Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 29 februari 2016 @ 20:38:

[...]

Waarschijnlijk mijn agressieve Irakese verkering maar ik ben zó gebrainwashed en geïslameerd intussen dat ik dat al niet eens meer merk natuurlijk.En gelukkig valt het onder je niqaab ook niet op. Mazzel heb je!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 29 februari 2016 @ 20:48:

[...]

Heel zoetjes laten liggen en genieten Save! Hij slaapt, dus die rust krijgt hij gewoon.Dat doe ik, innerpeace op zijn best
Pfff, helemaal naar Brabant om te rellen.

Als ik zin heb in een rel, stop ik de film en stuur ik wat pubers aan het huiswerk.
quote:Oudblond schreef op 29 februari 2016 @ 20:46:

[...]

Zekers... En is het je ook opgevallen dat we er allebei - bij het aanmaken van de nick - voor gekozen hebben om net die letters in kapitaal neer te zetten? Mijn eigendunk is wederom gedaald bij het ontdekken van deze ondoordachte actie.Psssssst: jij niet hoor schatje.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Oudblond schreef op 29 februari 2016 @ 20:11:

[...]

Stabiel. Ze slaapt voortdurend en het is nog niet duidelijk wat er precies aan de hand is. Wel ontstekingswaardes gemeten en hoge bloedsuiker, maar andere resultaten zijn er nog niet. Ze is oud maar met een ijzersterk hart.Ga je er morgen heen?
quote:feow schreef op 29 februari 2016 @ 20:54:

[...]

Psssssst: jij niet hoor schatje.Feow, ik ben er echt niet bij! Ik keek naar een post gericht aan mij ipv naar mijn eigen nick Wijn, wie heeft er wijn! Oh ja er is een verjaardagsfeestje gaande met een hele grote dranktafel. Komt dat even goed uit!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Een quote van Sensy12 uit een ander topic;

wat een geweldig mooie uitspraak.

Als de angst om gekwetst te worden, groter is dan de liefde voor elkaar dan heb je eigenlijk niet zo veel. Je hebt dan eigenlijk niets. Het is een relatie hangend aan een zijden draadje.
quote:yette schreef op 29 februari 2016 @ 20:52:

Als ik zin heb in een rel, stop ik de film en stuur ik wat pubers aan het huiswerk.

Oh, daarom had ik kinderen moeten krijgen!
quote:SaveTheDay schreef op 29 februari 2016 @ 20:57:

Een quote van Sensy12 uit een ander topic;

wat een geweldig mooie uitspraak.

Als de angst om gekwetst te worden, groter is dan de liefde voor elkaar dan heb je eigenlijk niet zo veel. Je hebt dan eigenlijk niets. Het is een relatie hangend aan een zijden draadje. dat is idd een hele mooie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Als ik wil rellen dan verkondig ik een " ik kook vandaag niet" dag
quote:yette schreef op 29 februari 2016 @ 20:52:

Als ik zin heb in een rel, stop ik de xxxx en stuur ik wat pubers aan het xxxxx

Op de xxxxx kun je van alles invullen, de mogelijkheden zijn eindeloos.

Boffen wij even, met onze pubers.
Deze wil ik met jullie delen, sorry ben in een melancholieke bui.

quote:fietsie schreef op 29 februari 2016 @ 21:01:

[...]

Op de xxxxx kun je van alles invullen, de mogelijkheden zijn eindeloos.

Boffen wij even, met onze pubers.

Ik snap niks van deze leeftijd. Of misschien juist alles.

Tot nu toe heb ik de pubers die mijn ouders eigenlijk verdiend hadden. Wij zopen tijdens tussen-uren, seksten, knipten elkaars haar spontaan kort, plantten wiet tussen de geraniums, smokkelden Afgaan mee op kamp (toen er nog grenzen waren), werden geschorst, tagden de buurt vol, pikten kohlpotloodjes, legden de school plat ... mijn pubers kijken goede films en wazige series, spelen gezelschapsspelletjes(?!) met vrienden, sporten, lezen, spelen instrumenten en zitten niet boven met hun vrienden, maar bij mij aan de keukentafel

Weirdos.
Wat een mooie datum vandaag

quote:Moiren_ schreef op 29 februari 2016 @ 21:22:

[afbeelding]Jij bent het feestbeestje?
quote:Moiren_ schreef op 29 februari 2016 @ 21:22:

[afbeelding]Taart
I like being a mess. It's who I am.
quote:yette schreef op 29 februari 2016 @ 21:20:

[...]

Ik snap niks van deze leeftijd. Of misschien juist alles.

Tot nu toe heb ik de pubers die mijn ouders eigenlijk verdiend hadden. Wij zopen tijdens tussen-uren, seksten, knipten elkaars haar spontaan kort, plantten wiet tussen de geraniums, smokkelden Afgaan mee op kamp (toen er nog grenzen waren), werden geschorst, tagden de buurt vol, pikten kohlpotloodjes, legden de school plat ... mijn pubers kijken goede films en wazige series, spelen gezelschapsspelletjes(?!) met vrienden, sporten, lezen, spelen instrumenten en zitten niet boven met hun vrienden, maar bij mij aan de keukentafel

Weirdos.Hier net zo Yette
gefeliciteerd Moi!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:SaveTheDay schreef op 29 februari 2016 @ 21:26:

[...]

Hier net zo Yette We doen iets goed, denk ik. Wist ik nu maar wàt
quote:AllyMcBeal schreef op 29 februari 2016 @ 21:25:

[...]

Taart Hé hé.. Nouja smaakt ook wel na de koffie
quote:yette schreef op 29 februari 2016 @ 21:27:

[...]

We doen iets goed, denk ik. Wist ik nu maar wàt Ik denk o.a. meer snappen waar de jeugd mee bezig is. Dichtbij ze staan. Tussen mij ouders en mij ligt toch een grotere kloof. En weten wat je zelf deed en mee wegkwam. Vertrouwen in ze hebben. Vrijheid geven en ze fouten laten maken?
Even een vreselijke egopost, zonder terug te lezen.

auw fokking auw godver auwauw kut fuck godver auw.

Leuk dat sparren.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 29 februari 2016 @ 21:29:

[...]

Hé hé.. Nouja smaakt ook wel na de koffie Ja joh, zijn maar kleintjes, hap je zo weg.
I like being a mess. It's who I am.
quote:SaveTheDay schreef op 29 februari 2016 @ 21:31:

[...]

Ik denk o.a. meer snappen waar de jeugd mee bezig is. Dichtbij ze staan. Tussen mij ouders en mij ligt toch een grotere kloof. En weten wat je zelf deed en mee wegkwam. Vertrouwen in ze hebben. Vrijheid geven en ze fouten laten maken?Dat klinkt herkenbaar. Volgens mij zijn onze kinderen veel relaxter dan wij waren. Er zijn ook nu nog zat grenzen om te verleggen en heilige huisjes om omver te trappen, maar ze hebben die neiging niet. Soms vind ik dat wel zorgelijk.
Lekker Moi, van harte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven