Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
quote:KitKeller schreef op 04 maart 2016 @ 19:29:

[...]

Super!!! Dankjewel!Welcome. Ik vond het ook heel irritant. Overigens duurt het 24 uur voor een serie uit "kijk verder" verdwenen is op al je devices.
quote:rastan schreef op 04 maart 2016 @ 19:48:

[...]

Welcome. Ik vond het ook heel irritant. Overigens duurt het 24 uur voor een serie uit "kijk verder" verdwenen is op al je devices.Kan duren. Soms heb je geluk en is het gelijk weg.
Aflevering 2 van The Bridge bevat een stuk meer blote piemeltje en seks.
668, the neighbour of the Beast
quote:Bambi schreef op 04 maart 2016 @ 02:10:

[...]

Ik ga nu zoiets doms vertellen. Ik ontdekte paar dagen geleden pas dat Dexter (ik had een halfjaar geleden echt even gevoelens van rouw..) gewoon nog verder ging na seizoen 3.

Zo'n ontdekking, dat is te vergelijken met 1e kerstdag als kind beneden komen en onverwacht grote kado's met je naam erop onder de kerstboom. Dus. ---> Whaaaat! 😱 Dan kan ik me inderdaad voorstellen dat je met een gevoel van rouw achterblijft! Een extra cadeautje is dan dat er zelfs nog 5 extra seizoenen zijn 🎉 Alhoewel je na seizoen 4 met een nog groter gevoel van rouw achterblijft 😳
Whoehahaha Bambi, nog vijf seizoenen dan! En nog goeie ook. Wacht maar tot je seizoen acht klaar hebt... Ik ben er nog niet overheen.

Seizoen vier die je nu krijgt is ook heel erg goed.
quote:Marels schreef op 04 maart 2016 @ 21:16:

Aflevering 2 van The Bridge bevat een stuk meer blote piemeltje en seks. Wat leuk weer spoileren.
Ja joh. Verhaalbepalend ook.
quote:iusco schreef op 04 maart 2016 @ 15:09:

[...]

Ja. niet echt de moeite waard.Ik vind Lilyhammer wel leuk en hilarisch
quote:dolfje schreef op 04 maart 2016 @ 22:55:

[...]

Ik vind Lilyhammer wel leuk en hilarisch

Ik moest er even inkomen bij Lilyhammer maar ook een super serie..

Ik ben nu how to get away with murder aan het kijken, ook spannend.
It's 5 o'clock somewhere
quote:Marels schreef op 04 maart 2016 @ 22:43:

Ja joh. Verhaalbepalend ook.

Was een grapje.
House of Cards is klaar... ik ga nu poging 2, na tips, ondernemen om Homeland af te kijken. En dan ter afwisseling Modern family.
Ben 'The paradise' aan het kijken, moest er even inkomen, maar is toch leuk.
quote:SpringDing schreef op 06 maart 2016 @ 11:36:

Ben 'The paradise' aan het kijken, moest er even inkomen, maar is toch leuk.

Die vind ik ook echt heel leuk!

Dan heb ik nog een tip voor een Britse serie over vroeger: Bletchly Cycle (of Cirkle). Gaat over vrouwen die tijdens de oorlog codes van de Duitsers ontcijferden en jaren later die vaardigheid inzetten om moordzaken op te lossen. Heel spannend!
quote:ciambella schreef op 06 maart 2016 @ 11:48:

[...]

Dan heb ik nog een tip voor een Britse serie over vroeger: Bletchly Cycle (of Cirkle). Gaat over vrouwen die tijdens de oorlog codes van de Duitsers ontcijferden en jaren later die vaardigheid inzetten om moordzaken op te lossen. Heel spannend!Ja die is ook leuk!
THE blacklist en the fall
quote:ciambella schreef op 06 maart 2016 @ 11:48:

[...]

Dan heb ik nog een tip voor een Britse serie over vroeger: Bletchly Cycle (of Cirkle). Gaat over vrouwen die tijdens de oorlog codes van de Duitsers ontcijferden en jaren later die vaardigheid inzetten om moordzaken op te lossen. Heel spannend!Klinkt tof! Ik hou wel van series over 'vroeger'.
Weet iemand of seizoen 2 van 'the missing' ook op netflix komt?
Is Love wat?
Door dit topic ben ik call the midwife gaan volgen, hele leuke serie en voor de mensen die hem nog willen gaan kijken... Hij wordt deze maand van Netflix afgehaald!
quote:Marels schreef op 06 maart 2016 @ 15:24:

Is Love wat?De eerste aflevering was even erin komen, maar ben nu bij aflevering 3 en ik vind het wel leuk, lekker feelgood verstand op nul.
quote:Lovely1987 schreef op 06 maart 2016 @ 15:54:

Door dit topic ben ik call the midwife gaan volgen, hele leuke serie en voor de mensen die hem nog willen gaan kijken... Hij wordt deze maand van Netflix afgehaald!Alweer?
Overigens iets heel anders maar Chef's Table vind ik ook wel heel leuk.
quote:Starshine schreef op 06 maart 2016 @ 16:16:

[...]

Alweer?Ik volg hem pas net dus geen idee of het alweer is.
eerst zou hij er 31-1 afgaan, toen 29-2 en nu dus eind maart.
quote:Lovely1987 schreef op 06 maart 2016 @ 15:54:

Door dit topic ben ik call the midwife gaan volgen, hele leuke serie en voor de mensen die hem nog willen gaan kijken... Hij wordt deze maand van Netflix afgehaald!Nee hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven