Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 3 november 2008 om 00:34
WM ik snap je gevoel. Nu heb ik zelf ook in deze situatie gezeten als VM. Ook nog aantal maanden met ex onder een dak geleefd, puur en alleen omdat ik hem niet op straat wilde zetten. Wilde en kon ik niet. Er gebeurde tussen ons ook niets meer, misschien voor de buitenwereld waren we nog een stel. En kan me voorstellen dat je dat heel moeilijk vind, dat ze dingen ondernemen als een stel...lijkt het. Hij is er eerlijk over en hij is bezig met afronden van. Probeer het inderdaad los te laten, hoe moeilijk ook.
maandag 3 november 2008 om 00:39
Jeetje. WM, ik snap je gevoel heel goed (been there..maar bij hem was er nog een kind bij betrokken). Maar ik denk dat hij heel eerlijk en oprecht naar jou toe is en het verklaart eigenlijk ook wel waarom hij je nog niet 'officieel vekering heeft gevraagd'.
Vind het ook weer voor hem pleiten dat hij het zo goed afrondt met zn ex.
Denk dat het er om gaat hoe jij hierin staat/moet staan. Kijk, ik ben van nature niet jaloers aangelegd, dus kan me daarin niet zo goed verplaatsen. Zeg niet dat jij dat bent hoor, maar dat kan natuurlijk wel. En natuurlijk spelen je oude angsten mee. Het is nog maar even en dan is zij iig uit zijn leven, dan heeft ie vast wel wat ruimte en tijd nodig, maar daarin kan jullie relatie wel bloeien en groeien.
Vandaag is natuurlijk kut voor je geweest, omdat jij bij hem wilde zijn en dan slentert ie met haar over de meubelboulvevard..tja door die zure appels moet je even heenbijten denk ik.
Als ze echt weg is, en hij besteedt nog evenveel aandacht aan haar, dan is het een ander verhaal natuurlijk.
Maal niet teveel, ik denk echt wel dat hij voor je gaat!
Vind het ook weer voor hem pleiten dat hij het zo goed afrondt met zn ex.
Denk dat het er om gaat hoe jij hierin staat/moet staan. Kijk, ik ben van nature niet jaloers aangelegd, dus kan me daarin niet zo goed verplaatsen. Zeg niet dat jij dat bent hoor, maar dat kan natuurlijk wel. En natuurlijk spelen je oude angsten mee. Het is nog maar even en dan is zij iig uit zijn leven, dan heeft ie vast wel wat ruimte en tijd nodig, maar daarin kan jullie relatie wel bloeien en groeien.
Vandaag is natuurlijk kut voor je geweest, omdat jij bij hem wilde zijn en dan slentert ie met haar over de meubelboulvevard..tja door die zure appels moet je even heenbijten denk ik.
Als ze echt weg is, en hij besteedt nog evenveel aandacht aan haar, dan is het een ander verhaal natuurlijk.
Maal niet teveel, ik denk echt wel dat hij voor je gaat!
maandag 3 november 2008 om 00:41
Wm .. geduld hebben tot december... Zolang duurt dat gelukkig ook niet..T is wel een rottige situatie. Eerlijk tegen hem zijn en blijven over je gevoel, maar ook zorgen dat dit niet steeds t onderwerp van gesprek is.. anders blijf je er maar over malen en malen.. Wat Erykah al zegt , loslaten
Xen, Relatieplayer kan ik niet bellen of smsen , heb zijn nr verwijderd. Kan ik dan wel een mailtje of msn berichtje sturen donderdag ?
Xen, Relatieplayer kan ik niet bellen of smsen , heb zijn nr verwijderd. Kan ik dan wel een mailtje of msn berichtje sturen donderdag ?
maandag 3 november 2008 om 00:45
Dank je wel voor jullie lieve reacties
Xenia ik denk ook zeker dat hij eerlijk en oprecht is...ik vind het ook netjes hoe hij het afrond! Hij kan gewoon geen klootzak zijn zoals hij het zelf zegt.
Hij gaat ook echt wel voor mij, zegt lieve dingen als we samen zijn....en zijn dan ook echt verliefd samen Maar soms is het niet malen echt wel moeilijk.....Ik ben van nature al een flinke denker
Xenia ik denk ook zeker dat hij eerlijk en oprecht is...ik vind het ook netjes hoe hij het afrond! Hij kan gewoon geen klootzak zijn zoals hij het zelf zegt.
Hij gaat ook echt wel voor mij, zegt lieve dingen als we samen zijn....en zijn dan ook echt verliefd samen Maar soms is het niet malen echt wel moeilijk.....Ik ben van nature al een flinke denker
maandag 3 november 2008 om 00:47
maandag 3 november 2008 om 00:50
maandag 3 november 2008 om 10:51
Goodmorning !
Ingel heeft der ' directe' sms gisteravond om 17.53 h gestuurd en na het werk nog een sms in de trant van; 'oops, wat mijn actie een beetje te direct? Er hoeft niet perse iets achter gezocht te worden Ik kom wel eens aanwippen als ik in de buurt ben; kom er toch dagelijks langs (not)' om 23.19h.
Naja; hij is indd nogal vaak laat met reageren. Maar ach; zon ramp is het ook weer niet.
Vleer; zo boos na zijn boosheid dat je zijn nummer hebt verwijderd?
WM: sheise situatie zeg.. sterkte ermee.
Moz: kan me je argwaan wel voorstellen. Enige manier om er achter te komen is bijvoorbeeld een keer met hem te bellen (als je al enorme msn-gesprekken hebt gevoerd), dan herken je zn stem wellicht....
Ingel heeft der ' directe' sms gisteravond om 17.53 h gestuurd en na het werk nog een sms in de trant van; 'oops, wat mijn actie een beetje te direct? Er hoeft niet perse iets achter gezocht te worden Ik kom wel eens aanwippen als ik in de buurt ben; kom er toch dagelijks langs (not)' om 23.19h.
Naja; hij is indd nogal vaak laat met reageren. Maar ach; zon ramp is het ook weer niet.
Vleer; zo boos na zijn boosheid dat je zijn nummer hebt verwijderd?
WM: sheise situatie zeg.. sterkte ermee.
Moz: kan me je argwaan wel voorstellen. Enige manier om er achter te komen is bijvoorbeeld een keer met hem te bellen (als je al enorme msn-gesprekken hebt gevoerd), dan herken je zn stem wellicht....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
maandag 3 november 2008 om 11:01
maandag 3 november 2008 om 11:27
In een snelle zoekactie dit gevonden
eigenheimer: binnenvetter
eigenheimer: Persoonsbenamingen
eigenheimer: Planten
eigenheimer: soort aardappel
eigenheimer: Vruchten
eigenheimer: aardappelsoort
eigenheimer: aardappel
Vooral die aardappel.....
Van Dale-online zegt; aardappel en bekrompen iemand.....
Over de directe smsjes.... Het grote voordeel van ons contact vind ik dat ik enorm eerlijk en mezelf kan zijn. Is hij ook naar mij toe, alleen vergeet hij dus af en toe om te reageren....
Naja
eigenheimer: binnenvetter
eigenheimer: Persoonsbenamingen
eigenheimer: Planten
eigenheimer: soort aardappel
eigenheimer: Vruchten
eigenheimer: aardappelsoort
eigenheimer: aardappel
Vooral die aardappel.....
Van Dale-online zegt; aardappel en bekrompen iemand.....
Over de directe smsjes.... Het grote voordeel van ons contact vind ik dat ik enorm eerlijk en mezelf kan zijn. Is hij ook naar mij toe, alleen vergeet hij dus af en toe om te reageren....
Naja
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
maandag 3 november 2008 om 11:42
Goeiemorgen!
Allemaal weer t bed uitgerold?
Vleer, onder eigenheimer versta ik iemand die haar/zijn eigen gang gaat en daarbij niet zoveel rekening houdt met anderen, haar/zijn eigen koers vaart dus. Is minder negatief dan egoistisch of egocentrisch.
Maar hij kan natuurlijk ook aardappel bedoeld hebben
Ingelke: leuk dat ie toch nog terug smste!
Allemaal weer t bed uitgerold?
Vleer, onder eigenheimer versta ik iemand die haar/zijn eigen gang gaat en daarbij niet zoveel rekening houdt met anderen, haar/zijn eigen koers vaart dus. Is minder negatief dan egoistisch of egocentrisch.
Maar hij kan natuurlijk ook aardappel bedoeld hebben
Ingelke: leuk dat ie toch nog terug smste!