Klaarkomen in de mond

25-10-2015 09:53 103 berichten
Aan de vrouwen: ik heb een jaar geleden een vriendin gehad die het fijn vond als ik in haar mond klaarkwam. Voor mij was dit echt iets nieuws. Dit was zelfs zo dat wanneer wij neukten, ze mij vroeg of ik in haar mond wilde komen. Wel vaker doen vrouwen aan orale bevrediging, maar klaarkomen in de mond gaat volgens mij net te ver. Voor mij soms dan ook wel een probleem om er echt van te genieten. Dus: was zij een uitzondering of zijn er meer vrouwen die er, net als mijn vorige vriendin, echt van kunnen genieten?
Alle reacties Link kopieren
quote:thanx schreef op 09 maart 2016 @ 15:32:

Zoals hierboven benoemd: hij moet me daarna wel nog willen kussen. (Ik slik het wel eerst netjes door hoor).

Kust hij niet meer, dan houdt het op. Dan kijkt hij maar waar hij zijn zaad loost.

oja, en andersom geldt natuurlijk ook he? Als ik slik, moet hij ook Wat moet hij doorslikken dan? :\
Ook een vrouw kan spuitend klaar komen hoor
de wereld wacht om ontdekt te worden
[quote]Kwejeebo schreef op 09 maart 2016 @ 15:46:

[...]

Wat moet hij doorslikken dan? :[/quote]

zijn eigen zaad, als je zoent nadat hij in je mond is gekomen. of als je hem plaagt en zijn eigen zaad op laat likken.
Mwah hij hoeft van mij zijn zaad niet te slikken. Maar ook niet vies zijn om me te zoenen.

ik bedoel eerder dat als ik squirt hij ook komt te slikken...
de wereld wacht om ontdekt te worden
Misschien doet ze het juist omdat ze denkt dat jij het geil vindt? Heb het er gewoon eens met elkaar over.
quote:coralie76 schreef op 07 maart 2016 @ 10:09:

[...]

dan heb je zeker pas net een relatie?

ik bedoel, zelf vind ik het ook geil en ben niet vies van zaad door slikken, maar in een relatie ga je toch niet dag in dag uit je vriend afzuigen lijkt me.Een jaar. Zij "zuigt" me toch echt elke dag, vaak ook meerdere keren. Waarom doe je dat niet in een relatie als je er allebei erg blij van wordt?
-
quote:typotypo schreef op 12 maart 2016 @ 11:53:

[...]

Een jaar. Zij "zuigt" me toch echt elke dag, vaak ook meerdere keren. Waarom doe je dat niet in een relatie als je er allebei erg blij van wordt?

Is wel anders dan de regel , zo vaak , maar als jullie het beiden amusant vinden !

Ga zo dooooorrr dan! ;)
Im a free bitch- I was born this way

[...]

Een jaar. Zij "zuigt" me toch echt elke dag, vaak ook meerdere keren. Waarom doe je dat niet in een relatie als je er allebei erg blij van wordt?

weet je zeker dat het je vriendin is en dat je geen last hebt van een hartnekkige tekenbeet?

grapje!

je hoort dit niet zo vaak, maar zolang jullie het allebei lekker blijven vinden, geniet er van !
quote:coralie76 schreef op 14 maart 2016 @ 09:40:

[...]

weet je zeker dat het je vriendin is en dat je geen last hebt van een hartnekkige tekenbeet?

grapje!

je hoort dit niet zo vaak, maar zolang jullie het allebei lekker blijven vinden, geniet er van !Genieten doe ik zeker, ze is ook heeeel erg goed erin! Ik knijp elke dag in m'n armen om te zien of ik niet droom.
-

[...]

Een jaar. Zij "zuigt" me toch echt elke dag, vaak ook meerdere keren. Waarom doe je dat niet in een relatie als je er allebei erg blij van wordt?Uw vriendin is een dyson?
quote:ardni schreef op 14 maart 2016 @ 23:50:

[...]

Uw vriendin is een dyson?Ik zei "zuigt" in reactie op Coralie's post die het over afzuigen heeft, ik vind het een vreselijk woord.
-
je hoort niet veel mannen klagen als je kunt zuigen als een dyson.

maar het is wel een plat woord dat wel.

pijpen vind ik ook beetje vreemd, zeg je nou ik heb iemand gepijpt of ik heb iemand gepepen.
Er was eens een gymnasiast uit Epe

Die had het voltooid deelwoord nooit begrepen

Ze zei na de daad

Met haar mond nog vol zaad

Heb ik nu gepijpt of gepepen?

La lalala lalaa

La lalala lalaa
ik slik bij haar ook soms ,dus waarom zij bij mij niet,maar ze slikt het niet door,ik kom weleens in haar mond klaar,ja dat risico loop je nou eenmaal.

Sperma is gezond voor je als je het doorslikt en voor je huid.
ik slik bij haar ook soms ,dus waarom zij bij mij niet,maar ze slikt het niet door,ik kom weleens in haar mond klaar,ja dat risico loop je nou eenmaal.

Sperma is gezond voor je als je het doorslikt en voor je huid.
Van alle partners die ik voor mijn huwelijk had, was er toch maar 1 die t echt ok vond... Volgens mijn euh 'steekproefondervindelijk' onderzoek is toch het merendeel van de dames er niet zo tuk op.
mijn man mag ook soms in mijn mond klaarkomen en ook ik slik het dan door. hij vind het helemaal geweldig. Ik heb daar ook voordeel bij! hij hoopt vaak dat het gebeurd waardoor hij extra aandacht voor me heeft, om eigenlijk mij zover te krijgen dat ik het oraal af maak. werkt dus voor beide kanten. en of ik het nu zo lekker vind?! nee! ik kan het hebben en vind het niet ronduit smerig maar bepaald de smaak van chocolade heeft het niet! wat ik er wel leuk aan vind is dat op het moment hij klaarkomt je al zijn spieren voelt samen trekken in je mond. dan zuig ik net even harder wat dan net even te veel is voor hem. blijkt dan erg gevoelig te zijn. ik houd dan mijn handen achter zijn rug/billen dat het niet mogelijk is om terug te trekken. dat doet hij dan ook weer bij mij op het moment dat ik klaar kom. dan gaat hij net even verder met zijn vingers of mond en dan trekt werkelijk alles samen. herkenbaar voor andere?
quote:1985Bregje schreef op 20 maart 2016 @ 10:59:

mijn man mag ook soms in mijn mond klaarkomen en ook ik slik het dan door. hij vind het helemaal geweldig. Ik heb daar ook voordeel bij! hij hoopt vaak dat het gebeurd waardoor hij extra aandacht voor me heeft, om eigenlijk mij zover te krijgen dat ik het oraal af maak. werkt dus voor beide kanten. en of ik het nu zo lekker vind?! nee! ik kan het hebben en vind het niet ronduit smerig maar bepaald de smaak van chocolade heeft het niet! wat ik er wel leuk aan vind is dat op het moment hij klaarkomt je al zijn spieren voelt samen trekken in je mond. dan zuig ik net even harder wat dan net even te veel is voor hem. blijkt dan erg gevoelig te zijn. ik houd dan mijn handen achter zijn rug/billen dat het niet mogelijk is om terug te trekken. dat doet hij dan ook weer bij mij op het moment dat ik klaar kom. dan gaat hij net even verder met zijn vingers of mond en dan trekt werkelijk alles samen. herkenbaar voor andere?

Bedankt voor de gedetailleerde beschrijving..

quote:Corona67 schreef op 20 maart 2016 @ 11:01:

[...]

Bedankt voor de gedetailleerde beschrijving..

sorry, ik ben geen oneliner. alleen nu dan.:-)
Nee, ik vind 't echt ontzettend smerig. Sowieso erop duiken niet, ik moet al kokhalzen als ik na een potje seks richting toilet moet of richting douche. Bah.
De eerste keer dat ik mijn man klaar ging pijpen moest ik overgeven. Dat vond hij zo sneu voor mij, dat hij mij daarna op een ijsje trakteerde als goedmakertje.

Ik pijp hem nog steeds klaar, maar ik ren als een malle naar het toilet om de lading te lossen. Ik vind het heel smerig om het door te slikken. Dus dat grapje doen we niet weer.
quote:ZombieQueen schreef op 20 maart 2016 @ 21:09:

De eerste keer dat ik mijn man klaar ging pijpen moest ik overgeven. Dat vond hij zo sneu voor mij, dat hij mij daarna op een ijsje trakteerde als goedmakertje.

Ik pijp hem nog steeds klaar, maar ik ren als een malle naar het toilet om de lading te lossen. Ik vind het heel smerig om het door te slikken. Dus dat grapje doen we niet weer.Krijg je nog steeds elke keer een ijsje?
Hier geen kiwi's?
quote:Nicotientje schreef op 20 maart 2016 @ 21:53:

Hier geen kiwi's?
What have we done....
quote:Corona67 schreef op 20 maart 2016 @ 21:21:

[...]

Krijg je nog steeds elke keer een ijsje?Niet eens. En ik ben nog wel zo'n brave meid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven