Uitverkoop V&D. Ga jij?

19-03-2016 11:50 650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja hoi, ik besef dat ik een zeikerd

ben, maar ik heb altijd een beetje zuur gevoel bij zoiets.

Mensen die weinig geld hebben, (waar het wrs met de korting nog te duur is) daarvan snap ik het wel dat ze er gaan kijken. Maar een hoop mensen zijn gewoon ontzettend hebberig en willen graaien wat er te graaien valt. Ze zijn altijd die zaak straal voorbij gelopen en nu krijgen ze klamme handjes bij het idee helemaal los te kunnen gaan daar.

Zuur voor het personeel ook. Die worden uit het stof gehaald voor zulke mensen en na die weken wordn ze weer vriendelijk afgeserveerd.

Dus, ben ik nu echt een zeur (op fb werd ik half gefileerd ) of heb ik metgezellen?
Als niemand de laatste spullen koopt blijven ze er mee zitten.
Iam with you vooral mensen die daar nooit komen. En nu het uitverkoop is daar heen gaan.
Ik kwam er wel.

En als ik tijd heb, ga ik ook wel langs nog. Niks mis mee hoor.
Ik kon er eerder al niet slagen, dus nu al helemaal niet vermoed ik.
quote:Ttass28 schreef op 19 maart 2016 @ 11:53:

Iam with you vooral mensen die daar nooit komen. En nu het uitverkoop is daar heen gaan.Misschien had V&D dan iets aan hun prijzen moeten doen zodat er meer mensen kwamen.
Ze zullen nog ergens wat geld uit moeten halen.

Hoe zuur ook, maar begrijpelijk dat ze de achtergebleven spullen nog zoveel mogelijk proberen te slijten.

Ik ga niet, zal wel een gekkenhuis zijn en een zooitje.

Daar draai ik binnen 5 minuten van door.
Wat een aannames!! Ik denk erover omdat ik fan ben van de kinderkleding van Frendz. Dus kan ik nu nog wat van die kleding kopen. Niet omdat ik dit eerder niet deed.

Daarbij levert het nog wat op voor de schuldeisers.
Ik heb nog helemaal niemand gehoord over de uitverkoop bij V&D (maar ik heb ook geen Facebook-account, dat scheelt misschien ). Ik kwam er bijna nooit want de meeste spullen vond ik niet leuk genoeg. En die spullen worden niet leuker met 50% korting.
Ik wil zeker wel gaan. Ik koop al jaren de kleren voor mijn oudste daar en als ze nog hebben hangen wil ik graag wat inslaan in grotere maten.
Ik ga wel even kijken, hangt er even van af welke dag die van ons open gaat en hoe druk het is. Duwende mensen trek ik slecht.
Ik wil wel gaan. Dochter heeft kleding nodig en ik kocht er wel vaker. Ik hoop wel op leuke koopjes ja, en daar schaam ik me niet voor.
De lekkerste melk komt van Mampina
quote:mabelle schreef op 19 maart 2016 @ 11:56:

Wat een aannames!! Ik denk erover omdat ik fan ben van de kinderkleding van Frendz. Dus kan ik nu nog wat van die kleding kopen. Niet omdat ik dit eerder niet deed.

Daarbij levert het nog wat op voor de schuldeisers.Dit, ik kocht er ook veel kinderkleding, niet alleen van Frendz, maar ook van andere merken die ze daar verkochten. Wat een kul dat iedereen die naar die uitverkoop gaat de V&D voorheen voorbij liep. Ik kwam er graag en vind het jammer dat ze weg zijn.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Maar een hoop mensen zijn gewoon ontzettend hebberig en willen graaien wat er te graaien valt. Ze zijn altijd die zaak straal voorbij gelopen en nu krijgen ze klamme handjes bij het idee helemaal los te kunnen gaan daar.

En dat weet je hoe?
Als je er altijd al kwam dan snap ik dat je nog even wilt kijken

Maar die toko is niet voor niets failliet, ze verkochten te weinig. En straks met de uitverkoop zullen ze echt niet om klandizie verlegen zitten. Daar gaat het me een beetje om. Om de hebberigheid van de mensch.
quote:nerdopviva schreef op 19 maart 2016 @ 11:56:

Ik heb nog helemaal niemand gehoord over de uitverkoop bij V&D (maar ik heb ook geen Facebook-account, dat scheelt misschien ). Ik kwam er bijna nooit want de meeste spullen vond ik niet leuk genoeg. En die spullen worden niet leuker met 50% korting.Dat laatste geld voor mij dus ook.

Ik heb nog helemaal niemand gehoord over de uitverkoop bij V&D (maar ik heb ook geen Facebook-account, dat scheelt misschien ). Was gister gewoon op het nieuws, en nu.nl enzo.
hmm ik kocht vooral veel verse producten, bij de la place. heerlijke focaccia's, pizza's, chocolade enzo. Het lijkt me dat dat er niet is gedurende die dagen. En verder ondergoed, sokken, klein spul. niet iets om er speciaal voor naar toe te gaan.

ik vind het zo jammer dat zometeen de schoolcampus er niet meer is. Daar ging ik met oudste elk jaar naar toe, maakten we echt een leuke middag van. Alles mooi bij elkaar, in 2 uur rond neuzen (en tiener: niet kunnen kiezen) uiteindelijk toch alles bij elkaar kunnen vinden op 1 plek. Ideaal. Jongste mag dit jaar voor het eerst naar de middelbare en dus kaftpapier en agenda uitkiezen, dat gaat heel anders worden. ik ben benieuwd of bijvoorbeeld Bruna nu zijn schoolspullen gaat uitbreiden om dit op te vangen.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Ik vind het ook wel een beetje triest, maar het spul moet verkocht worden.

Zelf ga ik niet, geen zin in die drukte.
ik kwam er vaak, dus nu ga ik ook.

Zo nederlands ( lees zuinig ) ben ik wel.

Ik ben tenslotte ook naar de opheffingsuitverkoop van onze bijenkorf gegaan.

Ik heb nog helemaal niemand gehoord over de uitverkoop bij V&D (maar ik heb ook geen Facebook-account, dat scheelt misschien ). Ik kwam er bijna nooit want de meeste spullen vond ik niet leuk genoeg. En die spullen worden niet leuker met 50% korting.Daar heb je geen fb account voor nodig hoor. Het journaal kijken is voldoende.
Ik ging er nooit heen, kon nooit wat vinden oor mij of mijn vriend. Alleen we hebben voor onze zoon wel leuke kleding van Frendz gekregen, als ik daar nog wat van op de kop kan tikken zou ik niet zien waarom ik dat dan niet zou moeten doen.

Leveranciers kunnen zelf kiezen of ze dit willen of voor een andere optie gaan en als het personeel zelf wil en er wat salaris voor terug krijgt zie ik voor hun ook geen nadeel
Ik denk dat vooral de mensen die er voorheen ook kwamen nog een keer wat willen inslaan en dat de mensen die jij noemt een minderheid zullen zijn. Ik kwam er wel geregeld, maar wachtte ook vaak op een prijzencircus net als heel veel andere klanten. Vooral voor kinderkleding was dat heel interessant. Dan kon je ook over de hoofden lopen en zo zal het nu ook ongeveer zijn verwacht ik.
quote:vivapimpelmees schreef op 19 maart 2016 @ 12:04:

[...]

Daar heb je geen fb account voor nodig hoor. Het journaal kijken is voldoende.Natuurlijk heb ik gehoord dat er uitverkoop komt. Maar over de gekte eromheen (zoals in de OP beschreven) heb ik niets gehoord.
Wat een gelul dat je niet zou 'mogen ' komen als je voorheen ook niet kwam. V&D zat hier niet in de buurt dus ik kwam er nooit. Als ik in de stad was, liep ik soms wel even naar binnen.

Maar het is net als met die hele dure linnenzaak die hier weg ging. Kwam ik nooit want veel te duur (150 euro voor een dekbedhoes). Hadden ze ineens kortingen van 70% en we hebben een nieuw dekbed nodig.

Nou ja, ik heb uiteindelijk weer niks gekocht want 30% van 1200 euro is nog steeds veel voor een dekbed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven