Napraattopic 57
woensdag 16 maart 2016 om 21:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 20 maart 2016 om 16:44
quote:Peacy schreef op 20 maart 2016 @ 16:42:
[...]
Dat had ik tot vandaag dus ook. Tot ik wat ging puzzelen en proberen. Voilà, ik zat er in xD
Het was een oude Hotmail. Als ik nu in wil loggen moet ik een telefoonnummer intoetsen? Volgens mij heb ik ooit maar wat cijfertjes ingevuld.
Waarschijnlijk kwam ik er te weinig?
[...]
Dat had ik tot vandaag dus ook. Tot ik wat ging puzzelen en proberen. Voilà, ik zat er in xD
Het was een oude Hotmail. Als ik nu in wil loggen moet ik een telefoonnummer intoetsen? Volgens mij heb ik ooit maar wat cijfertjes ingevuld.
Waarschijnlijk kwam ik er te weinig?
zondag 20 maart 2016 om 16:45
zondag 20 maart 2016 om 16:46
quote:Moiren_ schreef op 20 maart 2016 @ 16:43:
[...]
Totaal willekeurig beleid van de Mods.
Volgens mij hangt het af van de hoeveelheid chocola, seks en wel of geen pukkels.
Ik heb een keer aan een mod (angel nog) gevraagd of ze erg PMS had en of dat een relatie had met het beleid van de dag.
Toen had ik een ban.
[...]
Volgens mij hangt het af van de hoeveelheid chocola, seks en wel of geen pukkels.
Ik heb een keer aan een mod (angel nog) gevraagd of ze erg PMS had en of dat een relatie had met het beleid van de dag.
Toen had ik een ban.
Tjezus, wat vals
zondag 20 maart 2016 om 16:46
quote:ana_isabel schreef op 20 maart 2016 @ 16:44:
[...]
Waarschijnlijk kwam ik er te weinig?Oh, ik kon dat op een of andere manier overslaan. Vraag me niet hoe. Dit was ook een oude hotmail.
[...]
Waarschijnlijk kwam ik er te weinig?Oh, ik kon dat op een of andere manier overslaan. Vraag me niet hoe. Dit was ook een oude hotmail.
zondag 20 maart 2016 om 16:47
quote:Moiren_ schreef op 20 maart 2016 @ 16:43:
[...]
Chocolade: heerlijk!
Seks: abominabel met 20 weken zwangerschap
Pukkels: niet 1. (Praise te lord)
Ben ik een risico gevalletje?
[...]
Chocolade: heerlijk!
Seks: abominabel met 20 weken zwangerschap
Pukkels: niet 1. (Praise te lord)
Ben ik een risico gevalletje?
zondag 20 maart 2016 om 16:52
quote:Peacy schreef op 20 maart 2016 @ 16:38:
Naar aanleiding van het wanbeleid de laatste dagen, ben ik toch maar even m'n mail gaan opzoeken.
Geen waarschuwingen of meldingen. De laatste ban van mij was in 2013 (en dat was een 48-uurs ban).
De laatste waarschuwing was van september 2015.
Volgens mij forum ik nog netjes dan..Ik heb jaren lang geen enkele waarschuwing gehad en vorig jaar in een maand tijd twee waarschuwingen en twee bannen .
Naar aanleiding van het wanbeleid de laatste dagen, ben ik toch maar even m'n mail gaan opzoeken.
Geen waarschuwingen of meldingen. De laatste ban van mij was in 2013 (en dat was een 48-uurs ban).
De laatste waarschuwing was van september 2015.
Volgens mij forum ik nog netjes dan..Ik heb jaren lang geen enkele waarschuwing gehad en vorig jaar in een maand tijd twee waarschuwingen en twee bannen .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow