Napraattopic 56
donderdag 25 februari 2016 om 20:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 5 maart 2016 om 23:55
zaterdag 5 maart 2016 om 23:55
Ik vind dat achterlijke gestaf om drol drie ook zwaar overdreven maar het viert hoogtij op dit forum. Geen idee verder waarover dit gaat maar krijg wel het idee dat hier ook weer schromelijk overdreven is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 5 maart 2016 om 23:56
quote:Moiren_ schreef op 05 maart 2016 @ 23:53:
[...]
De grap is, in die 14 jaar heb ik nog niet eens in de buurt van een perma gezeten. Ik denk ook niet dat ik die nu zomaar ineens zal krijgen.Maar jij staft volgens mij ook niet als hobby of omdat en iemand iets tegen je zegt dat je niet zo heel leuk vindt.
[...]
De grap is, in die 14 jaar heb ik nog niet eens in de buurt van een perma gezeten. Ik denk ook niet dat ik die nu zomaar ineens zal krijgen.Maar jij staft volgens mij ook niet als hobby of omdat en iemand iets tegen je zegt dat je niet zo heel leuk vindt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 5 maart 2016 om 23:57
quote:impala schreef op 05 maart 2016 @ 23:48:
[...]
Mijn ban was ook ontrecht. De mod vond mijn opmerking 'niet nodig'. Zo lust ik er nog wel een paar.1 vd dingen die me stoorde in het topic was het gevraag wie Koen (en Badr) was. Voordat ik zelf zoiets zou vragen, heb ik al gegoogled. En weet je ergens amper wat van, lees dan eerst voor je reageert.
[...]
Mijn ban was ook ontrecht. De mod vond mijn opmerking 'niet nodig'. Zo lust ik er nog wel een paar.1 vd dingen die me stoorde in het topic was het gevraag wie Koen (en Badr) was. Voordat ik zelf zoiets zou vragen, heb ik al gegoogled. En weet je ergens amper wat van, lees dan eerst voor je reageert.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 5 maart 2016 om 23:57
zaterdag 5 maart 2016 om 23:58
Maar goed, het kan natuurlijk wel zo zijn dat als je fervent staffer bent en je teruggepakt wordt door een ander dat de kaarten ineens anders geschud zijn. Dan is het actie en reactie en dus met als gevolg dat men de 'staf' aanpak meeneemt in het beslissen. Maar daar zijn ze hier niet duidelijk in en dat zouden ze wel moeten gaan worden.
zaterdag 5 maart 2016 om 23:59
Of je een ban krijgt of niet, ligt niet -alleen- aan wat en op welke manier je schrijft, maar ook aan of er iemand (of meerderen) is die je wil staffen. En een staf kan het begin van een ban zijn.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
zondag 6 maart 2016 om 00:00
quote:Moiren_ schreef op 05 maart 2016 @ 23:57:
[...]
Nou ja, voor staffen krijg je geen ban. Ik denk dat er hier een paar zijn die mijn meedogenloze, harteloze ik wel staffen Ik denk dat als je regelmatig staft voor een drol drie, je door de mods uiteindelijk ook anders word bekeken als men jou dus staft.
[...]
Nou ja, voor staffen krijg je geen ban. Ik denk dat er hier een paar zijn die mijn meedogenloze, harteloze ik wel staffen Ik denk dat als je regelmatig staft voor een drol drie, je door de mods uiteindelijk ook anders word bekeken als men jou dus staft.
zondag 6 maart 2016 om 00:00
zondag 6 maart 2016 om 00:01
quote:Enn schreef op 06 maart 2016 @ 00:00:
[...]
Ik denk dat als je regelmatig staft voor een drol drie je door de mods uiteindelijk anders word bekeken als men jou dus staft.Ik denk dat de mods dat dus niet kunnen zien. Ik heb ooit namelijk een mail gehad met de vraag of ik iets gestaft had en zo ja dat er actie op ondernomen was (privégegevens op Viva gezet door iemand).
[...]
Ik denk dat als je regelmatig staft voor een drol drie je door de mods uiteindelijk anders word bekeken als men jou dus staft.Ik denk dat de mods dat dus niet kunnen zien. Ik heb ooit namelijk een mail gehad met de vraag of ik iets gestaft had en zo ja dat er actie op ondernomen was (privégegevens op Viva gezet door iemand).
zondag 6 maart 2016 om 00:01
zondag 6 maart 2016 om 00:04
quote:Enn schreef op 05 maart 2016 @ 23:58:
Maar goed, het kan natuurlijk wel zo zijn dat als je fervent staffer bent en je terug gepakt wordt door een ander dat de kaarten ineens anders geschud zijn. Dan is het actie en reactie en dus met als gevolg dat men de 'staf' aanpak meeneemt in het beslissen. Maar daar zijn ze hier niet duidelijk is en dat zouden ze wel moeten gaan worden.Bedoel je dat de zojuist gebande een fervent staffer was?
Maar goed, het kan natuurlijk wel zo zijn dat als je fervent staffer bent en je terug gepakt wordt door een ander dat de kaarten ineens anders geschud zijn. Dan is het actie en reactie en dus met als gevolg dat men de 'staf' aanpak meeneemt in het beslissen. Maar daar zijn ze hier niet duidelijk is en dat zouden ze wel moeten gaan worden.Bedoel je dat de zojuist gebande een fervent staffer was?
Je bent zelf een theepot
zondag 6 maart 2016 om 00:06
quote:simbalabimba schreef op 05 maart 2016 @ 23:57:
[...]
1 vd dingen die me stoorde in het topic was het gevraag wie Koen (en Badr) was. Voordat ik zelf zoiets zou vragen, heb ik al gegoogled. En weet je ergens amper wat van, lees dan eerst voor je reageert.Dat denk ik best vaak. Het typen van de vraag kost meer moeite dan een snelle google
[...]
1 vd dingen die me stoorde in het topic was het gevraag wie Koen (en Badr) was. Voordat ik zelf zoiets zou vragen, heb ik al gegoogled. En weet je ergens amper wat van, lees dan eerst voor je reageert.Dat denk ik best vaak. Het typen van de vraag kost meer moeite dan een snelle google
Je bent zelf een theepot
zondag 6 maart 2016 om 00:07
quote:SuzanneSuus schreef op 06 maart 2016 @ 00:04:
[...]
Bedoel je dat de zojuist gebande een fervent staffer was?
Geen idee. Ik weet niet eens wie er geband is.
Maar het kan dus maar zo dat eigen stafgedrag meespeelt op het moment dat jezelf gestaft wordt. Ik was ooit een mod (Nee niet hier, je hoeft niet te zoeken ) en op die site kon ik echt zien wie de melding deed.
[...]
Bedoel je dat de zojuist gebande een fervent staffer was?
Geen idee. Ik weet niet eens wie er geband is.
Maar het kan dus maar zo dat eigen stafgedrag meespeelt op het moment dat jezelf gestaft wordt. Ik was ooit een mod (Nee niet hier, je hoeft niet te zoeken ) en op die site kon ik echt zien wie de melding deed.