***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Lara, misschien stom, maar ik zou niet weten waar ik zou moeten kijken.
Haha, gewoon op onze Hyves en dan links onderaan bij de krabbels.

EN nu ga ik slapen. Weltrusten meisjes!
Gelukt Layla?

Telefoontje van mijn moeder met de vraag of ik een idee had waar Puk een afstandsbediening verstopt zou kunnen hebben. Hij is weer boven water, dus ik kan naar bed.
Gevonden!
fachat heb een retro garage zonder poppetjes in de aanbieding voor 8euro!! kopen?

Ik kreeg ineens 2 aanbiedingen tegerlijkertijd! Heb nu 1 gekocht begin jaren 90 volgens mij...heel schattig ding!!Ben helemaal blij.

Die van 8euro is in zeer goede staat, alleen wat stoffig zag ik.

dit is hem

of iemand anders die hem wil?
deze kocht ik!!
ze zijn allebei schattig Framboos! Jammer dat er bij die ene geen autootjes of poppetjes bij zitten.

Ik heb vandaag het FP vliegtuig opgehaald dat ik heb gekocht via MP, is echt leuk, er zit zelfs nog een doos bij.
Staat Steijn in de spotlights? Wat lief! Ik ga zo even kijken!

Wat fijn dat alles goed is gegaan bij Swis!

Layla, goed dat Zahra weer beter is! Misschien kan ze hier ook even wat doen, wat Steijn is dus ziek. (en daarom ben ik op dit tijdstip wakker...) Steijn werd een uur geleden keihard huilen wakker en bleek overgegeven te hebben. Heel zijn bed lag onder de peentjes en A. heeft het even snel verschoond, terwijl Steijn bij mij lag te kreperen. Het arme ventje had last van het klamme zweet! Hij heeft nog een keer over mij heen gekotst (ben niet vies van mijn eigen kind, gelukkig) en nu liggen hij en Hugo samen te huilen in bed. Hugo is wakker geworden van alle commotie, maar was weer in slaap gevallen. Totdat...Juist! Steijn weer naar bed ging! Huugje veerde op en had gelijk een heel verhaal tegen me, maar ik heb hem alleen een aai over zijn (piekhaar)bolletje gegeven. Oh, Steijn is weer stil. Nu Hugo nog.

Getsie, ik denk dat ik het speelafspraakje voor straks maar afbel. Steijn was gister ook al wat hangerig en kucherig en ik denk dat het beter is voor hem om het niet te druk te hebben. Nou ja, eerst maar even kijken hoe hij straks is als hij wakker wordt!

Oh Drop, ik heb trouwens ook vreselijke last van hormonen en jank om alles. (word ook boos om alles, maar dat is een ander verhaal) Ik zit mezelf echt behoorlijk in de weg!

Mich!
Arme Steijn. Hopelijk is hij snel weer beter.

En een speelafspraakje straks? Hoe vroeg spreek jij wel niet af

Mich: Hier vandaan ook een knuffel voor jou.

Framboos: Wat ben je toch ook een super mp-struiner. EJ vindt dat we hier wel genoeg speelgoed hebben. En ik denk dat hij ook wel een beetje gelijk heeft. Maar zo'n garage van FP of van de karwei is natuurlijk wel erg leuk.

Lara: ben het met je hyves opmerking eens hoor!

Zo wij gaan straks lekker ff zwemmen. ze zullen wel verbaasd zijn ons te zien, maar tjah.. ik heb ook geen zin in thuis zitten. De sex van gisterenavond mocht vannacht helaas niet baten. Dus nog geen tekenen van een bevalling. De stripafspraak van morgen is wel vervroegd naar morgenochtend... dus misschien alles bij elkaar..... Laar.. hoe snel begon de bevalling bij jou na het strippen?
Oeh BM! Misschien is het morgen wel zo ver! Even tussen twee haakjes, maar heb jij serieus seks gehad? Dat is echt het laatste waar ik met dit nijlpaardenlichaam aan moet denken! Echt, ik zou niet weten hoe...

Zwem ze! Misschien zet het zwembadwater wel het nodige in werking!

Ha, Hugo ligt me te roepen. Hij heeft van 03:30 tot 06:00 (!!!) vanochtend liggen zingen, kletsen en geinen in zijn bed en ik had gedacht dat hij nog wat langer zou slapen. Niet dus! Steijntje hoorde ik net nog snurken, dus ik denk dat hij niet zo fit zal zijn straks.

Overigens ben ik ook niet zo fit, maar dat komt omdat ik echt te weinig heb geslapen. Nu even naar Kruimeltje toe!
Swissie heeft een goede nacht gehad en is zelf opgestaan. Gene last van pijn en ook niet misselijk. Morgen mag ze naar huis, dus dan kan ze mooi op de BM-tribune komen zitten.

Arme Steijn! Hoe is het nu met hem? En Hugo een beetje aanspreekbaar?

BM: ik werd 's ochtends gestript en achteraf denk ik dat het tegen een uur of zeven begon (maar ik dacht dat ik kramp van het strippen had). Om twaalf uur 's nachts wist ik het zeker, want toen begon een weeenstorm.

Het schijnt het best zijn om die dag heel rustig te doen zodat de bavlling op gang kan komen. Is Koen toevallig naar de creche die dag? Dat scheelt wel denk ik.

Zo, Puk is lekker met de pannen aan het spelen (de nieuwe hit). Even kijken of er vandaag onderwaterfoto's worden gemaakt bij zwemmen.
Ha, muis, hier ook al weken geen bedactie hoor! Ik ben er te moe voor, te log en mijn bekken zijn zo week als wat, dus ik kraak aan alle kanten. Ik kan niet op mijn rug liggen want dan krijg ik het benauwd en ik ben niet meer in staat om andere standjes uit te voeren. Arme Ickeman he?....... Voel me wel eens behoorlijk schuldig, we leven wat dat betreft echt wat teveel langselkaar heem de laatste weken. Ik lig vaak al uren te pitten voordat R. zijn kussen ruikt, dus dat is ook niet bevorderlijk voor enige intimiteit naast de gebruikelijke knuffels enzo. Gelukkig heeft Ruben alweer twee nachten goed geslapen en wij dus ook, dat maakt het allemaal wat makkelijker.

BM, misschien werkt het zwemmen juist wel?!

Lara, wil jij mij uitnodigen voor de vivahyves? Ben er nogsteeds niet bij......

Zometeen naar de vk, dubbele sessie om doula en bevallingsmogelijkheden te bespreken. Gisteren gaf yogalerares aan om een privesessie te doen om de vorige bevalling te evalueren en te proberen angsten voor de komende keer weg te nemen, heb maar meteen een afspraak gemaakt. Wil gewoon open de bevalling ingaan maar ben bang voor paniek. we zullen zien.

Doei!
Kwam even kijken hoe het met Swiss is, Swiss

BM; sterkte. Ik ben de avond voor mijn bevalling wezen wokken. Dus ik geloof wel in het chinees-verhaal

Icke, succes bij de vk!

Lara, ik heb ook een knip gehad, heb er heel lang last van gehouden. Nu heb ik af en toe nog een trekkerig gevoel, maar niet echt pijnlijk meer. Heb jij echt pijn?

Ik ga er gauw vandoor, heb een cursusdag vandaag. Tot later!
Fijn dat het zo goed gaat met Swiss! Wel rustig aan doen he!! Je bent volgens mij nogal een bezig bijtje, dus hoop dat je wel de nodige rust neemt!

Ik ga zo lekker shoppen, heb er zin in!!!

Hier is nog wel bedactie mogelijk, maar heb er veel minder zin in....
Oh LL, ik was jou helemaal vergeten vanochtend!

Wat erg van die ouder in de speeltuin! Ik heb het ook een keer aan de stok gehad met een ouder in een overdekte speeltuin, omdat zijn dochtertje en te groot was voor de baby-/peuterhoek en Steijn maar niet met rust liet. Die pa vond me een overdreven wijf en trakteerde zijn dochter op een ijsje, terwijl dat kind totaal niet had geluisterd!

Wat goed van Swis! Ben trots op haar!

Steijn is een beetje gammel. Hij is wel heel lief, maar wil alleen maar tegen me aan liggen met zijn duimpje in zijn mond. Hugo was beregezellig vanochtend, maar ook total loss! Vind het gek als je de halve nacht gaat liggen keten in je bed, maar goed. De jongens liggen er nu weer in en ik moet straks naar de gynaecoloog.
goedemorgen,

Spannend buitenmeisje! Zet m op!

Belachelijke actie van die ouder, lievelust. Dat slaat werkelijk alles.

Arme Steijn, hopelijk voelt ie zich snel een beetje beter.

Fijn dat Zahra weer beter gaat.

Hier ook weinig bedactie. Heb er gewoon geen zin in. Idd vervelend voor M, maar ja, na de zwangerschap komt t wel weer op gang.

Leuk framboos, zo'n oude garage, hier liggen en het keukentje en de garage van de karwei achterin de auto. Weet nog niet hoe ik dat aan vriend moet verkopen, die vind dat we al veel te veel hebben. hm, ik zie wel.

Hier een overstuur manneke. Was vannacht heel eng, moest veel hoesten, maar kwam er niet uit, dus echt benauwd met armpjes omhoog in paniek, gelukkig ging het over met kloppen op de rug. Hopelijk snel over. En nu wil ie niks behalve bij mama. Vermoeiend, want moest ook nog 2 wassen draaien, ophangen en een grote afwas doen.

Ik ga er eentje in bed leggen.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Ik ben beetje brak, Zahra was vannacht 4(!) x wakker geworden, ze had steeds dorst. Niet zo gek aangezien ze de afgelopen dagen niet veel gedronken had. Gelukkig ging ze daarna wel weer gelijk slapen, alleen kon ik niet in slaap komen, want de baby was alsmaar heel druk in beweging en ik had last van harde buiken (voorweeën?). Vanmorgern was ze om half 7 wakker, maar ik heb ze gewoon laten liggen en ben er pas om kwart voor 9 uitgegaan. Ze vond het volgens mij zelf ook niet erg, want ze was lekker vrolijk vanmorgen. Nu ligt ze weer op bed, want ze was toch wel moe. Eten doet ze helaas vrijwel niet, als ze 3 stukjes brood op heeft is het veel, zelfs een banaantje of stukje peer gaat er niet in. Straks maar een paar eierkoeken halen ofzo. De arts adviseerde trouwens om haar sportdrank te geven omdat daar ook zouten inzitten, dus die ga ik straks maar even halen.

Spitsmuis, beterschap voor Steijntje, er schijnt op het moment echt griep te heersen, dus misschien heeft hij dat ook wel te pakken. Zielig lijkt me dat als ze zo overgeven. Zahra heeft (even afkloppen) nog nooit echt overgegeven sinds ze vaste voeding krijgt.

Fijn dat Swissie weer op de been is en niet veel pijn heeft, ben benieuwd hoe het verdere verloop gaat.

BM, knap dat je nog seks hebt, ik heb er op zich nog wel zin in (soms) hoewel ik niet zou weten hoe en bovendien wil man liever niet, die vindt het denk ik een beetje eng ofzo. Hij denkt ook dat het te inspannend is. Nou ja, graag of niet denk ik dan hihihi.
Swiss, fijn dat alles goed gegaan is. Nu duimen voor een goede uitslag. Lekker dat je morgen al naar huis mag!!!!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Hey Loekie welkom, fijn dat je wil meeschrijven !!

Layla : fijn dat Zahra weer wat beter is.

Lievelust : wat een gedoe in die speeltuin, kan geloven dat je niet meer wil gaan. Wat een opvoeding had dat kind gekregen zeg ... Waren de ouders van dat kind in de buurt?

Nog een half dagje en het is weekend. En dan volgende week maandag en dinsdag geen les. Woensdag een halve dag, en donderdag en vrijdag hele dagen. Ben meer voor de hele dagen, want ja de halve dagen verveel ik me dus ook wel.
Wat eng DN. Heb je een stomerige badkamer geprobeerd?

Goed dat het weer iets beter is met Zahra en hopelijk gaat het gauw weer iets beter met eten.

Wij zijn net naar de geitenboerderij geweest en dat was hartstikke leuk. Puk heeft ongeveer alle (!) geitjes geaaid en daarna hebben we gezellig koffie gedronken (hij biologische appelsap, hoewel hij dol is op koffie -raar kind).

Oh ja, op de terugweg naar huis zag ik in het bos een bejaarde man in trui en overhemd, maar met een boxeshort aan. Beetje gek. Na een paar meter zat het me toch niet lekker, dus ben ik omgedraait maar toen was hij weg. Tsja, misschien is hij verward en kwijt ofzo? Ik heb er nog eventjes over nagedacht en toen toch maar 0900-8844 (geen spoed, wel politie) gebeld. Het was vooral voor mijn eigen gemoedsrust denk ik. Misschien was het niks, maar misschien was hij ook wel een beetje in de war ofzo?

Vervolgens kreeg ik een sms van een vriendinnetje dat is opgenomen in het ziekenhuis met weeen, terwijl ze pas eind december is uitgerekend. Echt naar. Hopelijk komt het allemaal goed.
Oh ja, en nu ik toch bezig ben - ik vind mezelf dus heel zielig. Ik had me verheugd op een lekker biefstukje met vriend eten vanavond, maar hij belde net dat hij met een vriend gaat eten. Gisteren had hij ook al een afspraak. Ik vind het dus heel ongezellig (ik weet dat ik me aanstel hoor ).
(zal ik even alleen wat pagina's volschrijven...?)

Lilien: hoe lang heb jij er last van gehad? Bij mij trekt het inderdaad nogal, maar dat trekkerige doet juist pijn. Vandaag ben ik moe en dan voel ik het constant. Ging het bij jou vanzelf over?

Van mijn topic word ik niet echt blij. Niemand heeft een oplossing en bij de een gaat het over en bij de ander niet.

Xaloy, hoe is het eigenlijk met jou? Druk?
Shopaholic is ook weer thuis...... Voorlopig ben ik er ook wel even klaar mee. Voel me al behoorljk wrakkerig nu, zere rug, zere voeten. Mijn lijf is duidelijk niet in vorm. Gelukkig wel ged geslaagd omda er erg veel niet positiemode is die wel als dusdanig gedragen kan worden. ben weer helemaal happy dus!
Zo ... mijn vriendinnetje is vandaag bevallen (1 week over tijd). Ze moest met 8 cm ontsluiting nog naar het ziekenhuis, omdat het kindje toen in het vruchtwater poepte. Dat was een beetje jammer, maar verder is alles goed gegaan.

Ik vind dat ik nu aan de beurt ben.

Vanmorgen lekker gezwommen. Ga dat straks wel ff missen. Koen vindt het echt leuk.

Over bedactiviteit. Vriendlief heeft de afgelopen maanden ook af moeten zien (layla.. had ik maar een vriend die het eng vindt, maar heleaas). Maar het doel heiligt de middelen Tis niet omdat het nou zo lekker is en omdat ik me zo aantrekkelijk voel, maar als het zou helpen.. En een comfortabele houding vinden is ook nog wel een kunst... Maar het heeft nu niet geholpen, dus weet niet of ik er nog een kertje aan begin.

Morgenochtend strippen (als het daar rijp voor is). Koen is niet naar de creche, maar vriend is wel thuis. Dus die stuur ik er wel op uit zodat ik een dagje kan relaxen.

Ga ff wat voor het eten doen. Tot later
Joehoe!

Hoe is het met Zahra? Heeft ze al een beetje gegeten?

Laar, wat snoezig dat Puk alle geitjes heeft geaaid! Ha, nu kan hij mooi aan Hugo uitleggen dat het helemaal niet eng is! Hugo vindt de geitjes (en konijnen, schapen, honden, noem maar op) allemaal erg interessant, maar hij wil niet dichtbij komen. Gek kindje.

Steijntje was heel lief vandaag, maar voelt zich duidelijk niet lekker. Hij wilde alleen maar bij mij op schoot en heeft Hugo zelfs gebeten toen Huug bij mij wilde zitten. Ik heb Steijn even streng toegesproken, maar ik vond het wel sneu. Hij keek zo zielig! (ik ben een weekdier)

In het kader van schattige acties: ik heb er twee van vandaag!

1. Hugo heeft Steijn een kusje gegeven toen Steijn gevallen was en moest huilen. Helemaal uit zichzelf! Steijn lag te brullen op de grond en Hugo hobbelde meteen naar hem toe om hem dus een dikke pakkerd te geven. Erg snoezig.

2. Steijn heeft zijn spiegelbeeld een kusje gegeven toen hij zichzelf zag! Erg grappig.

Ben nu aan het wachten tot mijn college begint. Eigenlijk heb ik nu ook een vak (stom vak), maar ik had geen zin en sla het een keertje over. Ik ben retelaat van huis gegaan, maar had bijna geen file en ben daardoor nu zwaar op tijd! Belachelijk, wat ik je brom!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven