Napraattopic 57
woensdag 16 maart 2016 om 21:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 18 maart 2016 om 12:03
quote:Hayek schreef op 18 maart 2016 @ 11:35:
[...]
Vreemdgaan is nog altijd een keuze. Waarom zou je dat niet mogen veroordelen?
Omdat vreemdgaan doorgaans als de ultieme zonde in een relatie wordt beschouwd? Zo van 'je mag tig fouten hebben, je man/vrouw iet ongelofelijk lulligs aan doen, maar onder de gordel niet trouw zijn, is het alleralllerergste'.
( = niet mijn mening)
[...]
Vreemdgaan is nog altijd een keuze. Waarom zou je dat niet mogen veroordelen?
Omdat vreemdgaan doorgaans als de ultieme zonde in een relatie wordt beschouwd? Zo van 'je mag tig fouten hebben, je man/vrouw iet ongelofelijk lulligs aan doen, maar onder de gordel niet trouw zijn, is het alleralllerergste'.
( = niet mijn mening)
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 18 maart 2016 om 12:09
quote:Ttass28 schreef op 18 maart 2016 @ 12:05:
[...]
Eens. Ze heeft overal een tegen antwoord zoveel advies heeft ze gekregen. Het lijkt wel alsof ze van de kinderen af wil.Haar leven is op een paar dagen tijd volledig veranderd. Lijkt wel alsof ze in een soort shock zit. Ik begrijp het wel hoor, ze denkt nu alleen 'dit kan ik mijn kinderen niet aandoen'. Hopelijk lukt het haar om te beseffen dat adopteren niet nodig is.
[...]
Eens. Ze heeft overal een tegen antwoord zoveel advies heeft ze gekregen. Het lijkt wel alsof ze van de kinderen af wil.Haar leven is op een paar dagen tijd volledig veranderd. Lijkt wel alsof ze in een soort shock zit. Ik begrijp het wel hoor, ze denkt nu alleen 'dit kan ik mijn kinderen niet aandoen'. Hopelijk lukt het haar om te beseffen dat adopteren niet nodig is.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 18 maart 2016 om 12:12
quote:doornroosje9 schreef op 18 maart 2016 @ 12:09:
[...]
Haar leven is op een paar dagen tijd volledig veranderd. Lijkt wel alsof ze in een soort shock zit. Ik begrijp het wel hoor, ze denkt nu alleen 'dit kan ik mijn kinderen niet aandoen'. Hopelijk lukt het haar om te beseffen dat adopteren niet nodig is.Dan nog is adoptie geen optie.
[...]
Haar leven is op een paar dagen tijd volledig veranderd. Lijkt wel alsof ze in een soort shock zit. Ik begrijp het wel hoor, ze denkt nu alleen 'dit kan ik mijn kinderen niet aandoen'. Hopelijk lukt het haar om te beseffen dat adopteren niet nodig is.Dan nog is adoptie geen optie.
vrijdag 18 maart 2016 om 12:13
Net zoals een medewerkster van een KDV niet op staande voet ontslagen hoeft te worden bij 1 (ernstige) fout, ligt een relatie/huwelijk bij mij niet meteen op de vuilnisbelt na 1 ontrouwe actie.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
vrijdag 18 maart 2016 om 12:15
quote:doornroosje9 schreef op 18 maart 2016 @ 12:04:
Ik wel, Star. Die TO lijkt gewoon lamgeslagen. Hulpverlening is soms echt niet simpel, ik heb het van heel dichtbij meegemaakt.Dat snap ik, maar welke moeder geeft haar kinderen op onder het mom van bij oma op een matrasje is toch ook geen toekomst?
Ik wel, Star. Die TO lijkt gewoon lamgeslagen. Hulpverlening is soms echt niet simpel, ik heb het van heel dichtbij meegemaakt.Dat snap ik, maar welke moeder geeft haar kinderen op onder het mom van bij oma op een matrasje is toch ook geen toekomst?
vrijdag 18 maart 2016 om 12:16
vrijdag 18 maart 2016 om 12:16
quote:WD-40 schreef op 18 maart 2016 @ 12:14:
[...]
Wel eens van een noodkreet gehoord? Alles ligt in duigen, ze moet alles weer opnieuw opbouwen.Dan nog is adoptie geen optie. Er zijn zat mensen die in paniek raken als ze alles kwijt zijn. Maar die gaan ook niet hun kinderen kwijt raken of ter adoptie stellen. En dat is het enige waar To op focust. Waarvoor ben je moeder dan? Om wanneer alles in de soep loopt ook je kinderen te dumpen?
[...]
Wel eens van een noodkreet gehoord? Alles ligt in duigen, ze moet alles weer opnieuw opbouwen.Dan nog is adoptie geen optie. Er zijn zat mensen die in paniek raken als ze alles kwijt zijn. Maar die gaan ook niet hun kinderen kwijt raken of ter adoptie stellen. En dat is het enige waar To op focust. Waarvoor ben je moeder dan? Om wanneer alles in de soep loopt ook je kinderen te dumpen?
vrijdag 18 maart 2016 om 12:18
vrijdag 18 maart 2016 om 12:24
quote:Star schreef op 18 maart 2016 @ 12:15:
[...]
Dat snap ik, maar welke moeder geeft haar kinderen op onder het mom van bij oma op een matrasje is toch ook geen toekomst?
Het is paniek, een noodkreet, geen uitweg weten etc.
Je moet het misschien niet letterlijk opvatten.
Ik heb via vrijwilligerswerk een gezin leren kennen, drama-situatie. In A'dam is er veel hulp mogelijk, ik stond daar echt van te kijken maar begreep ook dat dat niet overal in NL zo is.
[...]
Dat snap ik, maar welke moeder geeft haar kinderen op onder het mom van bij oma op een matrasje is toch ook geen toekomst?
Het is paniek, een noodkreet, geen uitweg weten etc.
Je moet het misschien niet letterlijk opvatten.
Ik heb via vrijwilligerswerk een gezin leren kennen, drama-situatie. In A'dam is er veel hulp mogelijk, ik stond daar echt van te kijken maar begreep ook dat dat niet overal in NL zo is.
Je bent zelf een theepot