Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Om 20.16 gebruikt Dilemma (en zooitje a's) dezelfde bewoording richting Neele.
Je bent me net voor IvyRosa, inderdaad een ip check Angel, want hier zit een alterego iemand te verwensen. Hier de link naar de posting van die Honey_bee: posting
@Iedereen mbt het kinderentopic: ik was niet ingelezen, ben dat nog steeds niet. Ik ben ziek, maak korte rondjes op het forum en was er dus vanochtend niet helemaal van op de hoogte hoe of wat. Inmiddels ben ik achter de schermen ingelicht en ga dus inderdaad de offtopic discussie verwijderen. Niet om El Ninjoo monddood te maken, zij kan desgewenst gewoon een nieuw topic hierover openen.

@Ivy/Jasch: dank, en zie topic, ik was er mee bezig voordat ik jullie meldig hier zag
Dat is een hardnekkige ziekte, Five, beterschap.
Offtopicdiscussie is verwijderd in het topic!

Livre, thanx! (En idd....en Angel-baby heeft ook nog eens oorontsteking aan beide zijden....mijn arme meissie )
O bah, en dat ook nog tegelijkertijd zeg. Veel sterkte voor de dames Five.
Och allebei ziek: beterschap voor Viev5 en babyviev. Dat is waardeloos zeg!
Mag Dilemmaaa ook een openbare waarschuwing over kwetsende postings in haar topic... nu val je over Neele prima maar die van Dilemmaaa zijn ook niet van de lucht...
Viev5, Ik kan me niet voorstellen dat forumleden die elkaar uitschelden met het woord k*nk*rh**r er zo makkelijk vanaf komen dan allen een melding op het topic om niet meer te schelden. Honey_Bee en Dilemmaaaa begaan allebei deze fout, waaronder Dilemmaaa zelfs meerdere malen. Ik zou tenminste een waarschuwing verwachten, en vind een ban zeer terecht.
...
Euhm Liselore en Queenie, zien jullie wat er achter de schermen gebeurt? Knap zeg! Maar misschien jullie brilletje maar weer eens oppoetsen dan.

Livre en Dushi: thanx
quote:Viva Angel5 schreef op 28 oktober 2008 @ 22:41:

Euhm Liselore en Queenie, zien jullie wat er achter de schermen gebeurt? Knap zeg! Maar misschien jullie brilletje maar weer eens oppoetsen dan.

Livre en Dushi: thanx

Wat er achter de schermen gebeurd zie ik uiteraard niet, duuhh...

Daarom vraag ik om een openbare waarschuwing, zoals je dat ook aan Neele doet.

Hoef je niet gelijk te gaan katten...
Waar zie jij een openbare waarschuwing aan Neele? En als je goed gelezen hebt, hád ik al een opmerking @iedereen geplaatst in het topic.

*slaat klauwen weer in*En ik kat niet.
quote:Viva Angel5 schreef op 28 oktober 2008 @ 21:59:

[...]

Zeg beste Neele,

aangezien jij je zo druk maakt over de activiteiten van een ander;

heb jij zelf de laatste anderhalf uur je mail al gechecked?Nou deze posting van je is toch behoorlijk suggestief over een waarschuwing per mail, of is mijn bril nu echt zo wazig?
Beetje wazig misschien Verwijzing naar een persoonlijke waarschuwing = niet hetzelfde als een openbare waarschuwing, toch?

FYI: Neele is niet de enige die een waarschuwing heeft gehad. En verder denk ik niet dat dit een discussie waard is.
Je had Dilemmaaa ook in haar topic op haar waarschuwing kunnen wijzen. Dan was het voor mij duidelijk geweest dat je zowel Neele provocerende gedrag als Dilemmaaa kwetsende postings niet accepteert.

Ik snap niet waarom je zo jijweetnietwaterspeeltduszeurnietzo.. houding aan neemt. Ik heb in mijn eerder posting alleen maar aangeven dat ik het terecht zou vinden als Dilemmaaa ook op haar vingers getikt zou worden. Daar had je ook gewoon op kunnen reageren.
quote:liselore schreef op 28 oktober 2008 @ 23:24:

Ik snap niet waarom je zo jijweetnietwaterspeeltduszeurnietzo.. houding aan neemt.Ik wel
The time is now
Liselore, ik zie je probleem niet zo. Ik roep iemand tot de orde die blééf etteren en provoceren. Das mijn taak namelijk als moderator. Als jij vind dat dat anders had gemoeten, dan is dat maar zo.
quote:Viva Angel5 schreef op 29 oktober 2008 @ 06:55:

Liselore, ik zie je probleem niet zo. Ik roep iemand tot de orde die blééf etteren en provoceren. Das mijn taak namelijk als moderator. Als jij vind dat dat anders had gemoeten, dan is dat maar zo.

Bij je taak als moderator hoort ook het afsnauwen van forummers die jou er op wijzen dat ze zich storen aan kwetsend taalgebruik van andere formures omdat ze niet weten of jij daar al actie op hebt ondernomen....?

Dat jij Neele tot de orde roept daar maak ik helemaal geen probleem van, in tegendeel zelfs. Dat je Dilemmaaa ook niet tot de orde roept daar maak ik een probleem van. En van je houding. Je kan ook gewoon zeggen dat je daar achter de schermen al mee bezig bent. Het is echt onnodig om te snauwen.
Je kan ook zeiken om het zeiken zeg. Ik ben helemaal geen verantwoording en openheid schuldig naar andere forummers toe, over wat er achter de schermen gebeurt. Alles wat we melden over blokkades staat in het blokkadetopic. Rest me te zeggen dat je je klachten over mijn houding kan sturen naar Naomi, forum@viva.nl.
Verwijderd op verzoek TO (en met mijnerzijds vermoeden van fake) Kiezen tussen je gezin of vriendin...
Kan Dilemmaaaaa niet een halt toegeroepen worden, ze beledigt nu alle Viva forummers. Ze is alleen maar wild om zich heen aan het schoppen tegen mensen die niet in haar straatje praten of haar verhaal in twijfel trekken. Daar is een openbaar forum toch niet voor bedoeld lijkt me.
misschien een uitleg over het doel en het nut van een forum richting haar.

en met de wenselijke omgangsvormen enzo
Angel, na je toon tegen mij een paar dagen geleden ben ik benieuwd of je diezelfde toon nu tegen Dilemmaaaaaa aan gaat slaan of dat zij weer een zacht waarschuwinkje krijgt.

Als schelden niet mag en je hebt een waarschuwing gehad...

Volgens jou kreeg D dezelfde waarschuwing als ik een paar dagen geleden toen ze me uitmaakte voor kankerhoer.

Daar was ik het al niet mee eens maar voor de duidelijkheid:

In mijn mail stond de volgende zin:

Zin verwijdert omdat ik niet mag quoten uit prive mail waar ik niet om gevraagd heb.

Aangezien ze nu weer mensen voor bitch uitmaakt ben ik benieuwd naar die maatregelen......

Aan de andere kant vind ik het jammer als deze dame een ban zou krijgen.

Dit is nog steeds supervermaak!!!

En ik wacht vol spanning de sarcastische openbare waarschuwing af zoals ik die kreeg......
anoniem_122 wijzigde dit bericht op 31-10-2008 11:53
Reden: Ik mag niet quoten uit prive mail......
% gewijzigd
Neele, als ik het mag zeggen, het lijkt me slimmer om je posting te verwijderen en het even prive te sturen naar de angel. Je mag geen citaten uit de privemail van een angel op het forum zetten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Echt iedereen die maar een klein puntje van kritiek uit, of gewoon aangeeft dat ze het niet snapt krijgt een enorme veeg uit de pan van Dilemma. Een aantal dingen die ze schrijft zijn ook vreselijk ongeloofwaardig en als er dan (vriendelijk) gevraagd wordt om het uit te leggen, lijkt me toch handig als je iemand wilt helpen en mee wilt denken, ben je op z'n vriendelijkst een enorme doos.

Alleen de dames die geen moeilijke vragen stellen en alleen maar enorm meeleven worden welwillend behandeld. Niet bepaald een nette manier om om hulp te vragen of een discussie te voeren op een openbaar forum, waarbij je dus altijd de kans loopt op reacties die je niet aanstaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven