Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oppascentrale heb ik geen ervaring mee eigenlijk. Ik wil graag een vast iemand, die ik ook een beetje ken of leer kennen. Krijg je bij zo een centrale niet iedere keer iemand anders dan? De afspraken zijn onder schooltijd inderdaad, voornamelijk afspraken bij de GGZ. Buurvrouwen heb ik hier niet zo veel, er wonen wel veeeeeel buurmannen. Contact is hier eigenlijk anders dan voor d everhuizing. Aansluiting is er nauwelijks en het verloop is ook heel erg groot. Ik ga wel kijken of de buuv die voorheen juf van Ian en Des was er ietsinzite. Al is het maar af en toe een keertje.

Pebbles, ikduim voor je dat jij het word!

Is er behalve annie en ik, niemand aan het meedingen naar de avatarverkiezing alhier? Ik vond het wel grappig eigenlijk.
nou, zoon ligt nog te maffen, man druk aan het klussen en ik zoek nu nog even je adres op de groep. Tot over een uurtje.
Whoeoehoeoe, ben net gebeld door het echocentrum dat mijn afspraak morgen ivm ziekte niet door kan gaan en daarom mag ik vandaag om half vijf al!!! Ben er gewoon een beetje zenuwachtig van...

Pebbs, klinkt goed! Hopen dat het wat wordt.

Fluf, misschien een keer een advertentie zetten voor een oppas en die eerst een paar keer op de koffie uitnodigen voordat ze echt aan het 'werk' gaat? Zo ben ik ook aan zat van die baantjes gekomen toen ik nog studeerde...

Ringel en Krook, veel plezier straks...

Avatarverkiezingen? Ik heb weer wat gemist volgens mij. Nou, ik heb toch een lelijke avatar dus winnen zou ik al niet, hihi.

Ga me omkleden, ik heb een jurkje aan en dat is niet echt relaxed bij een echo...
@mmmoi:succes straks! Beter eerder dan later toch?

Avatarverkiezing is wel grappig maar ik weet niet eens meer hoe dat werkt met die avatars.
fluf; wat voor avatar wedstrijd?

mmmoi; ik zal eens kijken op mijn werk. we bestellen daar altijd bij de ah. en ik had van de week twee enveloppen in de betelling zitten 20 zegels dus. ik kijk ff of niemand ze mee heeft genomen.

pebbles; spannend zeg! ga hard voor je duimen. vond je het zelf ook een leuk bedrijf/functie gesprek?

oja mmmoi;Tarzan 50% korting op elk tweede kaartje. Beleef

Reserveren: 0900-3005000 (45 ct/min) o.v.v. ‘Musical van het Jaar. Deze aanbieding is alleen geldig voor de voorstellingen op dinsdag en woensdag t/m 31 december 2008

mss heb je daar wat aan. alleen dus niet voor vrijdag
Als het gaat om Avatars denk ik altijd aan de Avatar-course die ik gevolgd heb... is totaaaaaal iets anders! (een zelf-ontwikkelingscursus namelijk hihi).

Gijs heeft het vandaag ook weer goed gedaan. Vannacht ook... .kwam pas om 12 uur (met als gevolg; twee lekkende borsten, de ene was al vanaf 4 uur 's mid. niet geleegd!... heb dus ook nog kunnen kolven en mijn voorraadje lekker aangevuld!) en daarna om half 7 weer; heerlijk! Nu ligt hij ook nog te tukken. De nieuwe aanpak lijkt dus te werken; hij slaapt beter, is goed uitgerust, hij spuugt nog wel maar niet meer zoveel.... I'm happy!

Mmmoi; lekker straks de echo!!! Kan me voorstellen dat je er ineens hyper van werd. Heb je nog wat kunnen regelen voor vanavond? wel leuk die spontane acties! Mijn man houdt daar niet zo van (en Scheveningen is een pokkeneind weg hier). En nu maar hopen dat je niet roy als Tarzan hebt... is toch geen Tarzan!!!

Krook en Ringel is het gezellig?

Krook leuk hoor dat de pil overboord is! Mijn cyclus was niet kort, maar mijn ei sprong was altijd vroeg. Je zou ovulatietesten kunnen gebruiken; dan weet je wanneer je met het meeste kans op bevruchting kunt sexen ("moeten" klinkt ook zo naar). Door die ovu testen die ik gebruikte (bij de IUI) kwam ik erachter dat mijn eisprong vroeg in mijn cyclus viel; rond 11-12 dagen bij een cyclus van 26-28 dagen. Lijkt trouwens al weer eeeeeeeuwen geleden....

Ringel; goed dat je je ziekgemeld hebt. Is dat nu "kort" of wil je op basis van deze ziekmelding duidelijke afspraken maken (over minder werken, administratief werk (blegh) of helemaal ziek melden tot de bevalling?)

Pebbs; fijn dat het zo geod ging met je gesprek. Wel jammer dat je nog zo lang moet wachten voor je iets hoort...

Fluf; ik kan je niet helpen helaas. Ik vind het ook vervelend om steeds de opa's en oma's te vragen. Die doen het graag, maar 's avonds vind ik het zelf bezwaarlijk om ze te vragen. 2 december gaan de man en ik een avond weg, dan wordt het de eerste keer dat we 's avonds alletwee niet thuis zijn... ieh!!!

Pepietje; hoe is het met jou? Behalve druk met werk, huis en kinders?

Babba are we still on voor maandag (of wordt het een spin-off van het ringel/krook verhaal )

Groetjes!
In de ban van de amerikaanse verkiezingen heeft viva een avatar wedstrijd. Je dient je avatar in amerikaanse stijl om te toveren en in te zenden en je kunt pizza winnen. Gewoon lollig en met wat fröbelwerk had ik een neiuwe avatar. Heb geprobeerd mijn Chuzzle amerikaanser te maken, maar dat lukte niet helaas. Vandaar deze...
Nee hoor vanmiddag is gewoon lekker door gegaan en Roan was super lief en mijn meisje een draakje van de bovenste plank. Heeft er moeite mee dat andere kindjes met haar speelgoed spelen ofzo. Had ook onverwacht buurmeisje even op visite, maar dat is echt wel een krengetje hoor. maar wel leif, ze lacht zo grappig.

ga nu ff met meisje op de bank zitten en "visie" kijken, even tot rust komen terwijl papa staat te koken.
Jihaaa, ik ben weer thuis en de echo was goed! En we weten nu wat het wordt of beter gezegd, wat het al ís. Leukleuk! Ik heb een poll op de hyves gezet...

Jasmijn bleef bij oma en had daar ook gegeten, dus de man en ik zijn na de echo naar de Mac gegaan, hihi. Wel lekker! Ik heb nog gekeken voor Tarzan kaarten voor morgen maar alles was uitverkocht. Nu gaan manlief en ik wél samen weg, even shoppen en dan naar de bios. Jasmijn mag bij de andere oma logeren, vindt ze vast gezellig, is al heel lang geleden.

@Fluf: Nu snap ik het pas, na jouw verhaal en F5, want ik zag nog steeds je oude avatar namelijk...

@Ringel: Haha, meiden zijn altijd van die lekkere draakjes, hihi...

@Ris: Fijn dat Gijs het zo goed deed, vannacht en vandaag. Ik denk echt dat hij een regeldagje had hoor! Enneh, als ik naar Tarzan ga, dan wil ik wel John hebben, Roy kan toch niet nu al helemaal ingewerkt zijn als een Tarzan? Dat lijkt me sterk. Maar ik heb nog geen kaartjes, dus...

@Pepiet: Zou leuk zijn, als je zoveel zegeltjes op je werk hebt!

@Pebbles: Zal ik binnenkort een keer op een vrijdag komen? Dan ga ik op donderdag naar mijn oma. Die is jarig geweest en opa is bijna jarig, dus dat combineer ik dan mooi

Jij moet toch ook best snel alweer werken?

Ga lekker buishangen...
ringel jullie kijken ook "visie"? Wij ook... haha!

En Ella eet graag "bol" "appel" (bij het warme eten) "bees" en ze "tint" dan een "beter met".

Wie weet wat Ella eet? haha!

Verder niks te melden sinds vanmiddag....
volgens mij eet Ella dan aardappelen en drinkt een beker met water "bees" geen idee.

ooooooh Mmmoi ik wil het weten!!!! ik gok een wijffie!

heb zin om te gaan stampvoeten om niks.....stom he.
nou, was leuk om mooie mayte en ringel met prachtig buikje te zien. En het buurmeisje was inderdaad een klein krengetje. Hahaha, daarbij vergeleken is mijn zoon een engel.

@ris, mijn vertaling: ze eet graag aardappels met appelmoes, bees weet ik niet, en ze drinkt een beker melk. Roan vraagt om een "blootje hag hag" en "dlinken", maar dat is niet zo moeilijk.

@mmoi, je wilt het dus echt niet met ons delen?????? AAAAHHH. Ik gok op een jochie. En dan een hele zoete. Met 2 van die donderstenen word je volgens mij krankjorum!

@pebbs, ik ben benieuwd hoor. Zou toch supermooi zijn dat je aan het eind van je verlof op kunt zeggen!

@fluf, ik ben helemaal niet thuis in avators. Heb niet de interesse om erin mee te gaan. Ik werd nu na 20 dagen ongesteld. Vind ik toch wel heel snel, maar goed. Zoals lief en ringel al zeiden, mijn lichaam moet zich nog reguleren van de pil.

@ris, je klinkt alweer een stuk frisser. Fijn hoor. En vannacht een redelijke nacht gemaakt. Zo zie je maar weer wat een goede nachtrust doet. Had je ella veel bij je in het begin dan? Omdat de structuur nu gaat werken bij Gijs. Was ella daar makkelijker in?
bees=vlees?
nou laat dat "je" maar achter buik weg hoor.......en ik moet nog 13 1/2 week! en het meste moet nog komen! o help.

ach, gaat er toch wel weer af....(duimerdeduimdeduim)

hahahahahahahaha.....
@mmmoi: super dat alles goed was!!! Dat is het belangrijkste natuurlijk. En nu ben ik wel heeeeel nieuwsgierig wat het is hoor. Ik denk ook een meisje.

Vrijdag de 14e ben ik er niet maar verder maakt het niet uit. Ik moet de 24e weer gaan werken maar op vrijdag ben ik zowiezo altijd vrij.

@krokus: werkt altijd heel relativerend als je een kind ziet dat veel lastiger is als je eigen kind. En die van jezelf is toch altijd het leukst.

@ris: Aardappelen met vlees en een beker met melk.

Floor wil altijd "oowe dinnen" bij het eten.

Wat hebben jullie nu met Gijs gedaan dan waardoor het ritme nu beter is? FLoor komt nog steeds elke 3 a 4 uur 's nachts dus ik sta open voor tips.

Hoi hoi,

Zit ondertussen te kijken naar special over de Heineken-ontvoering. Dat daar nog nooit een film over gemaakt is zeg, wat een verhaal! (En wat heeft Bram van der Vlugt aka de Sint toch een heerlijke stem, hij vertelt de herrineringen van meneer Heineken)

Krokus, wat spannend. Ik heb zelf ook een korte cyclus, soms maar 27 of 28 dagen. Toch 2 keer (of eigenlijk 3 keer incl miskraam) resultaat behaald, hahahaha! Voordeel van een korte cyclus is dat je minder dagen hoeft te wachten als je weer een ronde verder bent! Zet hem op, ik hoop snel op een voorspoedige zwangerschap voor je!

Mmmoi, ik denk dat je een menneke krijgt (en die gaat dan Nico of Alex heten) Ik heb gelijk he, Toch????????

Ris; meisje toch. Een regeldag is ellendig maar geen reden om op te geven toch??? Herkenbaar van je strubbelingen. Ook hier is de melk nu en dan niet aan te slepen, bovendien wil Sverre weer nachtvoeding, tsja, leven van een werkende mama gaat niet altijd over rozen!

Ik doe idd ook mee aan de avatarverkeizing, meer als grap dan om serieus te winnen. Ik hoop overiegns heeeeeeeeel erg dat Obama gaat winnen, volgens mij heeft de wereld dat nodig, een sterke, jonge, krachtige leider. Ik vind hem geweldig!
Hello,

@Annie: Ha, dat zat manlief gisteren ook al te kijken, toen zei ik nog: 'waarom gebruiken ze Sinterklaas voor zulk soort onderwerpen?' En ja, je zit echt heeeel dichtbij met je Alex of Nico, vooral dat Nico brengt me nog aan het twijfelen

@Ris: Ja, die beker melk, die haal ik er ook wel uit, maar de rest?!?! Bees is toch geen vlees hoop ik hè, tenminste, niet dat ze het 'beest' noemt?

@Ringel: Ik weet niet of het je troost geeft, maar ik heb ook al een mega dikke buik. Bij Jasmijn bleeeef ik maar slank dus ook ik baal er wel van... maar ja, het is voor een heeeel goed doel, zullen we maar zeggen. Is jouw baby ook zo beweeglijk? Ik voel ons kindje echt heel vaak bewegen, vooral van 's avonds na het eten tot ik naar bed ga, maar overdag ook regelmatig, zeker als ik even rustig zit en er dus op kan letten.

@Krokus: De man heeft me laten zweren dat ik niemand zou vertellen of het een jongen of meisje is, anders mocht ik het niet weten Hij wilde het eerst niet weten uit angst dat ik het aan iedereen zou vertellen, vandaar. Nu is dit dus de deal en heb ik me er aan te houden, want hier lezen misschien ook wel mensen mee enzo...

@Pebbles: Jammer dat je de 14 niet kunt, die had hier juist goed uit gekomen... kun je evt. ook donderdag de 13e? Opa is de 12e jarig dus ik kan voorstellen aan oma dat ik op de verjaardag kom en de volgende dag dus naar jou?

Nou, vanavond wordt het geen Tarzan, maar we gaan met vrienden eerst een hapje eten en dan naar de film. Ik weet nog niet welke film, volgens mij draait er geen bal, maar ja. We zien wel. Voor het eten gaan we ook nog heel eventjes shoppen, voor wat Sintcadeautjes enzo. Jas gaat lekker bij mijn schoonouders logeren dus ik heb daar geen zorgen om.

Wha, Jasmijn is gek op chocomel! Ik heb het voor het eerst gegeven en het pakje was in no time op...

Zijn jullie trouwens ook verkouden? Bij Jasmijn komt het echt in dikke groene klodders uit haar neus lopen, jegh. Ik ben zelf ook verkouden maar heb er natuurlijk 's nachts weer de meeste last van...benauwd enzo. Ach, niet klagen maar dragen ;-S

Meiden, ik ga wat doen. Boodschappen en misschien nog wel even een leuk pakje voor een baby kopen...hihi...
Jahoor, is hier nog niemand geweest?!?!?

Het lijkt wel of ik mijn energie eindelijk een klein beetje terug krijg. Ik ben vanochtend boodschappen gaan doen met Jas, lekkere koeken gehaald en gelijk door naar het werk van de man. Daar koffie gedronken, mét koek dus. Het was daar heel druk dus ben ik snel weer weg gegaan, samen met Jas naar Noordwijk. Heerlijk even zelf kunnen struinen tussen de kleertjes zonder dat je iemand kent Ik heb al een leuk pakje voor de baby gekocht, hihi. Verder voor grijze laarzen gekeken, ik moet echt nieuwe laarzen, maar alle die ik mooi vond, waren veel te duur in mijn ogen (ik ga dus niet meer dan 100 euro betalen en laarzen die daaronder komen zijn zeldzaam - belachelijk). Nu ligt Jasmijn in bed te kletsen en heb ik even voor mezelf, wat lezen en misschien nog schoonmaken...blergh, hihi.

Ik ben zo benieuwd naar baby 2!!!

x
flauw hoor dat je het van je man niet mag vertellen.....hij kan er toch niks meer aan veranderen toch? (zou ook wat zijn zeg)

ik heb vanochtend het pkaje gekocht wat de baby aanrkijgt na de geboorte, in het wit. en had zooooooo'n mooi pakje gezien voor een meisje, mar ga de gok toch maar niet nemen. Is nu gewoon heel leif in het wit met ajour, kan toch ook voor een jochie? of is dat weer te? met mutsje en slofjes en een rompertje.....aaaaaah wellicht dat ik er nog op terug kom hoor, maar kon het niet laten om wat te kopen. Heb ik ook een wieglaken en matrashoesje gekocht. En bij Lief begint het nu ook eindelijk te kriebelen dat we met de babykamer moeten gaan beginnen. Behang is al uitgezocht, heel zacht creme met friebeltjes er op. Wil een soort va nretro kamer maken, maar de accenten dan in kleur en de basis heel zacht. Heb van mezelf (toen ik dus een baby was) een wandzak (merklap hoe je het wil noemen) van jute met allemaal zakjes en eengroot speldenkussen voor boven de commode en dat moet eigenlijk de blikvanger van het kamertje worden. He lekker begin er helemaal zin in te krijgen.

Vandaag ook sint cadeautjes gekocht. We hbben voor Mayte een kleine babyborm gekocht, ze begint erg poppig te worden en jat alle poetsdoeken uit de verpakking om haar knuffels allemaaleen schone kont te geven (en de grootste krijgen dan ook nog een luier) en vervolgens alle doekjes netjes in de prullenbak te gooien, mar op die manier gaan die poetsdoekjes (hier heten ze poeta's) er wel snel door heen (ze heft erg veel knuffels en per knuffel 1 doekje, ze is wel hygienisch)

ga nog ff buizen voor meisje wakker wordt, moetne om 15.00 bij de ha zijn om te kijken of d'r schimmeltje tussen de benen beter is en of d'r oren weer min of mer schoon zijn.
hoi hoi,.

Ringel, weet niet wat ajour is, maar met wit zit je altijd goed. Leuk he, geniet maar lekker van die uk in je buik.

Oh, vandaag heeft Sverre zoveel geteut, tis net een dolfijntje met dat gekir en gekraai. Zo'n heerlijk menneke. Nachtvoedingen zijn zo leuk op die manier, ik haal hem uit bed, en 20 minuten later leg ik hem met een schone luier weer terug en krijg ik zoveel liefde van hem.
Heb niet bijgelezen, is te veel haha. Vandaag een Marlies Dekkers voedingsbeha gekocht en gelijk mijn tieten maar eens op laten meten... jemigdepemig... Voor ik van Ella zwanger werd, had ik een bescheiden B-cup en vandaag liep ik de winkel uit met 85E.... jongejonge wat een jetsers....

Rond half 5 hadden we een halloweenfeestje bij de schoonouders in de straat; heel gezellig, maar weg structuur voor Gijs... die heeft dus van 6 tot half 10 liggen spoken en ligt nu in bed... GRRR.... Ella kon er indertijd beter tegen als het een keer anders liep. Onze structuur is eigenlijk heel simpel; wakker, verschonen, voeden, even knuffelen of in de box en dan terug in zijn eigen bed in een slaapzak. Dat is dus 2,5 dag goed gegaan en vandaag was zijn eigen bed dus niet voorhanden.... (hoewel ik met gijs gewoon in huis ben gebleven terwijl de man met ella ging spoken).

Het raadsel van Ella's eten; een bol is een krentenbol (en oke die eet ze niet bij het avondeten) maar die appel wel (een aardappel). Bees is idd vlees (en niet omdat het een beest is denk ik, maar haar knuffel noemt ze ook beest). Een beter met is een beker melk. Water is nml watuh (op zijn Haags). En ook iets grappigs; we gingen vanmiddag dus erwtensoep eten, en Ella loopt naar de tafel en roept "poep". Dus mijn schoonzus vraagt aan haar of ze gepoept heeft. Nou wil ze dat ook wel aankondigen, maar nu had ze het over de soep....

Oh en ze heeft een ranzig woord voor knuffelen..... tenminste uit de mond van een peuter van 22 maanden is het wel ranzig.... 't is wat met een spraakgebrekje....

@mmoi, waar zoek jij dan laarzen? Ik zie in de foldertjes genoeg laarzen voor onder de 100 euro hoor. Blijf je straks trouwens gewoon 2 dagen werken? Je hebt het er weleens over gehad dat je wilde stoppen met werken als je 2 kleintjes had, of vergis ik me daarin?

@annie, lekker aan het genieten van je kleine mannetje. Hoe oud is hij nu? Heeft hij een beetje hetzelfde ritme als Mads had?

@ringel, toch een babyborn dus. Toevallig vanochtend ook net een sinterklaaskadootje gekocht. een of ander boekje waar een soort schoolbordje in zit. En vingerverf. Jaja, ook ik ga creatief worden.

@ris, je hebt een mannetje die dus duidelijk behoefte heeft aan de 3 r-en. Kan heel lastig zijn, weet ik uit ervaring. Roan is nu nog heel erg van de regelmaat.

Gisteren zijn vrienden wezen gourmetten. Gezellig was het. De nodige wijntjes gedronken en het was een uur of 1 dat we op bed lagen. Vrienden zijn blijven slapen, dus dat was vanochtend ook een vol huis.

Zojuist 1 muurtje in huis geverfd. Beetje bruinrood. Benieuwd hoe het wordt als het droog is.
@Krokus: Zelfs bij de Shoe outlet hier in het dorp vond ik maar één paar grijze laarzen zonder hak en die kostten 120 euro... en ik wil wel echt leren laarzen, misschien dat het aan dat cirterium ligt? Ik heb nu eindelijk een paar gevonden, bij Wehkamp besteld, en ik ben er heel blij mee!

@Ris: Haha, dat had ik er echt niet van gemaakt, dat eten. Wel leuk dat ze zo gaan kletsen hè. Vooral verbasteringen kunnen juist heel erg schattig zijn!

@Annie: Heerlijk genieten, van die kleine Sverre. Als ik jou zo hoor, heb ik ook heel veel zin in onze baby!

@Ringel: Je zit vol ideeën voor de babykamer dus...wij hier ook wel, zeker nu we weten wat het wordt. De man is vandaag bezig geweest met het ontwerpen van een muurschildering, hij heeft allerlei leuke dingen bedacht (samen met mij hoor). Echt cool!

Vrienden van ons komen straks eten en dan blijft Isabel hier slapen. Dikke vriendin van Jasmijn dus dat wordt wel weer lachen denk ik.

Ik ga nog ff op de hyve kijken wat jullie voorspel hebben
O, vergeten...

@Krokus: Ja, ik wil ws. wel 2 dagen blijven werken, ik heb het zo naar mijn zin op het werk... ik heb altijd wel gedacht dat het niet te combineren was met 2 kinderen, maar we gaan het gewoon proberen. Qua oppas ben ik alleen nog niet rond dus we moeten binnenkort echt eens kinderdagverblijven gaan opbellen...
Mmmoi, ik ga straks nog ff stemmen, maar ik denk een jongetje; omdat een meisje gewoon in Jas haar roze kamertje zou kunnen haha!

Ga je het wel of niet verklappen? Ik zou het niet voor me kunnen houden, zou me gewoon verkletsen denk ik.

Krook; ik vind het altijd zo gezellig wat jullie doen met vrienden; gourmetten, samen eten (en dat ze blijven slapen! daar hebben wij geen plek voor!) en dan lekker aan de wijn (volgens mij is dat het enige wat me bijblijft uit elk gezellig verhaal.... alcohol hihi).

De 3 r-en zijn idd belangrijk hier. En hoewel we dat vandaag weer strak toegepast hebben (we zijn met gijs niet eens naar buiten geweest) heeft hij toch niet zo'n beste dag. Veel gemopper en wakker geweest ipv dat hij lekker ging slapen. Wat ik dan het moeilijkste vind is om het vol te houden 'm in zijn bedje terug te leggen. Op onze buik, schouders ofzo, slaapt hij heerlijk... Ach, als het werkt, vind ik het best.

Ik kreeg gisteren bericht wanneer ik weer aan het werk moet.... bah, het is pas op 11 maart, maar toch. Ik heb er zo totaal geen zin in (itt tot Mmmoi komt het werken op deze school me de strot uit... ) Hoog tijd dat ik iets anders vind. Er was wel een vacature op onze stichtingsite, maar dat was voor 2 dagen (vinnik te weinig) en dan zou ik op 1 dec al beginnen. Dan is mijn zw.verlof nog niet af. Doen we niet, maar ik blijf rondkijken en als er wat naar mijn smaak tussen is, dan solliciteer ik gewoon.

Heb afgesproken dat ik vanavond na Paul de L naar bed ga. Heb vanmiddag ruim 2 uur liggen slapen. Ergens gaat het dus nog niet zo goed met mijn energie en ik weet niet hoe het komt. Ik slaap ook heel erg vast, kan me soms dingen van 's nachts niet herinneren. Zo wist ik vanmorgen al niet meer dat Gijs na zijn nachtvoeding eerst 20 minuten stil was en toen weer begon te mieren. Ik had nog tegen de man gezegd dat het zo goed ging en daarna is het compleet wazig... En dat heb ik zo met heel veel dingen als ik slaap/wakker ben/ in coma lig. Niet normaal volgens mij.

Oh, Mmmoi; wij zijn ook op zoek naar een KDV plekje. Het is nog niet zeker of we het nodig hebben, maar afhankelijk van mijn werkdagen kunnen mijn schoonouders wel of neit oppassen. Op dinsdag gaan ze nml naar mijn zwager en schoonzus die sinds 6okt ook 2 kindjes hebben. En eerst ging Ella ook op di daarheen. Maar 4 kids is te veel natuurlijk en ik wil niet mijn ouders 2 dagen opzadelen met onze moppies. Vandaar... ik moet alleen toegeven dat ik zelf nog niet gekeken heb hihi.

Gaan jullie kindjes straks (of binnenkort, of nooit) ook naar een peuterspeelzaal? Wij hebben Ella ingeschreven, het inschrijfgeld werd afgeschreven voor we de bevestiging op papier hadden en verder hebben we niks meer gehoord. En dat is op zich niet zo erg, maar het toeval wil dat onze eerste keus gaat verhuizen en ook onze tweede keus is al verhuisd! Dan is het toch raar dat ik dat in een wijkblad moet lezen ipv dat ik daar over geinformeerd wordt? Het is voor beide locaties wel een stap vooruit, dus ik klaag daar niet over, maar ik vind het wel gek.

En nu ga ik koffie zetten!

XXXx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven