Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 3 april 2016 om 13:02
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 april 2016 @ 12:56:
[...]
je draait het om, jij beweert dat yasmijn het niet altijd goed bedoelt, dan moet je met bewijzen komen anders is het niet meer dan een goedkope provocatie. Iets waar je, als een ander het doet, moeite mee schijnt te hebbenBewijzen? Laat me niet lachen. Het is geen heilige. Iedereen kan onaardig doen. En nu hou ik erover op. Ik ben er al teveel tijd aan kwijt.
[...]
je draait het om, jij beweert dat yasmijn het niet altijd goed bedoelt, dan moet je met bewijzen komen anders is het niet meer dan een goedkope provocatie. Iets waar je, als een ander het doet, moeite mee schijnt te hebbenBewijzen? Laat me niet lachen. Het is geen heilige. Iedereen kan onaardig doen. En nu hou ik erover op. Ik ben er al teveel tijd aan kwijt.
zondag 3 april 2016 om 13:05
quote:Dadel_ schreef op 03 april 2016 @ 13:02:
[...]
Bewijzen? Laat me niet lachen. Het is geen heilige. Iedereen kan onaardig doen. En nu hou ik erover op. Ik ben er al teveel tijd aan kwijt.Dat bedoel ik dus net. Ooooh ik word zo geplaagd door andere forummers. Maar je laat weer een mooi staaltje zuigen zien hier.
[...]
Bewijzen? Laat me niet lachen. Het is geen heilige. Iedereen kan onaardig doen. En nu hou ik erover op. Ik ben er al teveel tijd aan kwijt.Dat bedoel ik dus net. Ooooh ik word zo geplaagd door andere forummers. Maar je laat weer een mooi staaltje zuigen zien hier.
zondag 3 april 2016 om 13:30