Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
quote:Moiren_ schreef op 08 maart 2016 @ 22:50:

[...]

Als de wind jullie kant op staat: ramen en roosters dicht.Te laat gelezen en dus niet gedaan. Werden midden in de nacht wakker van een enorme rooklucht binnen.. maar volgens laatste berichten geen gevaarlijke stoffen..

Niet meer uit het paradijs maar uit Bangkok. Na een vlucht van iets meer dan een uur waren we weer hier. Taxi naar hotel duurde langer dan de vlucht

Nieuwe kroeg? Iets met Latijns Amerikaans? Cuba Libres y Mojitos?
Alle reacties Link kopieren
jij dronk toch geen mojjito's meer?

goedemorgen allen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja nou eh waarom nou zo ver steeds.

LazyVolgspot is al steeds kwijt omdat ze de hut weer niet kan vinden. Lawenou gewoon in de buurt blijven gewoon....
vinnikook Leo, al dat gereis
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Waarom geen gezellig Drents cafe, inderdaad. Met een smyrnatafelkleed, koffie uit de kraantjespot en een appeltaartmetslagroominfuus? Een cd van Duo Karst op de achtergrond, of Cuby als het wat later is.
quote:barbaracartland schreef op 09 maart 2016 @ 09:39:

Waarom geen gezellig Drents cafe, inderdaad. Met een smyrnatafelkleed, koffie uit de kraantjespot en een appeltaartmetslagroominfuus? Een cd van Duo Karst op de achtergrond, of Cuby als het wat later is.Een café in Drenthe vind ik wel wat!
quote:barbaracartland schreef op 09 maart 2016 @ 09:39:

Waarom geen gezellig Drents cafe, inderdaad. Met een smyrnatafelkleed, koffie uit de kraantjespot en een appeltaartmetslagroominfuus? Een cd van Duo Karst op de achtergrond, of Cuby als het wat later is.Alleen als die appeltaart nog zo lekker van binnen bevroren en van buiten warm van de magnetron geserveerd wordt met klopklop.
quote:Eleonora-1 schreef op 09 maart 2016 @ 09:45:

[...]

Alleen als die appeltaart nog zo lekker van binnen bevroren en van buiten warm van de magnetron geserveerd wordt met klopklop.Klopklop! Helemaal goed. En ik heb mijn appeltaart het liefst nog crunchy van de ijskristallen en gloeiend heet buiten. Dat vinden mijn net aangevallen kiezen ook het prettigste.
quote:BridgetteDubois schreef op 09 maart 2016 @ 09:42:

[...]

Een café in Drenthe vind ik wel wat!Ja! Oeh, gattegat, gezellig. (In Groningen nemen we Drenten niet helemaal serieus. Het zijn een soort van übergezellige kneuterkonten, die een beetje fietsen en koffie serveren in kraantjespotten)
quote:barbaracartland schreef op 09 maart 2016 @ 09:48:

[...]

Ja! Oeh, gattegat, gezellig. (In Groningen nemen we Drenten niet helemaal serieus. Het zijn een soort van übergezellige kneuterkonten, die een beetje fietsen en koffie serveren in kraantjespotten)I it!
Radio 2 is soms zo fijn. Draaien ze zomaar zo'n lekker liedje uit de jaren negentig: https://www.youtube.com/watch?v=n26hAOmkmFE

Nu de wereld in, boodschappen doen.
quote:barbaracartland schreef op 09 maart 2016 @ 09:47:

[...]

Klopklop! Helemaal goed. En ik heb mijn appeltaart het liefst nog crunchy van de ijskristallen en gloeiend heet buiten. Dat vinden mijn net aangevallen kiezen ook het prettigste.

Ik hoor je zuster.
Hoe gaat het met je arm, je eksterogen en je dochter Leo?
Dan doen we een Twentse kroeg!!!
quote:barbaracartland schreef op 09 maart 2016 @ 09:48:

[...]

Ja! Oeh, gattegat, gezellig. (In Groningen nemen we Drenten niet helemaal serieus. Het zijn een soort van übergezellige kneuterkonten, die een beetje fietsen en koffie serveren in kraantjespotten)Whoehahahaha!
Drentse kroeg? Hunebed bedoel je.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik wil een cafe op de poolcirkel, met noorderlicht.
quote:BridgetteDubois schreef op 09 maart 2016 @ 10:21:

Hoe gaat het met je arm, je eksterogen en je dochter Leo?

1) de arm: ja, gaat goed!

Beetje last soms nog maar ik kan gelukkig weer dakgoten uitbaggeren en het land bewerken.

2) de dochter: gaat ook wel lekker, ze heeft af en toe nog jeuk maar het gaat echt beter.

3) de eksterogen: die doen echt nog steeds vreselijk zeer! Een bovenkant ligt er af en met schoenen aan voel je dat de hele tijd.

Nieuw in het 'Leo's gebrekenhoekje': de linker wijsteen.

Gisteren, bij het naar binnen tillen van twintig kilo konijnenbrokken, stapte ik verkeerd op de drempel en 'knakte' mijn linkerwijsteen op een gruwelijke manier. Pijn! Helemaal dik en kon er nauwelijks op lopen.

Maar nu gaat het wel weer.
quote:Moiren_ schreef op 09 maart 2016 @ 10:37:

Ik wil een cafe op de poolcirkel, met noorderlicht.

Forget it Moir.

Echt hoor.
Laat die eksterogen weghalen, Leo, dat doet echt geen pijn hoor.
Life is short. Eat dessert first.
Sjonge Leo jij blijft (behalve brokken sjouwen) ook brokken maken! Stoere powervrouw hoor

Wel balen dat dochter nog niet de oude is.
quote:doornroosje9 schreef op 09 maart 2016 @ 10:44:

Laat die eksterogen weghalen, Leo, dat doet echt geen pijn hoor.

Ga je dan mee....?

quote:BridgetteDubois schreef op 09 maart 2016 @ 10:45:

Sjonge Leo jij blijft (behalve brokken sjouwen) ook brokken maken! Stoere powervrouw hoor

Wel balen dat dochter nog niet de oude is.Brokkenmaker is my middle name darling!
quote:Eleonora-1 schreef op 09 maart 2016 @ 10:42:

[...]

Forget it Moir.

Echt hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven