Good Luck!
zaterdag 1 november 2008 om 21:15
Moest vanmiddag trouwens zo lachen om kind. Ze had een heel gesprek met mijn vader. Mijn vader zei dat hij niet te hard mocht rijden, want dat de politie dan zou komen en dan moest hij heel veel centjes betalen en hij had niet zoveel geld meer. Dus ze knikt heel wijs met haar hoofd en zegt: 'Mama maakt centjes ook weg'
zaterdag 1 november 2008 om 22:13
Ach Suus, oma toch nog snel overleden dus... Gecondoleerd. Voor haar en voor jullie goed dat het einde is gekomen. Maar verdrietig. Hoe is het met je vader?
Star, misschien tref je die gast van dat tv programma van Schiphol morgen wel!
Amalia, DDR1 en 2, hmmmm. Is vast geen kleurspoeling he, dat blond? Oh, wat zielig idd voor Berend. Je beschrijft het ook wel erg beeldend.
Juud, goeeeeeeed van die speen zeg! Ik teken ook voor zo'n scenario. Ha ha, en "die is mooi voor jouw borstjes" - geweldig!
Compu, ken jouw exacte agenda-eisden niet, maar is de Opzij vrouwenagenda niks? Ik zweer er al jaren bij...
Jin, kat met kadolint, iiiiieeeeeuwwww... Gelukkig heb ik al gegeten.
Mamax, ha ha, ik zag gisteren hetzelfde programma en had precies dezelfde gedachte: allicht dat 't werkt want de lust vergaat je spontaan. Ahm ie Sendung mit der Maus, die ken ik nog wel van vroegah, met die klikoogjes, schattig...
Star, misschien tref je die gast van dat tv programma van Schiphol morgen wel!
Amalia, DDR1 en 2, hmmmm. Is vast geen kleurspoeling he, dat blond? Oh, wat zielig idd voor Berend. Je beschrijft het ook wel erg beeldend.
Juud, goeeeeeeed van die speen zeg! Ik teken ook voor zo'n scenario. Ha ha, en "die is mooi voor jouw borstjes" - geweldig!
Compu, ken jouw exacte agenda-eisden niet, maar is de Opzij vrouwenagenda niks? Ik zweer er al jaren bij...
Jin, kat met kadolint, iiiiieeeeeuwwww... Gelukkig heb ik al gegeten.
Mamax, ha ha, ik zag gisteren hetzelfde programma en had precies dezelfde gedachte: allicht dat 't werkt want de lust vergaat je spontaan. Ahm ie Sendung mit der Maus, die ken ik nog wel van vroegah, met die klikoogjes, schattig...
zaterdag 1 november 2008 om 22:39
zaterdag 1 november 2008 om 22:44
Ow, jullie zijn nog wakker, gezellie!
Eh, ja sleutel dus gisteren. Eerst inspectie, toen notaris, en toen weer terug naar het huis maar dan met eigen sleutel de deur open gedaan. Vriend heeft me over de drempel getild, haha (dus als jullie iets hebben horen kraken kan dat het ook zijn geweest)!
Ja, maf wel hoor. Is het zomaar helemaal echt van ons.
Jin, 1980? Ik ben al effies ouder hoor.
Star, Joris Linssen, yes, die was het ha ha!
Eh, ja sleutel dus gisteren. Eerst inspectie, toen notaris, en toen weer terug naar het huis maar dan met eigen sleutel de deur open gedaan. Vriend heeft me over de drempel getild, haha (dus als jullie iets hebben horen kraken kan dat het ook zijn geweest)!
Ja, maf wel hoor. Is het zomaar helemaal echt van ons.
Jin, 1980? Ik ben al effies ouder hoor.
Star, Joris Linssen, yes, die was het ha ha!