Napraattopic 56
donderdag 25 februari 2016 om 20:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 7 maart 2016 om 15:34
quote:doornroosje9 schreef op 07 maart 2016 @ 15:26:
Er mag echt niets meer gezegd worden over Ttass hier. Dan is het meteen gezuig, gestook of ander onnozel gedoe. Word er een beetje moe van. Als je niet wil dat er op jou gereageerd wordt, schrijf dan niets.Bullshit. Het is alleen opmerkelijk hoe sommige mensen hier niks bijdragen aan welk gespreksonderwerp ook maar wel zomaar uit het niets steeds op Ttass reageren.
Er mag echt niets meer gezegd worden over Ttass hier. Dan is het meteen gezuig, gestook of ander onnozel gedoe. Word er een beetje moe van. Als je niet wil dat er op jou gereageerd wordt, schrijf dan niets.Bullshit. Het is alleen opmerkelijk hoe sommige mensen hier niks bijdragen aan welk gespreksonderwerp ook maar wel zomaar uit het niets steeds op Ttass reageren.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
maandag 7 maart 2016 om 15:35
maandag 7 maart 2016 om 15:36
quote:hatsetats schreef op 07 maart 2016 @ 15:34:
[...]
Bullshit. Het is alleen opmerkelijk hoe sommige mensen hier niks bijdragen aan welk gespreksonderwerp ook maar wel zomaar uit het niets steeds op Ttass reageren.
En andersom net zo. Het is nu wachten op de Tass rescue squad.
Het werkt beide kanten op hoor.
[...]
Bullshit. Het is alleen opmerkelijk hoe sommige mensen hier niks bijdragen aan welk gespreksonderwerp ook maar wel zomaar uit het niets steeds op Ttass reageren.
maandag 7 maart 2016 om 15:36
quote:Ttass28 schreef op 07 maart 2016 @ 12:13:
[...]
Ik denk meer dat met elite bedoeld wordt dat het welgestelde mensen waren die de internet opzochten. En de minder gestelde hadden daar geen geld voor.quote:impala schreef op 07 maart 2016 @ 13:18:
Met elitair bedoelde ik een klein groepje binnen de samenleving. De early adopters inderdaad. En dat waren veelal toch wel de wat hoger opgeleiden. (Niet perse met een hoog inkomen, ook veel studenten bijvoorbeeld)
Maar toen had nog niet eens iedereen een computer, laat staan internet.
dat wat impala beschrijft bedoelde ik met dat het dus pertinente onzin is
sorry hoor, maar dan denk ik van nou nou
[...]
Ik denk meer dat met elite bedoeld wordt dat het welgestelde mensen waren die de internet opzochten. En de minder gestelde hadden daar geen geld voor.quote:impala schreef op 07 maart 2016 @ 13:18:
Met elitair bedoelde ik een klein groepje binnen de samenleving. De early adopters inderdaad. En dat waren veelal toch wel de wat hoger opgeleiden. (Niet perse met een hoog inkomen, ook veel studenten bijvoorbeeld)
Maar toen had nog niet eens iedereen een computer, laat staan internet.
dat wat impala beschrijft bedoelde ik met dat het dus pertinente onzin is
sorry hoor, maar dan denk ik van nou nou
maandag 7 maart 2016 om 15:39
quote:Star schreef op 07 maart 2016 @ 15:36:
[...]
Het werkt beide kanten op hoor.Punt is: er wordt soms en masse heel vervelend op Ttass, Missie cs gereageerd. Dat mag blijkbaar. Waneer dat andersom is mag het blijkbaar niet. Da's toch raar.
[...]
Het werkt beide kanten op hoor.Punt is: er wordt soms en masse heel vervelend op Ttass, Missie cs gereageerd. Dat mag blijkbaar. Waneer dat andersom is mag het blijkbaar niet. Da's toch raar.
maandag 7 maart 2016 om 15:39
quote:Star schreef op 07 maart 2016 @ 15:36:
[...]
Dit.
Er zijn ook veel mensen die gewoon meelezen en maar af en toe reageren. Kan me voorstellen dat als ze weer begint met 'groepje', 'nu hebben jullie wat jullie willen', ze het gezeur moe zijn en daarop reageren.
[...]
Dit.
Er zijn ook veel mensen die gewoon meelezen en maar af en toe reageren. Kan me voorstellen dat als ze weer begint met 'groepje', 'nu hebben jullie wat jullie willen', ze het gezeur moe zijn en daarop reageren.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 7 maart 2016 om 15:40
maandag 7 maart 2016 om 15:41
quote:doornroosje9 schreef op 07 maart 2016 @ 15:39:
[...]
Dit.
Er zijn ook veel mensen die gewoon meelezen en maar af en toe reageren. Kan me voorstellen dat als ze weer begint met 'groepje', 'nu hebben jullie wat jullie willen', ze het gezeur moe zijn en daarop reageren.Ach kom nou. BD reageerde allang daarvoor hoor.
[...]
Dit.
Er zijn ook veel mensen die gewoon meelezen en maar af en toe reageren. Kan me voorstellen dat als ze weer begint met 'groepje', 'nu hebben jullie wat jullie willen', ze het gezeur moe zijn en daarop reageren.Ach kom nou. BD reageerde allang daarvoor hoor.