Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
Ben dit weekend aan Ripper street begonnen. Ik vind t leuk, jammer dat er maar 1 seizoen op Netflix staat
Heb shadowhunter ontdekt, ik behoor denk ik niet echt tot de doelgroep, tieners/jongeren maar ik geniet, mooie special effects zitten erin en het verhaal is omhuld met mystiek.

Kijk ook naar american horror story, een serie van een totaal ander kaliber als shadowhunter. Echt enorm goed. Heb het even gehad met de detectiveseries en wacht op het nieuwe seizoen van call the midwife. Dit zijn leuke tussendoortjes ????
quote:Arizona15 schreef op 19 maart 2016 @ 09:33:

Ik ben op aanraden van een collega Pretty Little Liars gaan kijken. In eerste instantie dacht ik dat het over puber meisjes ging en hun high school perikelen. Maar het heeft mij toch positief verast. 3 afleveringen achter de rug en ik ga verder kijken.

Goed dat je het zegt want ik heb/had ook het idee dat het meer iets voor jonge meiden is. Wat maakt het geen high school- gebeuren?

Niet dat ik er tijd voor heb.. zit ook nog in Dexter en House of Cards maar ben toch nieuwsgierig.
quote:Bambi schreef op 24 maart 2016 @ 00:03:

[...]

Goed dat je het zegt want ik heb/had ook het idee dat het meer iets voor jonge meiden is. Wat maakt het geen high school- gebeuren?

Niet dat ik er tijd voor heb.. zit ook nog in Dexter en House of Cards maar ben toch nieuwsgierig.

Het speelt vooral buiten school af en ze gaan studeren en later werken ze allemaal. Ik ben helemaal bij en soms iriiteert het me mateloos. Ze doen nogal dom af en toe. Dat je tegen de tv gaat gillen nee, niet daar heen, waarom doe je dat nu weer ect.

En toch bleef ik kijken en blijf ik nog steeds kijken.
House of cards laat ik even. Moet te veel nadenken en opletten soms. Nu begonnen orange is the new black en dit kijkt toch wat makkelijker weg. Geen hoogstandje maar wel lekker.
Man en ik zijn net samen aan House of Cards gevonden, voor het eerst een serie die ons beiden boeit (al vindt manlief hem nogal ingewikkeld... als we een week niet kijken, snapt hij het niet meer, de lieverd! Ik ga zelf maar eens aan Mad Men beginnen.
Ik heb deze week River gekeken. Prachtige serie met geweldige acteurs. Ik ben nu begonnen aan Hinterland. Een detectiveserie die zich afspeelt in Wales. Ik vind het een aanrader.
quote:Goede-Fee schreef op 24 maart 2016 @ 09:58:

[...]

Het speelt vooral buiten school af en ze gaan studeren en later werken ze allemaal. Ik ben helemaal bij en soms iriiteert het me mateloos. Ze doen nogal dom af en toe. Dat je tegen de tv gaat gillen nee, niet daar heen, waarom doe je dat nu weer ect.

En toch bleef ik kijken en blijf ik nog steeds kijken.Idd spannende serie maar ook hier soms irritatie. Waarom een super moeilijk plan bedenken als de politie / ouders het waarschijnlijk zo kunnen oplossen.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 24 maart 2016 @ 17:26:

Ik heb deze week River gekeken. Prachtige serie met geweldige acteurs. Ik ben nu begonnen aan Hinterland. Een detectiveserie die zich afspeelt in Wales. Ik vind het een aanrader.Hinterland vond ik echt prachtig.
quote:neweve schreef op 24 maart 2016 @ 18:25:

[...]

Idd spannende serie maar ook hier soms irritatie. Waarom een super moeilijk plan bedenken als de politie / ouders het waarschijnlijk zo kunnen oplossen.Ik vond PLL echt zo ontzettend tegenvallen, constant dat gezeur over "A".
quote:dolfje schreef op 24 maart 2016 @ 18:31:

[...]

Ik vond PLL echt zo ontzettend tegenvallen, constant dat gezeur over "A".Ik vond het tenenkrommend slecht. Echt, na een paar afleveringen zat ik gewoon te hopen op Did you know what I did last summer taferelen.
quote:neweve schreef op 24 maart 2016 @ 18:25:

[...]

Idd spannende serie maar ook hier soms irritatie. Waarom een super moeilijk plan bedenken als de politie / ouders het waarschijnlijk zo kunnen oplossen.Ja precies dat.
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 24 maart 2016 @ 17:26:

Ik heb deze week River gekeken. Prachtige serie met geweldige acteurs. Ik ben nu begonnen aan Hinterland. Een detectiveserie die zich afspeelt in Wales. Ik vind het een aanrader.Beiden mooie series!
*Grom* Gisteren einde Modern Family bereikt. 5 seizoenen héérlijk. Maar wat nu?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 24 maart 2016 @ 19:27:

*Grom* Gisteren einde Modern Family bereikt. 5 seizoenen héérlijk. Maar wat nu?

Ja niets kan eraan tipsn hoor maar welke ik ook leuk/grappig vond zijn

Grace&frankie, lilyhammer en trailerpark boys
Hinterland zet ik ook mijn lijstje!

Mijn vriend is ziek en kijkt nu de hele dag naar the walking dead en ik kijk zijdelings mee als ik thuis ben. Best leuk! Ik ben nu aan het werk en ik wordt via WA op de hoogte gehouden :D
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Bij Grace en Frankie heb ik meermaals dubbel gelegen van het lachen.

Ik kijk nu ramses, heerlijk meezingen met alle liedjes.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
the Divide is ook heel goed te pruimen.

over een man die ter dood is veroordeeld. En dan gaat een vrouw na zijn dood op zoek naar de waarheid en komt ze erachter dat er bij het OM en de pliesie nogal is geblunderd en zaken zijn ondergeschoven om bepaalde bobo's in de baantjes caroussel te houden.
Kijkt iemand Orphan Black? En?
Hoi, ik ben nieuw op dit topic en lees en schrijf graag mee. Heb al genoten van OITNB, the killing/forbrydelsen, house of cards en Orphan black (@jules: vond ik heel gaaf, beetje Fringe-achtig).

Volgende op de to do list is Hinterland, tussendoor kijk ik New girl, voor de luchtige humor
Thanks movamoba!

Hinterland heb ik ook gezien: super!
quote:jules schreef op 25 maart 2016 @ 06:15:

Kijkt iemand Orphan Black? En?Nee, nu niet helaas.. ik wacht met smart op een nieuw seizoen
Gisteren begonnen aan Bomb girls. Ik vind het leuk!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 25 maart 2016 @ 11:41:

Gisteren begonnen aan Bomb girls. Ik vind het leuk!

Is het ook

Helaas al uitgekeken.
quote:jules schreef op 25 maart 2016 @ 06:15:

Kijkt iemand Orphan Black? En?Eerste seizoen vond ik top, daarna werd het me een beetje te ingewikkeld. Wel afgekeken en ben toch ook wel benieuwd naar het nieuwe seizoen maar hoop dat het iets vlotter gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven