Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 31 maart 2016 om 12:03
quote:Baankje1 schreef op 31 maart 2016 @ 12:01:
Lach je me nu uit!
Alle vooroordelen in 1 OP van nog geen 10 regels.
Neeeeeee, ik lach je toe.
Ik vind het hilarisch, omdat 'ie niks in actueel te zoeken heeft, maar de reacties precies van het kaliber (gaan) zijn zoals je dat in actueel vindt.
Overigens ben ik het in dit geval met een groot deel van de reacties eens. Je "bekeren" omdat het "moet" van je aanstaande en diens ouders. Hoe verzin je het......
En ja, dikke vette aanhalingstekens om bekeren.
Lach je me nu uit!
Alle vooroordelen in 1 OP van nog geen 10 regels.
Neeeeeee, ik lach je toe.
Ik vind het hilarisch, omdat 'ie niks in actueel te zoeken heeft, maar de reacties precies van het kaliber (gaan) zijn zoals je dat in actueel vindt.
Overigens ben ik het in dit geval met een groot deel van de reacties eens. Je "bekeren" omdat het "moet" van je aanstaande en diens ouders. Hoe verzin je het......
En ja, dikke vette aanhalingstekens om bekeren.
Oh dear, how sad, never mind.
donderdag 31 maart 2016 om 12:22
quote:Hunniebunnie schreef op 31 maart 2016 @ 12:20:
Ik durf niet te kijken. Zit in een discussie met softe moeders die niet snappen dat ik jeuk krijg van dingen als "ik zie dat je boos bent, dat mag hoor". Echt.... Ja, tegenwoordig schijn je een kind niet meer te mogen opvoeden, maar hoor je de beste vriendin/vriend van je kind te zijn. Ik voel me soms hopeloos ouderwets.......
Ik durf niet te kijken. Zit in een discussie met softe moeders die niet snappen dat ik jeuk krijg van dingen als "ik zie dat je boos bent, dat mag hoor". Echt.... Ja, tegenwoordig schijn je een kind niet meer te mogen opvoeden, maar hoor je de beste vriendin/vriend van je kind te zijn. Ik voel me soms hopeloos ouderwets.......
donderdag 31 maart 2016 om 12:27
quote:Hunniebunnie schreef op 31 maart 2016 @ 12:24:
Ik ook hoor. En nu heb ik toch stiekem bij dat rare topic gekeken. Leer ik het nou nooit? Kom Hayek, erken eens even gauw dat ik confuus ben.Het lukt mij al niet altijd om op m'n handen te zitten als ik iets tenenkrommends zie in actueel. Hoe kan ik over jou een oordeel vellen?
Ik ook hoor. En nu heb ik toch stiekem bij dat rare topic gekeken. Leer ik het nou nooit? Kom Hayek, erken eens even gauw dat ik confuus ben.Het lukt mij al niet altijd om op m'n handen te zitten als ik iets tenenkrommends zie in actueel. Hoe kan ik over jou een oordeel vellen?
donderdag 31 maart 2016 om 12:34
donderdag 31 maart 2016 om 13:40
Wat een onzin om de Actueelpijler het afvoerputje van Viva te noemen, alleen om paar topics die je niet zo bevallen.
Er staan op elke pijler wel (in de ogen van sommigen) dubieuze topics.
Ipv telkens te vallen over bepaalde postings/topics op Actueel, zou je ook eens kunnen bijdragen op topics die niet onder het afvalputje vallen/waar je verstand van hebt/iets zinnings over te zeggen hebt.
Ipv telkens te vallen over bepaalde postings/topics op Actueel, zou je ook eens kunnen bijdragen op topics die niet onder het afvalputje vallen/waar je verstand van hebt/iets zinnings over te zeggen hebt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 31 maart 2016 om 13:45
Ik werd in de afgelopen week afgezeken door een medewerker in een tabakswinkel. Ze verweet mij dat ik alle winkels kapot maakte.
Nou, .... Ze verkocht trouwens ook drank. Ik kwam een online bestelling ophalen. Die winkels zitten te ver weg.
Ik ga niks meer plaatsen op het betreffende topic. Ik bleef nog wel vriendelijk.
Nou, .... Ze verkocht trouwens ook drank. Ik kwam een online bestelling ophalen. Die winkels zitten te ver weg.
Ik ga niks meer plaatsen op het betreffende topic. Ik bleef nog wel vriendelijk.
donderdag 31 maart 2016 om 13:46
quote:simbalabimba schreef op 31 maart 2016 @ 13:40:
Wat een onzin om de Actueelpijler het afvoerputje van Viva te noemen, alleen om paar topics die je niet zo bevallen.
Ipv telkens te vallen over bepaalde postings/topics op Actueel, zou je ook eens kunnen bijdragen op topics die niet onder het afvalputje vallen/waar je verstand van hebt/iets zinnings over te zeggen hebt.Is actueel je persoonlijke projectje? Ik vind het de domste pijler van het forum.
Ipv telkens te vallen over bepaalde postings/topics op Actueel, zou je ook eens kunnen bijdragen op topics die niet onder het afvalputje vallen/waar je verstand van hebt/iets zinnings over te zeggen hebt.Is actueel je persoonlijke projectje? Ik vind het de domste pijler van het forum.