Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 27 maart 2016 om 01:26
zondag 27 maart 2016 om 13:07
Ik heb 2 gekookte eieren toegevoegd aan het ontbijt. Verse sap vergeten en die staat nog.
Is er een topic over een jurk die gemaakt is van schimmels en zichzelf hersteld. Door strijken gaat hij dood, maar daarna gaat hij weer groeien. Doet me denken aan nagelgroei. Ik hoef geen discussie, maar laat daar fantasie op los en er komt een leuk topic uit.
(Dit is gezien in Regioned van 28032016 van NPO.)
Is er een topic over een jurk die gemaakt is van schimmels en zichzelf hersteld. Door strijken gaat hij dood, maar daarna gaat hij weer groeien. Doet me denken aan nagelgroei. Ik hoef geen discussie, maar laat daar fantasie op los en er komt een leuk topic uit.
(Dit is gezien in Regioned van 28032016 van NPO.)
zondag 27 maart 2016 om 13:25
Verhip... Het V.I.Poo bestaat echt. Nu begrijp ik het topic over poop pas.
Ik spuit trouwens al langere tijd gewoon een terra cotta fles. Die staat er al 10 jaar. Het riool is en blijft de toeleverancier van ons drinkwater. Jammer dat ik het regenwater niet kan opvangen. Daarmee gaat het net zo goed.
Ik spuit trouwens al langere tijd gewoon een terra cotta fles. Die staat er al 10 jaar. Het riool is en blijft de toeleverancier van ons drinkwater. Jammer dat ik het regenwater niet kan opvangen. Daarmee gaat het net zo goed.