Het stamcafé VI
vrijdag 26 februari 2016 om 20:32
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.
Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:
Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!
Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.
Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:
Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!
Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.
Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
woensdag 9 maart 2016 om 11:11
Hahahaha ik moet zo lachen om de bevroren appeltaart. Dat is echt een van mijn mans grootste ergernissen als we in NL zijn. Hij is dus gek op appeltaart maar is er inmiddels van overtuigd dat Nederland geen goede appeltaart heft. Hij heeft wat dat betreft gewoon altijd pech, inderdaad half bevroren en/of klef van de magnetron.
Eh, wat is een wijsteen??
woensdag 9 maart 2016 om 11:56
quote:ainne schreef op 09 maart 2016 @ 11:11:
Hahahaha ik moet zo lachen om de bevroren appeltaart. Dat is echt een van mijn mans grootste ergernissen als we in NL zijn. Hij is dus gek op appeltaart maar is er inmiddels van overtuigd dat Nederland geen goede appeltaart heft. Hij heeft wat dat betreft gewoon altijd pech, inderdaad half bevroren en/of klef van de magnetron.
Wijs teen.
Zoals in wijsvinger.
De teen direct naast de grote teen.
Wijs teen.
Zoals in wijsvinger.
De teen direct naast de grote teen.
woensdag 9 maart 2016 om 13:13
Gistermiddag info-bijeenkomst van het UWV. Alle clichés waren vertegenwoordigd (waaronder ik als positivo) Met als hoogtepunt de dames en heren die alleen liepen te mopperen op 'ze'. Dat 'ze' er geen rekening mee hielden dat ze te oud waren of juist te jong, dat 'ze' er niet aan dachten dat ze ook hun huur moesten betalen en of 'ze' wel wisten dat ze ook hun boodschappen moesten doen. En dat 'ze' niet zo lang moestenw achten met geld uitbetalen etc etc. Om vervolgens na de bijeenkomst direct te gaan roken. Want daar is dan wel weer geld voor
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
woensdag 9 maart 2016 om 13:32
quote:hatsetats schreef op 09 maart 2016 @ 13:13:
Gistermiddag info-bijeenkomst van het UWV. Alle clichés waren vertegenwoordigd (waaronder ik als positivo) Met als hoogtepunt de dames en heren die alleen liepen te mopperen op 'ze'. Dat 'ze' er geen rekening mee hielden dat ze te oud waren of juist te jong, dat 'ze' er niet aan dachten dat ze ook hun huur moesten betalen en of 'ze' wel wisten dat ze ook hun boodschappen moesten doen. En dat 'ze' niet zo lang moestenw achten met geld uitbetalen etc etc. Om vervolgens na de bijeenkomst direct te gaan roken. Want daar is dan wel weer geld voor Ja erg is dat he. Er is altijd geld om te roken voor dat soort type's maar zeuren dat ze geen geld hebben voor andere dingen. Roken gaat voor alles.
Gistermiddag info-bijeenkomst van het UWV. Alle clichés waren vertegenwoordigd (waaronder ik als positivo) Met als hoogtepunt de dames en heren die alleen liepen te mopperen op 'ze'. Dat 'ze' er geen rekening mee hielden dat ze te oud waren of juist te jong, dat 'ze' er niet aan dachten dat ze ook hun huur moesten betalen en of 'ze' wel wisten dat ze ook hun boodschappen moesten doen. En dat 'ze' niet zo lang moestenw achten met geld uitbetalen etc etc. Om vervolgens na de bijeenkomst direct te gaan roken. Want daar is dan wel weer geld voor Ja erg is dat he. Er is altijd geld om te roken voor dat soort type's maar zeuren dat ze geen geld hebben voor andere dingen. Roken gaat voor alles.
woensdag 9 maart 2016 om 13:38