Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bam je hebt meel
Stressed is just desserts spelled backwards
Bam, is dat niet voor de HELE kip? Hallo zeg, lekker veul.
Hoe stuur ik een bericht via hyves? Ben een comp-leek wat dat betreft...
quote:bridges6 schreef op 29 oktober 2008 @ 20:39:

Hoe stuur ik een bericht via hyves? Ben een comp-leek wat dat betreft... Instructie op je hyves Bridge
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Joehoe! gelukt! Dank je wel Vish!
Maarrrr Bridges, je hoeft het natuurlijk niet meer naar ons te sturen

Ik heb het nu wel 4x gekregen van iedereen hoor! Bedankt!
Ach, stel dat je nog ergens een emailadres had waar je nog niet mee had gestemd...

Grappig, had collega's ook gemaild, en kreeg mail terug dat ze al eerder vraag had gehad om te stemmen, maar dan voor een ander goed doel. Maar nu nog eens gestemd met ander mailadres...
Haha Amalia, er zal maar een stem verloren gaan!

Knappe Bridges!

Haai Vishnu.

Proest, wat een dikmaker Bam!

Zo, lampion gemaakt. (geeft zichzelf een schouderklopje)
Avond,

Ik ben niet zo in de stemming: het komt niet onverwacht maar mijn Oma ligt op sterven. Het blijft toch je oma he.. Ook al is ze 94 en helemaal in de war. Na ja, laat ze maar lekker gaan. Het is mooi geweest. Afijn, het is een beetje dubbel maar dat snappen jullie wel. Gelukkig was ik er 3 weken terug nog samen met Julia. Dat leek ze toch wel leuk te vinden.

Mal, het gaat super. Kan niet anders of we stormen de top 10 in!

Verder even geen zin. Slaap lekker meisjes!
Suze, kom hier . Kun je wel gebruiken. Sterkte meis!
Suze, wat naar. Ook van mij een dikke

Bam, hij is wel echt de moeite waard hoor. Het zal waarschijnlijk al wel schelen als je de creme fraiche door de light variant vervangt.
Bam, of je neemt maar een heel klein hapje .
Suus van mij...
Suus: Dikke knuf
Dat doe ik altijd al zware producten door lichte vervangen, maar goed het is echt een berg en ik moet echt weer streng worden voor mezelf. bewaar hem wel voor de kerst of zo, hahahahaha
wordt wel een heel klein hapje
Morguh,

Wat is het kouhoud!

Mijn man is lief! Hij heeft al het ijs van mijn auto gekrabd (ik moet over drie kwartier met Tim naar het CB).

M. werkt vandaag in Lelystad, bij Halfords zijn de autostoelen voor 15-36 kilo in de aanbieding. Daar profiteren we dan van

En jullie zijn ook lief. Ik weet dat ik geen slechte moeder ben, maar het voelde wel even zo gisteren. Ik ben op kledingjacht geweest voor Lianne maar ik zag alleen maar spijkerbroekjes en donkere kleuren. Twee spijkerbroekjes gekocht voor het gemak en nu nog verder kijken want ik wil rokjes en jurkjes en vrolijke broeken.

En ik heb de Sinterklaascadeautjes binnen, nu nog een creatief gedicht.

Cin, da's wel een goede; tijdschriften kopen voor in de wachtkamer. Wat lees jij? Ik heb op dit moment een tik voor 'mind magazine' en 'psychologie magazine' en de Quest vind ik op zijn tijd ook wel leuk om te lezen.

Suze, dikke ! Je weet dat mijn oma ook oud is geworden (94), maar wat je zegt is waar. Dat telt niet, het is en blijft toch je oma. Sterkte!

Goed, ik ga eten en naar het CB.
Goedemorgen!
Morguh Bam. Ik ga nu écht ontbijten. Ciao.
Suus! Hoe is het nu?
Shit... Buurman is vannacht overleden...

had kanker, was in ziekenhuis, komt straks thuis, ligt hier dan opgebaard.

Was zo'n lieve man...
Bridge voor jou ook een wat een rotziekte is dat toch!
Ja sneu...

Oei, kunnen jullie helpen: hij komt styraks thuis en Ties zal dat waarschijnlijk zien. Uitleggen dan maar wat dood is? Brrr... Naar idee en wil dit soort gesprekken eigenlijk helemaal nog niet met hem voeren. Bij opa of oma of iets dergelijks zou ik daar niet over twijfelen, maar buurman had Ties niet heel veel contact mee zeg maar...
Suus, sterkte

Bridge, ook sterkte, blijft schrikken

Gaat goed hier, ik ben vanaf vanavond AM want oma van Starman is gisteren overleden en die vliegt naar IRL vanavond.
Tijd voor een aantal 's hier: Bridges en Star, jullie krijgen er ook 1.

Bridges, een kennis van ons had jonge kinderen toen haar man overleed, jongste was net zo oud als Ties. Mijn ervaring is dat kinderen daar heel flexibel mee om gaan, beter dan volwassenen.

Star, hoe lang blijft Starman weg? Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven