Napraattopic 58

24-03-2016 18:06 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Whut???

ModeratorViva in "Bantopic"
Ow je mag het beleid ook niet meer hier betwisten want dan zijn ze beledigd. Ze mogen dan de OP wel even aanpassen.
Was te verwachten. Wie heeft gestaft?

En pas 24 uur? Is het systeem overhoop gegooid. Missie kan je misschien even testen.
Ja hoor Star een ban. Beledigen van de mods. Gottegot moet niet erger wordenhier.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Nou zeg, iets met sterren?
Is toch logisch? Als je niet dom wijf mag zeggen mag je ook niet dom volk zeggen.
Ik zie het nog steeds hetzelfde anders anders.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
quote:Goede-Fee schreef op 03 april 2016 @ 11:26:

Whut???

ModeratorViva in "Bantopic"Star was forummoe, was duidelijk toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Star schreef op 03 april 2016 @ 11:06:

[...]

Ja niet dan? Je hebt er notabene zelf ook meerdere malen mee te maken gehad.

Maar je hebt gelijk, dom is niet het juiste woord. Ze hebben gewoon schijt aan hun gebruikers en hun eigen regels. Ignorant as fuck is misschien een betere omschrijving.

Ja maar mohoooods! Star was zelf al op haar woorden teruggekomen hoor!

Ze schreef al dat dom niet het juiste woord was!

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Toch vind ik het Volk van Laaf dom. Mag dat wel?
Ik denk wel dat meer mensen forum moe zijn.
quote:Hunniebunnie schreef op 03 april 2016 @ 11:23:

[...]

Herken ik wel een beetje. Misschien dat ik daarom voornamelijk hier en in het Stamcafé kom nu. Word het een beetje zat om overal een mening over te moeten hebben. Het heen en weer gezuig waar Tas het over heeft zie ik juist vooral in een topic als dit, en niet in verse relatietopics bijv, of bij geld en recht of mode of dat soort pijlers.
Ttas misschien goed plan. Neem dan na een tijdje een heel nieuwe nick, post normaal en ga ze niet lastig vallen zoals je nu wel deed in het begin en dan hopen dat ze het vergeten. Succes.
quote:Marana_ schreef op 03 april 2016 @ 11:31:

[...]

Het heen en weer gezuig waar Tas het over heeft zie ik juist vooral in een topic als dit, en niet in verse relatietopics bijv, of bij geld en recht of mode of dat soort pijlers.Ook dat.
Beledigen van de mods???

Het moet echt niet gekker worden!

De forummers zelf worden door hun constant beledigd!!!!
Zijn die vluchtelingen topics niet een en al stemmingmakerij?..

Omgekeerde wereld hier.
Ik ben er ooit een hele tijd tussenuit geweest, was eigenlijk wel fijn. Begin je weer opnieuw als het ware. Ik heb me nooit de vraag gesteld hoe mods werken, ging er gewoon van uit dat er geen gedoe over zou zijn....
Het zit m allemaal in de formulering. Je moet een beetje weten hoe je dingen kunt zeggen. Te direct is te duidelijk helaas...
quote:Hunniebunnie schreef op 03 april 2016 @ 11:31:

Toch vind ik het Volk van Laaf dom. Mag dat wel?

Ik zeg het niet snel, maar ik vind ze zelfs eng.
quote:WaaromPorque schreef op 03 april 2016 @ 11:33:

Zijn die vluchtelingen topics niet een en al stemmingmakerij?..

Omgekeerde wereld hier.

Daar wordt niet geband.

Het is echt bizar hier.

[...]

Het heen en weer gezuig waar Tas het over heeft zie ik juist vooral in een topic als dit, en niet in verse relatietopics bijv, of bij geld en recht of mode of dat soort pijlers.Eens. En toch blijven we op elkaar reageren. Nu zijn we het allemaal met elkaar eens en gaat het goed, en straks komt een ander de boel omgooien zo gaat dat elke keer. En daar wordt ik zo moe van.
Gewoon niet op reageren dan. Er zijn er altijd twee nodig voor een discussie

[...]

Het heen en weer gezuig waar Tas het over heeft zie ik juist vooral in een topic als dit, en niet in verse relatietopics bijv, of bij geld en recht of mode of dat soort pijlers.Soms lijkt het hier idd heel gauw mis te gaan, dat zie ik nu ook. Maar dan gooit iemand er weer een flauwe grap in en dan is het weer okee, toch? Zo zie ik het ook gaan, probeer me beetje buiten gedoe te houden. Ik snap het meestal toch niet
quote:Goede-Fee schreef op 03 april 2016 @ 11:32:

Ttas misschien goed plan. Neem dan na een tijdje een heel nieuwe nick, post normaal en ga ze niet lastig vallen zoals je nu wel deed in het begin en dan hopen dat ze het vergeten. Succes.Dat werkt niet val toch zo weer door de mand Ik heb bepaalde manier van schrijven. En ik ben wie ik ben, je accepteert het of niet zo denk ik erover.
quote:yasmijn schreef op 03 april 2016 @ 11:34:

[...]

Daar wordt niet geband.

Het is echt bizar hier.

Ik snap dat dus echt niet.

En dan mag je een mod niet beledigen?

Er wordt notabene een hele bevolkingsgroep

Over een kam geschoren.

Misselijkmakend soms.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven