Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?

vrijdag 4 maart 2016 om 22:17
quote:Bambi schreef op 04 maart 2016 @ 02:10:
[...]
Ik ga nu zoiets doms vertellen. Ik ontdekte paar dagen geleden pas dat Dexter (ik had een halfjaar geleden echt even gevoelens van rouw..) gewoon nog verder ging na seizoen 3.
Zo'n ontdekking, dat is te vergelijken met 1e kerstdag als kind beneden komen en onverwacht grote kado's met je naam erop onder de kerstboom. Dus. ---> Whaaaat!
Dan kan ik me inderdaad voorstellen dat je met een gevoel van rouw achterblijft! Een extra cadeautje is dan dat er zelfs nog 5 extra seizoenen zijn
Alhoewel je na seizoen 4 met een nog groter gevoel van rouw achterblijft
[...]
Ik ga nu zoiets doms vertellen. Ik ontdekte paar dagen geleden pas dat Dexter (ik had een halfjaar geleden echt even gevoelens van rouw..) gewoon nog verder ging na seizoen 3.
Zo'n ontdekking, dat is te vergelijken met 1e kerstdag als kind beneden komen en onverwacht grote kado's met je naam erop onder de kerstboom. Dus. ---> Whaaaat!

zondag 6 maart 2016 om 11:28

zondag 6 maart 2016 om 11:48
quote:SpringDing schreef op 06 maart 2016 @ 11:36:
Ben 'The paradise' aan het kijken, moest er even inkomen, maar is toch leuk.
Die vind ik ook echt heel leuk!
Dan heb ik nog een tip voor een Britse serie over vroeger: Bletchly Cycle (of Cirkle). Gaat over vrouwen die tijdens de oorlog codes van de Duitsers ontcijferden en jaren later die vaardigheid inzetten om moordzaken op te lossen. Heel spannend!
Ben 'The paradise' aan het kijken, moest er even inkomen, maar is toch leuk.
Dan heb ik nog een tip voor een Britse serie over vroeger: Bletchly Cycle (of Cirkle). Gaat over vrouwen die tijdens de oorlog codes van de Duitsers ontcijferden en jaren later die vaardigheid inzetten om moordzaken op te lossen. Heel spannend!

zondag 6 maart 2016 om 11:51
quote:ciambella schreef op 06 maart 2016 @ 11:48:
[...]
Dan heb ik nog een tip voor een Britse serie over vroeger: Bletchly Cycle (of Cirkle). Gaat over vrouwen die tijdens de oorlog codes van de Duitsers ontcijferden en jaren later die vaardigheid inzetten om moordzaken op te lossen. Heel spannend!Ja die is ook leuk!
[...]
Dan heb ik nog een tip voor een Britse serie over vroeger: Bletchly Cycle (of Cirkle). Gaat over vrouwen die tijdens de oorlog codes van de Duitsers ontcijferden en jaren later die vaardigheid inzetten om moordzaken op te lossen. Heel spannend!Ja die is ook leuk!

zondag 6 maart 2016 om 13:02
quote:ciambella schreef op 06 maart 2016 @ 11:48:
[...]
Dan heb ik nog een tip voor een Britse serie over vroeger: Bletchly Cycle (of Cirkle). Gaat over vrouwen die tijdens de oorlog codes van de Duitsers ontcijferden en jaren later die vaardigheid inzetten om moordzaken op te lossen. Heel spannend!Klinkt tof! Ik hou wel van series over 'vroeger'.
[...]
Dan heb ik nog een tip voor een Britse serie over vroeger: Bletchly Cycle (of Cirkle). Gaat over vrouwen die tijdens de oorlog codes van de Duitsers ontcijferden en jaren later die vaardigheid inzetten om moordzaken op te lossen. Heel spannend!Klinkt tof! Ik hou wel van series over 'vroeger'.