heeft ze vooraan wat afgebroken. Geen muziekje meer, maar ze kan wel gas geven, starten en toeteren. Ze er bijna te groot voor, maar ik vind het zo zonde!

Gisterochtend had ik een combiafspraak bij de neuroloog, een uur later bij de gynaecoloog. Heb ik een uur zitten wachten bij de neuroloog, bah. Ik heb al drie weken geen trillend been meer en daarvoor ben ik een jaar medicatievrij geweest. Ik wil de medicatie weer afbouwen. Hij vond de dosering die ik zelf voorstelde erg laag, maar ik mag het proberen.

Gynaecoloog was niet veel bijzonders. Ze hadden wel weefselonderzoek gedaan (omdat Tim 5 weken te vroeg was), maar daar was niks uit gekomen. Litteken van het inscheuren zag er netjes uit, ik had mijn twijfels.

Leuke tractaties voor psz/kdv Star. Hier zijn ze heel strikt in de regels. Geen snoep en liever ook geen kadootjes. Bij dat laatste: peuters laten het liggen en krijgen dan ruzie omdat die ene toch echt wel van hem/haar was.

Lekker dat Ciara nu door slaapt Star.

Naatie, balen dat Tobias zijn bed uitkomt. Jammer dat de wekker niet werkt, ik vond het een goed idee.

Juud, al bij de arts geweest met Mart?

Compu, gezellig met je meisje in de trein.

voor jou en je man.

Mal, nog lang hoofdpijn gehad?

Amaal, handig zo'n babyfoon -gsm- melding.

Suze, graag gedaan!

Noos, hoe is het met je meiden en met jou???

En nu lekker genieten met Tim. Hij doet het zo goed, ik zie hem groeien (oké, lichtelijk overdreven). Hij heeft wel zijn jengeluurtjes, gistermiddag ben ik aardig door hem bezig gehouden maar verder gaat het prima.

Hij is nu wakker. Houdt zich keurig aan de voedingstijden . Prettige dag meiden!
Geen slechte moeder hoor Kokos! Lianne moet nu haar plekje delen, jammer maar het is niet anders. Ze went er wel aan, en jij ook. En als Tim slaapt heeft ze nog heel veel tijd voor haar aandacht!

Lekker dat Tim het zo goed doet!!
Ohh Kokos, je bent juist een goede moeder dat je zorgt dat Lianne toch de aandacht krijgt waar ze zich fijn bij voelt, en niet te vergeten dat jij er even helemaal voor Tim kunt zijn! Maar ik kan me je gevoel voorstellen. Is voor jou als moeder natuurlijk ook wennen dat je je aandacht moet delen.

Mal, ik heb gestemd. En zal vanavond ook mijn hyves-netwerk activeren (voor zover dat al niet door Amalia geactiveerd was natuurlijk )
Jullie zijn allemaal lief en schatten dat jullie mijn oproepje doorsturen, kom hier voor een dikke en een lekkere
kus terug Mal, en er wordt bij mij al flink gestemd! Nouja, 3, ha ha... Maargoed, die zitten er toch maar mooi bij!
Heb je ook gezien dat je een aanbeveling voor Energy4All kunt doen bij 3M?
ja, dat heb ik net gedaan, maar dat zal nog wel verwerkt moeten worden.
Mal, ik ga stemmen! En Jinnyman ook!

Kokos, ik sluit me volledig aan bij Helenita. Knuf voor jou.

Oh, heb de foto´s van jongste van de fotograaf op onze site gezet. Er zitten echt leuke tussen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven