Cheers!
woensdag 29 oktober 2008 om 09:38
Zo, nu Lil aan de afwas is durf ik ook weer langs te komen
Bentetje, succes vandaag bij de huisarts, hopelijk heb je een goede huisarts waar je wat aan hebt (oeps, eigen frustratie komt omhoog, dat was niet de bedoeling). voor alles enzo!
De volgende stap is dus gezet Kjong. Nu nog een meerdaneenjaarcontract voor jou? Pffff, wat een gedoe blijft het toch allemaal. Dat die vent nou niet gewoon met de boot van SInterklaas mee mag komen en klaar. Veel makkelijker....
Dank voor middernachtelijk typen Pimpel, ik kijk er vandaag naar!
*legt dekentje over de nog slapende Bloes neer en zet thermoskannen thee en koffie klaar en de ochtendkrant voor het geval ze wakker wordt en zich fris genoeg voelt voor het werlednieuws*
Bam, kroepoek uit de magnetron; dat is gewoon koken! Ik maak nooit zelf kroepoek, trek gewoon een zak open
Bentetje, succes vandaag bij de huisarts, hopelijk heb je een goede huisarts waar je wat aan hebt (oeps, eigen frustratie komt omhoog, dat was niet de bedoeling). voor alles enzo!
De volgende stap is dus gezet Kjong. Nu nog een meerdaneenjaarcontract voor jou? Pffff, wat een gedoe blijft het toch allemaal. Dat die vent nou niet gewoon met de boot van SInterklaas mee mag komen en klaar. Veel makkelijker....
Dank voor middernachtelijk typen Pimpel, ik kijk er vandaag naar!
*legt dekentje over de nog slapende Bloes neer en zet thermoskannen thee en koffie klaar en de ochtendkrant voor het geval ze wakker wordt en zich fris genoeg voelt voor het werlednieuws*
Bam, kroepoek uit de magnetron; dat is gewoon koken! Ik maak nooit zelf kroepoek, trek gewoon een zak open
woensdag 29 oktober 2008 om 10:34
De boeken-met-dvd's-aanschaf is niét verplicht volgens de site van de IND.
Je kunt alleen het examen niet maken als je die niet hebt.
Maar verplicht is het niet, om nog eens ¤ 70 uit te geven. En deze op te sturen naar verweg.
Je (hij) hebt dan totaal geen weet van de 100 vragen, waarvan ze er 30 stellen, en vooral de ántwoorden. Die moet je (hij) nl létterlijk herhalen tegen een spraakcomputer op het examen, dus uit het boek geleerd hebben.
Maar verplicht? Nee hoor. Hoe kom je daarbij.
Aan volgende stappen doe ik voorlopig niet Toet, anders gaat mijn brein een loopje met me nemen.
Hoe was het ook alweer:
One small step for man, one giant leap for .. my brain, bloodpressure and soul.
Maar verplicht is het niet, om nog eens ¤ 70 uit te geven. En deze op te sturen naar verweg.
Je (hij) hebt dan totaal geen weet van de 100 vragen, waarvan ze er 30 stellen, en vooral de ántwoorden. Die moet je (hij) nl létterlijk herhalen tegen een spraakcomputer op het examen, dus uit het boek geleerd hebben.
Aan volgende stappen doe ik voorlopig niet Toet, anders gaat mijn brein een loopje met me nemen.
Hoe was het ook alweer:
woensdag 29 oktober 2008 om 11:25
Goedenmorgen!
Gezellig hier al.. En de afwas gedaan, fijn hoor!
GOh Pimpel, ik dacht er van de week nog aan, of jij nog steeds Flamenco-de en gisteren was bij DWDD ook al Flamenco en nu begin je er zelf over. Da's gewoon een scheepsrecht! Ik vind het leuk dat je dat doet! Niet alledaags enzo en volgens mij past het ook echt bij je..
Is het dan geen idee Kjong om alle antwoorden dan van te voren in te spreken? OHnee.. dan moet je precies weten welke vragen ze stellen, natuurlijk, want even opzoeken is ook weer zo wat.. Maar goed.. cursus Nederland(s) is wel stap in goede (westelijke) richting. Vind ik. En vind IND ook, vind ik.
Zo
ik heb m'n tijd vanmorgen weer verl*ld bij koffie-ochtend, heb lekker hardgelopen en moet nu hard gaan lopen, om nog even alles te doen, wat ik voor vanmorgen nog verder gepland heb.
Wat een heerlijk weer is het he? Zálig!!
Later is nu
woensdag 29 oktober 2008 om 17:08
quote:kjong schreef op 29 oktober 2008 @ 10:34:
Hoe was het ook alweer:
IK vraag me altijd af of de gemiddelde IND-medewerker zelf door zo'n examen zou komen...
Overigens hoorde ik gisteren van MM, toen ik hardop zat te grommen tegen mijn laptop bij het lezen van dit alles, dat je later de kosten van inburgeren kunt verhalen op de gemeente of bij de belastingen. Maar waar precies, dat weet jij misschien beter dan ik.
Hoe was het ook alweer:
IK vraag me altijd af of de gemiddelde IND-medewerker zelf door zo'n examen zou komen...
Overigens hoorde ik gisteren van MM, toen ik hardop zat te grommen tegen mijn laptop bij het lezen van dit alles, dat je later de kosten van inburgeren kunt verhalen op de gemeente of bij de belastingen. Maar waar precies, dat weet jij misschien beter dan ik.
woensdag 29 oktober 2008 om 17:10
woensdag 29 oktober 2008 om 17:22
woensdag 29 oktober 2008 om 17:35
lieve jarigen, van harte!!
Ja toet, doorgaans heb een goede huisarts, geen idee hoe het gegaan is want ik was werken en bentos vrij (straatvraag: willen jullie de artsenbezoekjes ook het liefst zelf doen of ligt dat in mijn aard??). Nu is het met KK naar zwemles en wacht ik thuis achter het aanrecht de computer. De hutspot staat op en ik hou niet eens van hutspot, als dàt geen liefde is!
Tsja bam, qua driftbuien gaat het een stuk beter, maar iedere keer dient zeer weer iets nieuws aan, nu dus weer een verergering van al langer bestaande tics.
Wat kan een orthopedagogische dinges bijvoorbeeld diagnosticeren bloeske?
Pfff, ben moe. Moet weer erg veel werken deze week (alle diensten) en ben alle avonden, behalve morgenavond weg. Vanavond evenementecommissie vergadering van school, altijd gezellig, dat wel!
Ja toet, doorgaans heb een goede huisarts, geen idee hoe het gegaan is want ik was werken en bentos vrij (straatvraag: willen jullie de artsenbezoekjes ook het liefst zelf doen of ligt dat in mijn aard??). Nu is het met KK naar zwemles en wacht ik thuis achter het aanrecht de computer. De hutspot staat op en ik hou niet eens van hutspot, als dàt geen liefde is!
Tsja bam, qua driftbuien gaat het een stuk beter, maar iedere keer dient zeer weer iets nieuws aan, nu dus weer een verergering van al langer bestaande tics.
Wat kan een orthopedagogische dinges bijvoorbeeld diagnosticeren bloeske?
Pfff, ben moe. Moet weer erg veel werken deze week (alle diensten) en ben alle avonden, behalve morgenavond weg. Vanavond evenementecommissie vergadering van school, altijd gezellig, dat wel!
woensdag 29 oktober 2008 om 18:13
Die kan alles diagnostiseren lieve Bent. Welke afkorting je maar wilt: ADHD, ADD, PDD-NOS, MCDD, OCD, ODD, GdT (Oké, Giles de la Tourette), ...
Take your pick!
Ik weet niet wie ik feliciteren moet vandaag eerlijk gezegd, maar: van harte!
Ik heb de hele dag gewinkeld. En wat koop ik? Onderbroeken voor de kinderen. Nieuwe handdoeken voor de badkamer, een wekker, een strijkplank en een strijkding. Gáááp. Géén rode pumps. Al helemaal geen paarse pumps. Geen mooie nieuwe spijkerbroek. Geen buikwandcorrectie. Jammer hoor.
Take your pick!
Ik weet niet wie ik feliciteren moet vandaag eerlijk gezegd, maar: van harte!
Ik heb de hele dag gewinkeld. En wat koop ik? Onderbroeken voor de kinderen. Nieuwe handdoeken voor de badkamer, een wekker, een strijkplank en een strijkding. Gáááp. Géén rode pumps. Al helemaal geen paarse pumps. Geen mooie nieuwe spijkerbroek. Geen buikwandcorrectie. Jammer hoor.
woensdag 29 oktober 2008 om 19:24
huisarts vond het niet verontrustend. Kan een uiting zijn van frustratie, onverwerkte woede, faalangst of wat dan ook. Hij heeft zitten observeren en volgens hem nu niet zorgelijk. Helaas heeft bentos niet gevraagd hoe wij er het beste mee om kunnen gaan (dáárom doe ik het dus het liefste zelf)...Negeren of terechtwijzen bv, al denk ik zelf het eerste. GG vertelde dat een vriendje en vriendinnetje hem soms wel eens uitlachen omdat hij gekke gezichten trekt. Hij zegt dan niet zo leuk te vinden, maar ook niet heel erg. Afwachten dan maar.
woensdag 29 oktober 2008 om 19:42
Ja, ik doe alles wat enigszins medisch zou kunnen zijn met de kindjes het liefste zelf. Met Zoon al helemaal, omdat de communicatie met de ander zo beroerd (of eigenlijk gewoon afwezig) is, maar zelfs ook met GG, die ik toch geheel vertrouw en met wie de communicatie nagenoeg optimaal is. Aard van het beestje, controlfreakerig, moederlijke bezorgdheid, geen idee.
'Negeren' was ook advies toen Dochter soort tic-kuchje-snuif-geforceerde-keelschraap had: aandacht op vestigen maakt het vaak erger, meestal gaat het vanzelf weg (was althans toen het advies van huisarts en schoolarts, en is inderdaad ook zo gegaan). Sterkte met je week meid, en veel plezier vanavond!
Zo, nuttige werkdag achter de rug, paar vervelende maar noodzakelijke werkklusen opgeknapt, geeft wel lekker gevoel. Straks uurtje sporten en vannacht gelukkig ook weer een warme vent in bed want mén wat is het koud!!
'Negeren' was ook advies toen Dochter soort tic-kuchje-snuif-geforceerde-keelschraap had: aandacht op vestigen maakt het vaak erger, meestal gaat het vanzelf weg (was althans toen het advies van huisarts en schoolarts, en is inderdaad ook zo gegaan). Sterkte met je week meid, en veel plezier vanavond!
Zo, nuttige werkdag achter de rug, paar vervelende maar noodzakelijke werkklusen opgeknapt, geeft wel lekker gevoel. Straks uurtje sporten en vannacht gelukkig ook weer een warme vent in bed want mén wat is het koud!!
woensdag 29 oktober 2008 om 20:06
Hoi dames, ben niet bijgelezen, want nogal druk en moe enzo. Wil dus eigenlijk alleen even laten weten dat ik nog leef, dat ik jullie niet vergeten ben, dat Ely er erg mooi uitzag in haar trouwjurk (lang leve Hyves!), dat ik me afvraag of we nu mevrouw tegen haar moeten zeggen en dat ik hoop dat Bloes een leuk feestje heeft gehad.
Zoenen voor iedereen al dan niet met tong
Zoenen voor iedereen al dan niet met tong
woensdag 29 oktober 2008 om 21:12
Haihai
pff, druk dagje gehad. zou ik vanmiddag net even rustig voor de pc ploffen, komt visite een uurtje vroeger.. wel gezellig verders, maar dat was even m'n rustige bijpraatuurtje hier he.
LD heeft verder alleen maar geld gehad (LD is dus jarig vandaag.. en oudste Pebbeltje trouwens) en is zelf nog even naar de winkel gefietst voor een SD kaartje voor in haar fotocamera. Met die camera is ze helemaal gek. Vriendinnetje was jaloers op haar camera en heeft er vanmiddag zelf een gehaald/gekregen in de stad. Dat gaat in dat gezin zo makkelijk. Zeker sinds de ouders gescheiden zijn, terwijl er toch al geen vetpot was. Gelukkig nam het LD's blijdschap niet weg. Ook met de kaartjes was ze kinderlijk blij.. leuk is dat toch.. ze straalde de hele dag
11 jaar is ze nu Waar is de tijd gebleven?
Dit is 11 jaar terug
Meave, ik miste de ASS nog in je lijstje afkortingen. Is die nieuw trouwens? Goed boodgeschapt heb je!
Dus nu moet je afwachten, Bentetje? Kan er niet toch verder onderzocht worden?
Ik ga graag zelf met de kinderen naar de dokter enzovoorts, maar merk dat Elvis ook graag meegaat. Bij ons is hij meer van 't doorvragen, dus dat zal 't wel zijn.
toedels
pff, druk dagje gehad. zou ik vanmiddag net even rustig voor de pc ploffen, komt visite een uurtje vroeger.. wel gezellig verders, maar dat was even m'n rustige bijpraatuurtje hier he.
LD heeft verder alleen maar geld gehad (LD is dus jarig vandaag.. en oudste Pebbeltje trouwens) en is zelf nog even naar de winkel gefietst voor een SD kaartje voor in haar fotocamera. Met die camera is ze helemaal gek. Vriendinnetje was jaloers op haar camera en heeft er vanmiddag zelf een gehaald/gekregen in de stad. Dat gaat in dat gezin zo makkelijk. Zeker sinds de ouders gescheiden zijn, terwijl er toch al geen vetpot was. Gelukkig nam het LD's blijdschap niet weg. Ook met de kaartjes was ze kinderlijk blij.. leuk is dat toch.. ze straalde de hele dag
11 jaar is ze nu Waar is de tijd gebleven?
Dit is 11 jaar terug
Meave, ik miste de ASS nog in je lijstje afkortingen. Is die nieuw trouwens? Goed boodgeschapt heb je!
Dus nu moet je afwachten, Bentetje? Kan er niet toch verder onderzocht worden?
Ik ga graag zelf met de kinderen naar de dokter enzovoorts, maar merk dat Elvis ook graag meegaat. Bij ons is hij meer van 't doorvragen, dus dat zal 't wel zijn.
toedels
Later is nu
donderdag 30 oktober 2008 om 00:05
donderdag 30 oktober 2008 om 00:16
Zeg! Er word toch niet over me geluld he?
Alsof ík hem tot iets zou (kunnen) dwingen.
Als dat zo geweest zou zijn dan had hij hier reeds 4 jaar geleden al naartoe gekomen.
En was híj zwanger geweest.
En dan waren mijn muren niet zo bespikkeld meer.
En was mijn kelder ordelijk en zat er verdiend rommelmarktgeld in het laatje.
En hoefde ik nooitnooitnooit meer te koken...
Ofwel: voor alle praktische redenen was hij allang hier geweest.
Maar ja, praktisch zit niet in de aard van mijn beest(je). En daarom hou ik ook eigenlijk best van hem. Dus daar kom ik niet aan met evt veranderplannen.
Dwingen? Nooit.
Omkopen hoogstens.
Enneuh..
Geld terug krijgen..?
Vriest het reeds in de hel..?
Ach kijk 's wat een toetebollie!
Hier trek haar snel iets warms aan.
Gefeliciteerd!
Hoi Mado.
Ojee, voelde je dat? Ik glee zo naar binnen.
Meefmief, wat leuk voor je badkamer/kinderen/strijkkamer.
Ik ging gisteren een trui kopen voor mezelf had ik besloten.
En ben een echt heel hip leuk fijn stoer boetiekje ingelopen.
Kjongen mee de rekken in.
Trek 1 truitje eruit, vraag: Leuk?
Ieuw egnie, dat is iets voor ouwe oma (demente dus).
Oh.
Trek truitje 2 eruit, Deze dan?
Nee mám, dat is iets wat oma aan trekt (mijn moeder).
Wat vind je dan wel leuk voor mij.
Dát weet ik ook niet.
Sja....
mijn (groot)ouders zijn dus hipper dan ik.
Ik heb nu nog steeds niks.
En het wel koud.
Snel kruikje maken (doe ik net alsof ik mijn voeten warm aan Kman.. cookoo!) en pitten.
Truste
Alsof ík hem tot iets zou (kunnen) dwingen.
Als dat zo geweest zou zijn dan had hij hier reeds 4 jaar geleden al naartoe gekomen.
En was híj zwanger geweest.
En dan waren mijn muren niet zo bespikkeld meer.
En was mijn kelder ordelijk en zat er verdiend rommelmarktgeld in het laatje.
En hoefde ik nooitnooitnooit meer te koken...
Ofwel: voor alle praktische redenen was hij allang hier geweest.
Maar ja, praktisch zit niet in de aard van mijn beest(je). En daarom hou ik ook eigenlijk best van hem. Dus daar kom ik niet aan met evt veranderplannen.
Dwingen? Nooit.
Omkopen hoogstens.
Enneuh..
Geld terug krijgen..?
Vriest het reeds in de hel..?
Ach kijk 's wat een toetebollie!
Hier trek haar snel iets warms aan.
Gefeliciteerd!
Hoi Mado.
Ojee, voelde je dat? Ik glee zo naar binnen.
Meefmief, wat leuk voor je badkamer/kinderen/strijkkamer.
Ik ging gisteren een trui kopen voor mezelf had ik besloten.
En ben een echt heel hip leuk fijn stoer boetiekje ingelopen.
Kjongen mee de rekken in.
Trek 1 truitje eruit, vraag: Leuk?
Ieuw egnie, dat is iets voor ouwe oma (demente dus).
Oh.
Trek truitje 2 eruit, Deze dan?
Nee mám, dat is iets wat oma aan trekt (mijn moeder).
Wat vind je dan wel leuk voor mij.
Dát weet ik ook niet.
Sja....
mijn (groot)ouders zijn dus hipper dan ik.
Ik heb nu nog steeds niks.
En het wel koud.
Snel kruikje maken (doe ik net alsof ik mijn voeten warm aan Kman.. cookoo!) en pitten.
Truste