December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Hey meiden,

Wilde eventjes Falcon welkom heten!!

Heb ook eindelijk 'mijn' vaste pc terug dus probeer alles binnenkort weer bij te lezen en te updaten. Helaas zit ik nu met een hoofd vol snot thuis ziek te wezen (heb tot 2 uur vanmiddag geslapen, vanaf gisteravond half 9 dus ben een beetje over mijn slaap heen...)

Tot snel!!

X
Hoi allemaal,

Welkom Falcon! Leuk dat je mee komt schrijven!

In welk deel van NL woon je eigenlijk?

Oef: Hoe gaat het met jou, meid? Hoe vindt Brian het op het kinderdagverblijf? Kan hij een beetje wennen?

Overdracht van het oude huis is achter de rug. We zijn een flinke smak geld lichter ivm de eindafrekening bij de notaris, maar realiseren ons maar al te goed dat we bij 2 maanden dubbele lasten hetzelfde bedrag kwijt zouden zijn. En nu kunnen we lekker gaan genieten van het nieuwe huis, zonder zorgen...

Mijn internetverbinding is nog steeds niet meeverhuisd. Fout van de provider. Ik heb het ruim op tijd aangegeven en al een paar keer gebeld maar nu kreeg ik ineens te horen dat het nog wel even kan duren. Grrr... Moet dus even op het werk internetten en dat kan natuurlijk niet onbeperkt. Als het rustig is kan het wel ff tussendoor, maar ik heb nu net weer een berg(je) werk liggen.

Anyway, ik heb helemaal bijgelezen maar het lukt me even niet om op iedereen te reageren. Jammer want thuis heb ik wel tijd...

Nog even ego dan maar (weer): Het afscheid van Manuel op de groep was voor mij best zwaar. Ik heb echt met tranen in mijn ogen afscheid afscheid genomen. Ik ben wel blij dat Manu nog te klein is om het goed te snappen. Als hij een jaar ouder was geweest dan had hij zijn juffen echt nog gemist. Nu vergeet hij ze hopelijk sneller...

Thuis gaat het wel heel goed. Ik merk wel dat we als gezinnetje echt sterke behoefte hebben aan rust na die hectische tijd. Manuel hangt weer heel erg aan zijn papa, want die was de afgelopen tijd erg druk met werken of klussen en we hebben al in geen tijden een dagje met elkaar iets leuks gedaan of gewoon thuis gezeten.

's Nachts wordt hij nog wel wakker, maar gaat ook direct weer slapen als ik hem over zijn hoofdje aai ofzo. Hij voelt zich steeds meer op zijn gemak in zijn nieuwe kamertje. Wel is hij nog erg vroeg wakker iedere morgen...

Gisteren is hij wel flink van de bank gevallen. Recht op zijn gezicht. Gevolg was een dikke lip en een flinke bult. Ze zullen wel denken op zijn nieuwe kdv, eerst die snee in zijn kin en nu dit weer! Oeps...

Erg leuk, hij zegt nu ook oma en opa. Die zijn ook weer erg blij met deze nieuwe ontwikkeling, haha.

Als ik de kans krijg plaats ik straks nog wel wat fotootjes. Moet het wel ff kunnen (werktechnisch gezien). Anders wordt het morgen.
Hey meiden hoe is het hier?

Dr is weer flink wat aanloop geweest, gezellig!:-d

Hier liggen de meiden dr net in, Yasmmine voor de 2e keer zelfs...

De laatste tijd werd ze zo rond 10:30 een beetje stierig, dacht altijd dat t honger oid was omdat ze ookal geen fruit eter is en dus met de papfles van de ochtend die ze dus soms als om 5:00 had gekregen tot 12:00 moest doen.

Gisteren was t op een gegeven moment echt niet meer gezellig, niet dat ze zat te huilen maar mopperen de hele tijd...

Heb dr toen een klein uurtje op bed gehad, en warempel, ze sliep , om iets voor 12 uur dr uit en toch om 13:30 dr gewoon weer in en toen heb ik dr zelfs om 16:00 moeten wekken.

´s avonds er om 19:30 weer in 22:00 papfles en toen werd ik vanmorgen om 7:00 wakker van Roxanne.

Dacht meteen dat dr iets mis zou zijn met Yasmine, maar nee,lag heerlijk te pitten!

Heb ze toen allebei ontbijt (papfles) op bed gegeven en toen hebben we nog geslapen/gedut tot 8:30. Mooie tijd!

Doe het vandaag weer t zelfde, misschien heeft Yasmine gewoon meer slaap nodig overdag om in de nacht door te slapen... zit dus nu weer aan een slaapje extra en het klinkt beetje tegenstrijdig maar goed., als t maar werkt.

Roxanne gaf net trouwens aan in haar nieuwe bed te willen maar toen ze eenmaal lag begon ze te huilen en wilde het ´kleine bed!!´

(ze slaapt nu sinds het wknd in dr ledikant die naast dr 1persoonsbed staat)

Ben bang dat t nog een tijdje gaat duren eer dat ze er in (durft) te slapen...

Hoe hebben de moeders waarvan de kindjes al in een 1pers. bed slapen hier dat aangepakt?

Wil ze eigenlijk al even over hebben naar dr grote bed voordat de baby dr is... hoewel, we hebben een derde ledikant die we kunnen lenen van ons pa en ma maar toch....

eens kijken wat dr verder is geschreven:

Mette:

Hoe is het met jullie lampion?

Enne, een keer oppas regelen en gaan stappen dan!!

Flodder:

Stink je nog?

En hoe gaat het nu met de nachten met jullie Floortje?

Marloes:

het toetje overgeslagen?!?!?!?! Dat kan niet hoor!

Wat voor restaurant waren jullie geweest?

Yora:

Geweldig hoe Yora die pop meesleept!

Enne t ziet dr idd erg grappiguit hoe Yasmine zich voortbeweegt moet dr vaak om lachen, gek ding.

Lekker toch dat ze zo heeft geslapen!

Alles okay met je spiraal trouwens?

Falcon:

Ik ben idd ook een echte Nurse (hoewel ik nu voornamelijk alleen voor mn eigen spul zorg)

Toevallig hebben wij ook een stofzuigertje gekocht maar dat bij bart smit, een roze

Ben nu trouwens bijna 19 wkn zwanger alweer.

A1mee:

leuke potloden! ik heb van die dikke stiften (uitwasbaar) gekocht een tijd geleden, doen het hier ook erg goed!

Enne, verder dan dikkertje dap en de fabeltjes krant kom ik ook niet hoor, haha! Ja, hoewel,op kabouter plop wordt hier woest gedanst en met nijntje luidkeels meegezongen(DVD) hihi, lief hoor...

Ziet dr trouwens echt totaal niet uit hoe Roxanne danst ; houterig,uit de maat, pasjes die nergens op slaan....van wie zou ze dat toch hebben?? Wahaha!

Tinus:

tttsssk, das ook slordig van je provider!! Gelukkig kun je af en toe wat tijd voor ons vrijmaken op t werk!

Loewyz:

Tot snel dus!

Zo, en nu een kleurtje proberen en dan posten!

Kusss!
Haallooeee,

Ik heb de tv helemaal uitgevonden. Yora vindt het nu een beetje leuk worden om tv te kijken dus daar maak ik flink misbruik van in de ochtend als ik haast heb en nog van alles moet doen en als ik ga koken. Yora plant ik lekker op de bank met een dekentje (kruipt ze helemaal onder en dan gaat ze helemaal moeilijk lopen doen om alles ook te bedekken met dat dekentje want stel je voor dat haar voet niet onder het dekentje zit) en dan kan ze even tv kijken. Gisteravond riep ze me omdat ik haar beker even bij moest vullen en daarna ging ze weer tevreden verder kijken. Het personeel loopt wel voor mevrouw Yora

Oja Nurse dat dansen! Doet Yora ook zo grappig. Ze zakt dan ook af en toe door haar knieen of draait een rondje(soort plop-variatie). Meeklappen en rare stapjes. Tis echt heel grappig. En dan zo'n lach erbij waarbij ze haar hoofd helemaal in haar nek gooit.
En Nurse ja ik zou het toch ook niet forceren zeg maar dat grote bed. Blijft Roxanne dan ook gewoon liggen in dat grote bed?!?
En MENS vertel nou toch eens of het een jongen of een meisje is.

Wahaha! ja dat dansen!

Rondjes draaien en dan dr wijsvinger op dr hoofd een piroutte maken (wtf, schrijf je dat woord zo? )

Of rondstappen al door dr knieen zakkend, ZIET DR UIT!

Ze vind het ook leuk duizeligheid op te wekken trouwens.

T.v. kijken vind ze idd ook steeds boeiender, vooral animal planet.

Pas zag ze een koe, koe verdween uit beeld, ik werd geroepen: ´Mama?´

´Ja?´

´Koe kijken!´

´Koe is weg meissie´

´Mama, zoek koe!! Koe zoeken!!´

´ Eeehhhh, mama kan veel maar niet alles´

Geen idee trouwens ofdat ze blijft liggen als ik ga, tot nu toe begint ze al te brullen voordat ik dr goed en wel heb ik gestopt in de grote bed waarna ik dr meteen eruit haal omdat ik dr geen schrik aan wil jagen....

En nee skattie, ik zeg niet wat we krijgen!

Lekker puuuhh!

Gna gnaaaaaa

xx
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 04-11-2008 15:32
Reden: stukkie vergeten
% gewijzigd
Nurse: Misschien voor het slapengaan in dat bed een verhaaltje voorlezen, misschien werkt dat? Ik denk dat ze er na verloop van tijd zelf wel heel graag in wil, als ze een beetje gewend is dat dat ding in haar kamertje staat. Dan is ze straks ineens 'groot' en daar hoort ook een groot bed bij.

Yora: Haha, ja goede oppas hè, die tv!

Ik word wel heel nieuwsgierig naar die Yora-dans! Kan je het niet filmen ofzo??

Oh enne... waar is die andere meid nou gebleven? Hoe heet ze ook alweer? Lola Lola ofzo? Die dubbele alter ego van je?

Ik heb trouwens wat foto's op HM gezet. (als ik tijd steel van de baas, doe ik het goed)
He meiden,

even ego, ik ben vannacht ziek geweest, spugen en andere toiletellende En vandaag gewerkt en daarna meteen met Noof door naar het ziekenhuis.

Noof haar bloedbeeld is al verbeterd in vergelijking met juni, dus dat is helemaal super! Misschien groeit ze er dan toch eerder overheen dan verwacht.

Ze heeft idd een afwijking in het looppatroon, ws door zuurstofgebrek. Maar omdat het op zich niet heel erg storend is voor haar, en ze zich prima red (je ziet het als leek ook bijna niet, alleen als ze gaat rennen) hoeft ze alleen een aanpassing in het fysioprogramma.

Hij vond verder dat ze een heule slimme dame was, dus hij verwacht geen grote problemen op andere ontwikkelingsgebieden. Hoewel hij nu nog geen uitspraken kan doen over bv of ze leerproblemen krijgt ofzo.

Dus dat is afwachten, maar voor hetzelfde geld is er verder (behalve die zwakkere rechterhelft, buiten de EParm om) niets aan de hand.

O ja, het fliebertje tussen haar voortanden (ik ben de precieze benaming vergeten) is idd te kort.

Maar goed, op zich hele goede berichten dus, we zijn heel blij!

De volgende keer kom ik op iedereen reageren, hou het nu even kort, ga lekker op tijd naar bed.

Maar Nurse, van welk merk zijn de uitwasbare stiften?

Over cd's: Noof is gek op de dierencd van Dirk Scheele. Ze swingt de pan uit! Lekkere meezingers ook, in de auto altijd lekker meebrullen, haha!
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 04-11-2008 19:38
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Nick en Simo en de 3J's doen het hier heel goed :-). Als Floortje huilt in de auto (wil altijd op de fiets), even het wiegelied en hoppa !!

Zo, was het vanavond zo zat dat ik haar lekker in slaap heb laten huilen. Dus denk een half uur tot drie kwartier. En ze slaapt als een os. Heb haar nu net ingestopt. Heeft ze niks van mee gekregen. P heeft 2 nachten naast haar gelegen maar vandaag was ze niet meer zo vol enz. Dus ik besloot dat ze zich beter voelt. Huilen met naar bed gaan werd weer zo'n gewoonte en ik merkte dat wij dat bleven voeden. Dussssss...

Loodgieter is net weg. Lekkage onder de gootsteen . Gelukkig toen we thuis waren vanavond. Maar er moet een nieuwe kraan in en de monteur heeft de kraan gestopt zodat de hoofd kraan weer aan kon. Kan ik weer piesen en douchen. Alleen beneden kan ik geen water pakken. Maar donderdag wordt het opgelost (morgen werken).

Ehhhhhh oh ja, leuke foto's van Manuel !!

Woezel en Pip is hier ook een succes. Net als Jip en Janneke trouwens. Ennnn een cd met hoofd, schouders, knieen, teen enz. Ennnnn de liedjes van Nijntje...... Eigenlijk maakt het dus niet zo veel uit :-)

Mette; gaan ze het riempje nu ook inknippen dan ?? Fijn fijn voor jullie dat het bloedgebeuren goed was !!!!! Heerlijk gewoon goed nieuws !!!! Ben ook heeeeel blij voor jullie !!!!

Voel je de kleine al ?? Gewoon lekker ff een keer de kroeg in joh. Lekker dansen. Goed voor het lijntje :-)

Nurse; Timo ging pas met 3 naar een groot bed. Gewoon lekker als hij er aan toe was. Waarom moeilijk doen als je een ledikant kan lenen ? En gaat baby3 niet eerst in een wieg ?? De meiden sliepen toch ook eerst bij jullie als ik me goed herinner ??

Falcon; Floortje heeft veel last van haar oren gehad het eerste anderhalf jaar. Dus ook tot die tijd niet doorgeslapen. Sinds ze voor de 2e keer buisjes heeft (juli) gaat het heel goed. Dus een paar nachten is eigenlijk wel te doen normaal. Maar nu was het wel erg heftig. Gelukkig werkt het hier ook wel goed dat P er naast gaat liggen. Alleen afgelopen nacht begon ze tegen hem te kletsen en hard te lachen. Dus gaat het een stuk beter zou je zeggen :-)

Yora; heerlijk de tv. Even een rust momentje. Floor kan er ook helemaal inzitten. Maar kan ook rustig gaan spelen ondertussen. Wisselt.

En, hebben ze je spiraal goed gehangen ?? Gek he een echo zonder dat je zwanger bent ?!

Ff posten. Wil vroeg naar bed !!
[Hoi hoi,

Rustig hier zeg.

Mette: Wat een ellende zeg! Had je iets verkeerds gegeten of heb je een heuse buikgriep te pakken?

Maar wat een goed nieuws over Nova's controle! En dat ze een slimme dame is, is een ding wat zeker is.

Floddertje: Klote weer dat gedoe 's nachts. Wel stoer dat je hebt doorgezet met laten huilen.

Lag je nog lekker op tijd in je bedje?

Manuel is vandaag voor het eerst een hele dag naar zijn nieuwe crèche. Hij was vanmorgen al om 5 uur wakker met een dicht neusje. Ik heb dus gevraagd of ze hem wat eerder in bed kunnen leggen. Hopelijk zet de verkoudheid niet door, want ik heb liever dat ie zich goed voelt als hij nog moet wennen dan dat zijn eerste dag al in het snot valt (bij wijze van spreken).

Toen ik vanmorgen wegging moest hij even huilen, maar toen ik later belde zeiden ze dat ie snel weer ging spelen. Ben reuzebenieuwd hoe het gaat. .
hallo!

Ik kom weer s een teken van leven geven hier!

Het gaat goed met ons. Een hele drukke en stressvolle maand achter de rug maar langzamerhand komt het einde van de verhuisstress in zicht.

Op dit moment wordt de keuken gemonteerd en sinds een week kunnen we ook weer douchen dus het ergste is achter de rug.

Met mijn zwangerschap gaat het goed, nu 23 weken ongeveer. De tweeling groeit netjes volgens schema en mn bloeddruk blijft netjes laag. Ik voel me ook eigenlijk prima, afgezien van de vermoeidheid.

Brian is nog steeds niet gewend aan het kinderdagverblijf, het heeft ook niet geholpen dat hij nou net 2x ziek is geweest. 1x van doorkomende kiezen en afgelopen weekend overgeven en diarree wat nu lekker doorgegeven is aan pappa, tante, oom en nichtjes. Ik heb nu nog nergens last van gelukkig.

Het geeft wel aan dat de hygiene hier niet erg aanwezig was de afgelopen tijd. Ik ben blij dat we zo weer normaal kunnen koken en schoonmaken.

Al met al heeft Brian 1 goed ochtend op het kdv gehad en verder was het nog niet echt leuk voor m.

Maar ja het moet gewoon dus even doorzetten. Hij accepteert het wel dat we erheen gaan, hij gaat alleen huilend naar binnen en als ik m kom halen is hij meestal ook aan het huilen.

Wat wel heel leuk is is dat ze op ons verzoek een ochtendje Brian hebben gefilmd en dan zie je dat hij tussendoor lekker aan het spelen is en ook de eet- en drink staking is voorbij.

Verder is de vrouw van mn vader overleden gisteren (officieel mn stiefmoeder maar zo noem ik dr niet hoor). Ik had niet zo'n band met haar maar voor mn vader wel verdrietig.

Ze was geestelijk al niks meer en lichamelijk ging ze ook hard achteruit dus het overlijden kwam zeker niet onverwacht en ook zeker niet te vroeg.

Nou ik heb verder nog honderdduizend dingen te vertellen, foto's te plaatsen en weet ik veel wat. Maar ik ga vandaag eerste een de afgelopen maand bijlezen en dan kom ik vanavond hopelijk nog even terug (tenzij ik ook boven de pot hang dan net als de rest van de familie haha)

Nog even kort

Tinus gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!

Mette ik las kort iets over de laatste controle van jouw zwangerschap. Ik heb het toch goed begrepen dat alles ok is he? Ik hoop het maar.

Goed nieuws van Nova's bloeduitslagen zeg!
Mette, leuk zeg dat je zelf een lampion maakt! Geweldig dat ze het liedje al zo goed zingt! (op haar manier dan!) foto's!

Hoe voel je je vandaag?

Goed zeg van Nova d'r uitslagen!

A1mee, zien er stevig uit ja die kleurtjes

Lachen dat ze helemaal niet nieuwsgierig is wat er onder dat kleed zit! dat lukt over een paar jaar ook niet meer!

Wij hebben een dvd van bassie en adriaan, dat zijn wel ouderwetse liedjes maar opzich wel leuk.

Yora, zo yora heeft een aardig tukkie gedaan dan maandag!

geweldig, ik zie mw al helemaal liggen voor de tv! Amber begint er ook wel steeds meer interesse in te krijgen, wil nu steeds de dvd van nijntje of bob de bouwer kijken!

Loewyz, ben je al weer een beetje beter?

Tinus, lekker dat je nu echt alles afgerond hebt qua huizen!

Balen dat het internet het nog niet doet...

leuke foto's op HM! Heb je ook nog foto's van het huis?

Be benieuwd hoe het zal gaan vandaag!

Nurse, lekker dat yasmine zo'n slaapkop is!

Amber switched ook nog steeds tussen haar kleine en grote bed hoor, ach laat haar nog maar even gaan!

We zijn bij een gewoon algemeen restaurant geweest, maar niet echt chique ofzo.

Floddertje, goed dat je hebt volgehouden! heeft ze ook goed doorgeslapen?

Balen van die lekkage...

Ga even schoenen halen voor Justin! leuk shoppen!
oef, had je net gemist!

Ik hoop dat je de komende maand(en) wat meer rust krijgt! en Brian snel wat meer lol krijgt in het kdv...

Toch gecondoleerd!

Ik hoop dat je niet ziek word
Even geen tijd om te reageren op iedereen want ik hoor Kaya alweer door de babyfoon. Ik heb wel 2 lekkere vraagjes aan iedereen:

Kaya begint langzaam aan steeds meer interesse in haar en ons lichaam te krijgen. Het is dus al de hele dag tiet tiet (krijg je met borstvoeding hahaha!). Ze heeft ook al ontdekt dat Yahnoa een jongetje is, hij heeft tenslotte een stukje extra , maar nu kreeg ik een discussie met lief; hoe gaan we haar onderkantje benoemen? Y heeft natuurlijk gewoon een piemeltje, maar voor een meisje vind ik het best lastig. Een doos, muts of pruim is het toch niet he, en om het nou vagina te noemen, nou nee. Ook al is het dat natuurlijk wel gewoon, ik vind het niet echt een geschikt woord voor een peuter/kleuter. Ik heb echt al een hele reeks woorden de revue laten passeren maar ik weet het gewoon niet! Suf he! Hoe doen jullie dat?

En dan iets heel anders: Ik merk dat Kaya nog steeds heel vaak hele vieze poepluiers produceert. Net of haar eten niet goed is verteert. Het is dan echt heel zacht en er zitten nog duidelijk herkenbare stukjes voedsel in. Ik twijfel er aan of ze misschien gevoelig is voor een bepaald voedingsmiddel, maar vind maar eens uit wat het dan zou kunnen zijn. Soms heeft ze wel een keurige drol in haar luier zitten, maar net zo vaak moet ik dus van die vieze prutluiers verschonen. Het is nog zielig ook want dan heeft ze ook geregeld een erg rood en soms zelfs kapot kontje. Iemand die dit herkent?

Nou hoop ik dat er niemand net zijn lunch aan het eten is bij dit bericht
Oef: Heeee hoi! Leuk je weer voorbij te zien komen!

Gecondoleerd met je stiefmoeder. Ze was ook zwaar dement hè? Je hebt weleens over haar verteld.

Wat een boel moet je aan je hoofd hebben nu. Fijn dat het einde in zicht is. Maar wel heel jammer dat Brian nog zo moet wennen. Komt waarschijnlijk toch omdat hij het niet eerder is gewend. Bij Manuel gaat het veel makkelijker, maar die kent het principe van een groep kindjes met leidsters en bijbehorend dagritme en regeltjes natuurlijk al.

A1mee: Vraag 1: Ik heb die vraag wel vaker gezien of gelezen. Ik vind het ook best moeilijk. Misschien is plasser wel een goed woordje daarvoor. De eerstkomende (veeeeele!!) jaren is dat voorlopig de enige functie van het ding, dus dat lijkt me wel een veilig woord.

Wb je andere vraag: Manuel heeft dat dus ook. Iedere dag wel 2 à 3 smeuïge stinkluiers met soms stukjes erin. Echt heeel goor. Regelmatig zit het ook op zijn romper. Ik heb ook weleens gedacht dat hij misschien moeite heeft met het verteren van bepaald voedsel, maar kan niet echt bedenken waar het nou aan ligt. De laatste tijd heeft hij ook weer flinke rode billen. Ik ben benieuwd of het bij meer kindjes zo is. Hoe meer, hoe 'normaler' denk ik dan maar...
Marloes: Ik was je bijna vergeten.

Ik heb nog niet veel foto's gemaakt omdat het steeds zulk donker weer is. Heb wel wat pogingen gedaan maar het worden geen mooie foto's. Ik heb ook niet zoveel gelegenheid gehad nog omdat ik thuis nog geen internet heb en dan moet ik mijn camera meenemen naar mijn werk. Maar ik ga het wel doen hoor, vind ik zelf ook leuk!

Shop ze!!
Hoihoi!

Hier ook even snel een berichtje. Joeri slaapt lekker en ik was bezig alle filmpjes te orgniseren op de laptop...wat een werk!

Over luiers:

Joeri heeft dat ook, maar dat komt bij hem doordat hij niet goed genoeg kauwt en op dit moment komen er weer kiezen door al een aantal weken) Hij heeft af en toe weer een rode wang en de ene dag zijn zijn billen roder dan de andere dag. Gaat vanzelf beter denk ik dan maar!

A1mee, als je ooit eens in de buurt van Frankrijk komt zou ik toch echt eens mytosil halen bij de apotheek, het is echt superspul....ruikt wel naar vis...Dat mag (en kun) je er zelfs opsmeren bij bloedens-aan-toe-billen!

Joeri krijgt ook al interesse in zijn piemeltje, en de ene keer zeggen we piemel en de andere ker pikkie. Pikkie zegt hij dan na, en het klinkt zo lief!

Tsja, voor een meisje....ik dnek dat ik ook plasser zou gebruiken. Of toch vagina misschien wel. Misschien wel alletwee...Iets anders toch echt niet (soms hoor je bloem, of roos of iets anders waarvan ik dan denk: echt niet!)

Oef

blij te lezen dat het goed gaat met jou en de beebs en dat Brian toch wel plezier heeft gehad. Gecondoleerd met de vriendin van je vader, naar voor je vader...maar beter voor haar.

Nog even en je kunt ons allemaal uitnodigen voor een lekker maaltje bij jullie thuis dus?

Marloes

leuk schoenen shoppen! (al moet ik zeggen dat ik dat ook een hele uitdaging vind voor jongens, ik zie niet echt heel veel leuke schoenen....)

Mette

fijn dat alles zo lekker gaat met Noofje! Weet je weer waarom je minder bent gaan werken!

En dus toch ietwat zuurstoftekort...nou, ik heb het aan haar loopje niet gezien en zoals je verteld hoe ze babbelt en brabbelt en leert zou je verder niet denken dat ze er wat aan over heeft gehouden!

Tinus

balen dat Manu weer o vroeg wakker was door zijn verstopte neusje....Leg je nog wel eens een door de helft gesneden ui onder zijn bed als hij zo verkouden is? Ik heb echt het idee dat het bij Joeri helpt geen verstopte neus te krijgen...

Floddertje

Woezel en Pip cd (boeken) vind ik ook zo leuk! Ik heb ze nog niet maar wil ze wel kopen, zo schattig dat al die bekende Nederlanders een leuk liedje zingen!

Joeri lag net voor hij ging slapen nog lekker te brabbelen, en toen hij net sliep ging ik even kijken en hem toedekken... Wat denken jullie? Hij had een pyamaatje gepakt en een luier en ik denk dat hijd at bij zijn beer om wilde doen! Schattig niet?

Ik wil echt een pop voor zijn verjardag kopen/vragen met een pyamaatje/luiers, hij is er zo schattig mee bezig! En zelfs vriendlief vond het nu goed! (ik helemaal happy!)

Straks als Joeri wakker is ga ik met mijn moeder naar Ikea, even lekker snuffelen...

Morgen komt onze nieuwe trap, spannend!!!!!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Even alleen snel op het stukje van A1mee:

Roxanne (en wij) noemen het haar kruis(je)

Ze zijn wakker, ben weer weg!

Misschien tot vanavond!

xx

anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 05-11-2008 16:31
Reden: ´je´ toegevoegd :-D
% gewijzigd
Nog even snel:persoonlijk vind ik vagina ´te zwaar´ klinken en plasser vind ik toch meer voor een jongen, vandaar dat wij voor kruisje hebben gekozen.

Zo, en nu aan de gang! Mn meiden zitten heerlijk aan de thee en ik heb nog een wasje liggen, heb een vriendin vanmiddag langs gehad en ben aan niets toegekomen...

tot vanavond!

xx
Even snel ben moe hihi

Mette wat goed dat de bloeduitslagen positief zijn!

Oef gecondoleerd met de vrouw van je vader. Hopelijk is het straks allemaal gedaan met de verhuis/verbouw stress. Mooi dat verder wel alles goed gaat, beterschap met Brian en hopelijk word jij niet ook ziek. Succes met het wennen op het kdv van Brian hopelijk is ie snel helemaal gewend.

Wat betreft de luiers die zijn hier ook smeuig met stukjes, soms rode billen maar niet vaak.

Davina noemt de piemel van papa "Piloes" en dat vind ik eigenlijk wel een leuk woordje voor de aanduiding van zowel piemel als vagina. Dus ik denk dat wij die er wel inhouden hier.
Ik denk dat het hier ook een plasser wordt. Voor een jongen is het toch piemel.

Floor is `maar' 2x wakker geweest vanacht. Dus wel goed. Lag er alsnog niet op tijd in voor mijn doen en strot nu in. Zo lekker douchen en naar bed. Morgen ochtend weer naar de gym. Vriedin gaan ook mee en komt dan lunchen. Gezellie.

Oef, fijn dat alles goed gaat !!

Keuken in karwei krant was niks vond ik. Helaas pindakaas. Erg klein.
Hallo allemaal,

zo, net college gegeven en dan ben ik altijd helemaal uitgeteld.. ik doe dat niet zo vaak dus het is altijd een beetje spannend. Vanavond daarom even lekker ontspannen met tv en viva.

Grappig is dat ik dat blad dus helemaal niks vind, maar het forum het leukst van alle die ik wel eens heb bekeken. Vooral de zwangerschapsfora op babysites zijn vaak zo tuttig. Hoewel sommigen op viva er ook wat van kunnen, haha, sokjes in de boerenkool enzo (ik weet nog dat dat voor het eerst werd gepost.. en diegene bedoelde dat dus serieus, haha). Over het algemeen zijn de schrijvers op viva lekker nuchter.

Oef, hallo, ik ben nieuw hier zoals je inmiddels wel zult hebben gemerkt.. gefeliciteerd met je tweeling op komst! En net verhuisd he, begreep ik goed dat het sanitair er inmiddels is? Lekker. En hopelijk is Brian snel gewend. En gecondoleerd met het overlijden van de vrouw van je vader.

Hopelijk is Manuel ook snel gewend, het komt vast snel goed op het nieuwe groepje!

Veel zwangeren zijn er trouwens, ik heb het niet eens zo door omdat het niet continue aan bod komt. Als er al kleintjes rondlopen is het leven blijkbaar toch wat drukker, niet zo gek natuurlijk. In de eerste maanden vroeg ik me wanhopig af hoe dat ooit zou moeten, een tweede kind hebben die dan ook om de 2,5 uur een uur aan de borst hangt.. maar het zal wel gaan he.

Mette, goed nieuws! Van wat ik altijd las loopt Nova in alles voor op M (lopen, praten). Alle kindjes hier trouwens. Alleen had M als eerste een tand, na een week al (op de uitgerekende datum, hij had ermee geboren kunnen worden). Wat zul je trouwens in de rats hebben gezeten met die echo..

O ja over luiers: af en toe komt er nog een hoektand of kies door, en dan zijn zijn billen erg rood. Maar poep is wel gewoon.. hij krijgt geen vlees, misschien dat dat nog uitmaakt? Alle pitjes en zaadjes op brood komen er trouwens wel heel weer uit..

a1mee, ik had bedacht dat ik het bij een meisje ook plasser zou noemen. Een vagina is in feite alleen de schede, dus maar een onderdeel van het hele gebeuren, en wat iemand hiervoor al zei, ze gebruikt alleen de plasser nog de komende jaren.

Flodder: o god, dat is ook zo, die oortjes..wat ontzettend naar, dat ze zoveel last heeft (gehad). Duimen dat het helemaal de goede kant op gaat.

Knorretje: M speelt ook af en toe met mijn oude babypop, hardstikke leuk

Hihi, hij ligt nu in bed te lachen en te kraaien. Boef, en 's ochtends niet wakker worden..

O ja, wij hebben twee katten. De ene is een ouwe chagerijn en moet niks van M hebben. Ze heeft hem ook wel gekrabt/geslagen toen hij nog kleiner was, dus hij blijft wel uit haar buurt. Die ander is een lieverd, en die mag M wel aaien enzo. Af en toe loopt hij de kat te commanderen met 'net doen' (=niet doen). Dat heeft hij op de creche geleerd denk ik.. sinds hij naar de peutergroep over is roept hij dat de hele dag, tegen ons, tegen andere kinderen en tegen de katten dus.

Zo, even posten, ga film kijken.

dag!

Falcon

(o ja, Marloes, bevallingsverhaal dan volgende keer)
Geweldig dat je zegt; oh ja, dat weet ik nog wel of is ook zo....... Je hebt echt al die tijd dus mee gelezen ????? Grappig hoor.

Tja ach, hoe meer kindjes hoe sneller ze zich (moeten) aanpassen denk..... Dat zag ik bij Floor al. En tegen de tijd dat de derde komt zit Timo op school. Nog meer regelmaat. Wat is jouw wens trouwens qua kindjes ?
*benen omhoog*

Nou, mn schoonmoeder is net pas weg, was na t eten even langsgeweest, de meiden mee in bad gedaan en naderhand nog ge-koffiet.. Roxanne is nu voor de 2 nacht aan het´spoken´ / komt moeilijk in slaap, al een paar keer heen geweest maar ze wilt alleen maar knuffelen en kussen

Even snel uit mn hoofd:

Mette;

Ze zijn van Bruynzeel, gekocht bij Inter Toys, vind ze ideaal!:)

En kan me voorstellen dat jullie blij waren met zulk nieuws! Wat een top wijffie hebben jullie ook!

Hey, trouwens, willen jullie het geslacht weten van de 2e?

Oef:

Fijn om weer van je te horen!

De tweeling ligt dus goed op groei Liggen ze dan goed op groei voor een tweeling of zijn ze allebei zo groot als een eenling zou zijn?

En ook namens mij gecondoleerd met de vrouw van je vader...

Falcon:

Haha! een oude chagerijnige kat

Wij hebben ook twee katten, eigenlijk vinden ze allebei alles wel best.. de jongste kwam pas zelfs bij Roxanne op schoot zitten, zo lief!:)

Knor:

Gaaf; een nieuwe trap! Wat voor iets?

En wat schattig dat ´poppen´ van jullie mannetje!:-d

A1mee:

Check! Ranzige, gore, stinkende poepluiers zijn hier ook elke dag aan de orde Brrrr... Zal wel met dr kiezen te maken hebben... ze zijn nu allemaal zichtbaar en 6 geheel en 2 gedeeltelijk door...

Groot bed:

We laten t maar zo even zoals t is, tis ook wel makkelijk dat ze dr niet uit kan... zeker nu wij beneden slapen en de kids boven

Nahja zeg, Roxanne slaapt nog steeds niet

Ligt al vanaf 19:45 te roepen en te doen Snap dr niets van...

Vanmorgen zei ze toch iets sterks!

We zaten op de bank en dr kwam een reclame met brillen voorbij,zegt ze tegen mij:

´mama bril?´

Ik: ´Nee, mama geen bril´

Zij: ´Nee, mama lenzen´ en wees naar mn ogen.

Nu staat ze dr wel vaak bij als ik me in de ochtend was en ik zeg dan ook altijd wat ik doe (o.a. mama tandenpoetsen, mama bril af, lenzen in enz.)

Maar ik had niet gedacht dat ze het zou echt onthouden, meestal is ze toch zelf aan het prullen op de kamer..

Nou, ik ga maar es op dr mopperen, heeft nu lang genoeg geduurd, dat geklaag.

Trusten!

xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven