Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?

woensdag 23 maart 2016 om 23:29
Heb shadowhunter ontdekt, ik behoor denk ik niet echt tot de doelgroep, tieners/jongeren maar ik geniet, mooie special effects zitten erin en het verhaal is omhuld met mystiek.
Kijk ook naar american horror story, een serie van een totaal ander kaliber als shadowhunter. Echt enorm goed. Heb het even gehad met de detectiveseries en wacht op het nieuwe seizoen van call the midwife. Dit zijn leuke tussendoortjes ????
Kijk ook naar american horror story, een serie van een totaal ander kaliber als shadowhunter. Echt enorm goed. Heb het even gehad met de detectiveseries en wacht op het nieuwe seizoen van call the midwife. Dit zijn leuke tussendoortjes ????

donderdag 24 maart 2016 om 00:03
quote:Arizona15 schreef op 19 maart 2016 @ 09:33:
Ik ben op aanraden van een collega Pretty Little Liars gaan kijken. In eerste instantie dacht ik dat het over puber meisjes ging en hun high school perikelen. Maar het heeft mij toch positief verast. 3 afleveringen achter de rug en ik ga verder kijken.
Goed dat je het zegt want ik heb/had ook het idee dat het meer iets voor jonge meiden is. Wat maakt het geen high school- gebeuren?
Niet dat ik er tijd voor heb.. zit ook nog in Dexter en House of Cards maar ben toch nieuwsgierig.
Ik ben op aanraden van een collega Pretty Little Liars gaan kijken. In eerste instantie dacht ik dat het over puber meisjes ging en hun high school perikelen. Maar het heeft mij toch positief verast. 3 afleveringen achter de rug en ik ga verder kijken.
Goed dat je het zegt want ik heb/had ook het idee dat het meer iets voor jonge meiden is. Wat maakt het geen high school- gebeuren?
Niet dat ik er tijd voor heb.. zit ook nog in Dexter en House of Cards maar ben toch nieuwsgierig.

donderdag 24 maart 2016 om 09:58
quote:Bambi schreef op 24 maart 2016 @ 00:03:
[...]
Het speelt vooral buiten school af en ze gaan studeren en later werken ze allemaal. Ik ben helemaal bij en soms iriiteert het me mateloos. Ze doen nogal dom af en toe. Dat je tegen de tv gaat gillen nee, niet daar heen, waarom doe je dat nu weer ect.
En toch bleef ik kijken en blijf ik nog steeds kijken.
[...]
Het speelt vooral buiten school af en ze gaan studeren en later werken ze allemaal. Ik ben helemaal bij en soms iriiteert het me mateloos. Ze doen nogal dom af en toe. Dat je tegen de tv gaat gillen nee, niet daar heen, waarom doe je dat nu weer ect.
En toch bleef ik kijken en blijf ik nog steeds kijken.

donderdag 24 maart 2016 om 18:25
quote:Goede-Fee schreef op 24 maart 2016 @ 09:58:
[...]
En toch bleef ik kijken en blijf ik nog steeds kijken.Idd spannende serie maar ook hier soms irritatie. Waarom een super moeilijk plan bedenken als de politie / ouders het waarschijnlijk zo kunnen oplossen.
[...]
En toch bleef ik kijken en blijf ik nog steeds kijken.Idd spannende serie maar ook hier soms irritatie. Waarom een super moeilijk plan bedenken als de politie / ouders het waarschijnlijk zo kunnen oplossen.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.

donderdag 24 maart 2016 om 18:31

donderdag 24 maart 2016 om 19:35
donderdag 24 maart 2016 om 19:59
vrijdag 25 maart 2016 om 05:53
vrijdag 25 maart 2016 om 06:26

vrijdag 25 maart 2016 om 11:43