Napraattopic 57

16-03-2016 21:52 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:MevrouwJack schreef op 22 maart 2016 @ 16:15:

[...]

Er is toch helemaal niemand die zegt dat dat niet mag? Iedereen mag een mening hebben, dat wordt hier ook continu gezegd. Alleen is het wel zo leuk dat je ook de afwijkende mening van een ander respecteert. Dus geen waarheden verkondigen, maar je zin beginnen met 'ik vind'. De een vindt grappen niet kunnen, de ander wel. Moet kunnen toch?Dit.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-03-2016 20:51
Reden: quote en reactie op quote verwijderd
% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Franjestaart schreef op 22 maart 2016 @ 16:17:

[...]

Hahaha ik krabbel niet terug hoor! Mega super onsympathiek! Net zoals ze mij heel de tijd pakte!Graag een quote met elk bericht wat onder de gordel is.
quote:Franjestaart schreef op 22 maart 2016 @ 16:17:

[...]

Hahaha ik krabbel niet terug hoor! Mega super onsympathiek! Net zoals ze mij heel de tijd pakte!Doe niet zo kinderachtig. Er was niks aan de hand tot jij hier kwam roeptoeteren dat het ongepast was. En nu de gebeten hond zijn?
quote:MevrouwJack schreef op 22 maart 2016 @ 16:15:

[...]

Er is toch helemaal niemand die zegt dat dat niet mag? Iedereen mag een mening hebben, dat wordt hier ook continu gezegd. Alleen is het wel zo leuk dat je ook de afwijkende mening van een ander respecteert. Dus geen waarheden verkondigen, maar je zin beginnen met 'ik vind'. De een vindt grappen niet kunnen, de ander wel. Moet kunnen toch?Ik heb toch gezegd wat IK er van vind.
quote:Moiren_ schreef op 22 maart 2016 @ 16:16:

[...]

Quote mijn op de man acties dan maar. Ik ben heel benieuwd.Nogmaals je wist dat ik zat met ene heftige situatie maar je kon het toch niet laten om daar super bagatelliserend lollig over te doen
quote:Nouschi schreef op 22 maart 2016 @ 16:18:

[...]

Zeg houd jij je fatsoen eens even. Madam hoog van de toren blazen en kijk met wat voor bagger je nu zelf komt. Ga ergens afkoelen!! In ieder geval hier weg van napraat want je bent strontvervelend. Je hebt je punt gemaakt en klaar!Eens
quote:Moiren_ schreef op 22 maart 2016 @ 16:19:

[...]

Graag een quote met elk bericht wat onder de gordel is.

Lees lekker zelf terug.

Zoek troost!
quote:Franjestaart schreef op 22 maart 2016 @ 16:19:

[...]

Nogmaals je wist dat ik zat met ene heftige situatie maar je kon het toch niet laten om daar super bagatelliserend lollig over te doen1 opmerking. Nergens, maar dan ook nergens heb ik geprobeerd jou onderuit te trappen. Jij wel, een bericht of 6 geloof ik.
quote:Ttass28 schreef op 22 maart 2016 @ 16:15:

Ze doen het allebei met op de man reacties. Maar de ander word ingedekt waar de ander een volle laag krijgt.Een grap maken over een Sanoma gebouw of dat een vrije uni nu even niet zo vrij is, is van een hele andere orde dan wat er met op de man spelen bedoeld wordt.
ondertussen in belgie op napraat
quote:Franjestaart schreef op 22 maart 2016 @ 16:20:

[...]

Lees lekker zelf terug.

Zoek troost!

Ik heb teruggelezen.

Ik heb werkelijk geen één op de man bericht gevonden.

Ik zoek een kok, een huishouder en een toyboy. Troost vult de maag niet en kom je niet van klaar.
quote:Moiren_ schreef op 22 maart 2016 @ 14:42:

[...]

O dat heb je al vaak gezegd ja. Zoek troost ofzo?

Toen ik aangaf dat ik me zorgen maakte:

Wohhhohhh dees is echt sympatiek van jou moiren
quote:Moiren_ schreef op 22 maart 2016 @ 16:20:

[...]

1 opmerking. Nergens, maar dan ook nergens heb ik geprobeerd jou onderuit te trappen. Jij wel, een bericht of 6 geloof ik.Ik vind je nog keurig reageren hoor.
Oh en nu is het wachten op het omdraai berichtje...
quote:Elsa schreef op 22 maart 2016 @ 16:20:

ondertussen in belgie op napraatEcht hè ik ben naar buiten geweest. Was niets aan de hand. Hier is het oorlog.
quote:Ttass28 schreef op 22 maart 2016 @ 16:19:

[...]

Ik heb toch gezegd wat IK er van vind.Ja, maar je wekte in je vorige post de indruk (op mij dan he, om even genuanceerd te blijven ) door trots te roepen dat je een eigen mening hebt en die durft te uiten, de indruk alsof jouw mening aangevallen werd door anderen hier. Terwijl ik daar in deze discussie niks van gezien heb. Je gaf aan het eens te zijn met Dadels opmerking over 'vriendjespolitiek', vandaar.
Tjezus, wat vals
quote:Nouschi schreef op 22 maart 2016 @ 16:18:

[...]

Zeg houd jij je fatsoen eens even. Madam hoog van de toren blazen en kijk met wat voor bagger je nu zelf komt. Ga ergens afkoelen!! In ieder geval hier weg van napraat want je bent strontvervelend. Je hebt je punt gemaakt en klaar!*proest* hier zie ik de humor dan weer wel van in!
quote:Franjestaart schreef op 22 maart 2016 @ 16:14:

[...]

Ach moirentje poepske.. Ik zie jou heel vaak op het forum plempen dat het leven van jou allemaal niet zo hoeft toch? Dat is dan toch gewoon zo? Waarom mag niemand dat dan herhalen pupske?Ik heb deze gestaft.
quote:Franjestaart schreef op 22 maart 2016 @ 16:24:

[...]

*proest* hier zie ik de humor dan weer wel van in!
quote:Anyco schreef op 22 maart 2016 @ 16:24:

[...]

Ik heb deze gestaft.

Goed zo meid!

Nogmaals dit is niet wat ik zeg he. Maar wat moiren zelf zegt..

[...]

Ik heb deze gestaft.kijk aan

[...]

Ik heb deze gestaft.Ik staf eigenlijk nooit, maar dit is wel heel laag inderdaad. .
quote:Franjestaart schreef op 22 maart 2016 @ 16:22:

[...]

Toen ik aangaf dat ik me zorgen maakte:

Wohhhohhh dees is echt sympatiek van jou moirenZoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten. Die was gewoon serieus bedoeld.
quote:Moiren_ schreef op 22 maart 2016 @ 16:27:

[...]

Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten. Die was gewoon serieus bedoeld.en daar is hij!! Gevonden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven