Napraattopic 58

24-03-2016 18:06 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Hayek schreef op 04 april 2016 @ 16:14:

Ik ben trots op mezelf dat ik niet heb gereageerd in dat topic........Net een reactie getypt.....en het tabblad gesloten voordat ik het had geplaatst. Goed hè?
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 04 april 2016 @ 16:26:

[...]

Net een reactie getypt.....en het tabblad gesloten voordat ik het had geplaatst. Goed hè? Copy paste eens hier wat je geschreven had?
quote:Star schreef op 04 april 2016 @ 16:28:

[...]

Copy paste eens hier wat je geschreven had? Vrijwel exact wat nessemeisje inmiddels gereageerd heeft.
Iets met pochen dus
Is snel lezen dan echt iets om mee te pochen?
Knap om zo quasi-nonchalant je kwaliteiten te droppen en dan heel subtiel te vragen "goh, kunnen jullie dit ook allemaal zo briljant?"

Beetje in de trant van "Ik kan 100 km achter elkaar hardlopen. Is dat veel? Oja? Góóh."
Tjezus, wat vals
quote:WaaromPorque schreef op 04 april 2016 @ 16:35:

Is snel lezen dan echt iets om mee te pochen?Blijkbaar. Als je er tenminste wel bij vermeldt dat het academische vakliteratuur in het Nederlands en Engels is. En dat iedereen vindt dat het zo snel is. En dat je zo snel klaar bent met je werk en alles zo snel snapt.
quote:Hayek schreef op 04 april 2016 @ 15:22:

Nu trouwens ook een "kijk mij eens onwijs intelligent zijn" topic.......Ooh, en ik had nog niet eens een topic geopend! Was iemand me voor?
quote:Rhaegal schreef op 04 april 2016 @ 16:39:

[...]

Ooh, en ik had nog niet eens een topic geopend! Was iemand me voor?
quote:Hayek schreef op 04 april 2016 @ 16:38:

[...]

Blijkbaar. Als je er tenminste wel bij vermeldt dat het academische vakliteratuur in het Nederlands en Engels is. En dat iedereen vindt dat het zo snel is. En dat je zo snel klaar bent met je werk en alles zo snel snapt.

Ik hoor bijna de *snuif* en de *kuch* erbij die het nog even lekker extra aandikt.

Vreselijk...Het is gewoon vragen naar de bekende weg.

[...]

Ooh, en ik had nog niet eens een topic geopend! Was iemand me voor?

[...]

Ooh, en ik had nog niet eens een topic geopend! Was iemand me voor?Hoe snel kun jij breien?
quote:Hayek schreef op 04 april 2016 @ 16:44:

[...]

Hoe snel kun jij breien?Haken he! Voor dat winkeltje
Breien? Haken? Mis ik iets? Ik doe zeker 50 spm.
quote:Moemoe64 schreef op 04 april 2016 @ 16:47:

[...]

Haken he! Voor dat winkeltjeMag ook, als je daar zo goed in bent dat iedereen altijd vol bewondering kijkt hoe jij haakt en je je afvraagt of dat normaal is, moet je er lekker een topic over openen.
Maar bij de naam van die to denk ik toch altijd meer aan een twerkend meisje dat zich in elkaar laat meppen door haar gangsterrapvriendje dan aan iemand die academische literatuur leest.

Dus.
quote:Hayek schreef op 04 april 2016 @ 16:49:

[...]

Mag ook, als je daar zo goed in bent dat iedereen altijd vol bewondering kijkt hoe jij haakt en je je afvraagt of dat normaal is, moet je er lekker een topic over openen.

En ze moet het in het Engels kunnen.

Dan ben je pas echt goed.
quote:Rhaegal schreef op 04 april 2016 @ 16:50:

Maar bij de naam van die to denk ik toch altijd meer aan een twerkend meisje dat zich in elkaar laat meppen door haar gangsterrapvriendje dan aan iemand die academische literatuur leest.

Dus.Je moet wat, tussen het meppen door.
quote:Hayek schreef op 04 april 2016 @ 16:49:

[...]

Mag ook, als je daar zo goed in bent dat iedereen altijd vol bewondering kijkt hoe jij haakt en je je afvraagt of dat normaal is, moet je er lekker een topic over openen. Werd al gedaan
quote:Hayek schreef op 04 april 2016 @ 15:21:

[...]

Klopt, het verbaast me alleen dat veel vrouwen wel een relatie met zo'n figuur aangaan en dan op dit forum om advies komen vragen.Och, ooit was geen probleem wellicht
Je bent zelf een theepot
Ik heb iets heel ergs gedaan. Ik heb gereageerd op Actueel-topic. En nu moet ik daarvoor boeten. Gelukkig verkeer ik in goed gezelschap, Star.
quote:Hunniebunnie schreef op 04 april 2016 @ 18:01:

Ik heb iets heel ergs gedaan. Ik heb gereageerd op Actueel-topic. En nu moet ik daarvoor boeten. Gelukkig verkeer ik in goed gezelschap, Star. Laat me raden: het brood-stelen-in-Pakistan topic?
quote:Hunniebunnie schreef op 04 april 2016 @ 18:01:

Ik heb iets heel ergs gedaan. Ik heb gereageerd op Actueel-topic. En nu moet ik daarvoor boeten. Gelukkig verkeer ik in goed gezelschap, Star. Ik kon het niet laten. Nare maniertjes daar.
quote:WaaromPorque schreef op 04 april 2016 @ 18:03:

[...]

Laat me raden: het brood-stelen-in-Pakistan topic?Kinderen die eten stelen om te overleven

Om te janken. Echt. Meen ik serieus.
quote:WaaromPorque schreef op 04 april 2016 @ 18:03:

[...]

Laat me raden: het brood-stelen-in-Pakistan topic?Nee, het Oekraïne-gebeuren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven