Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 5 april 2016 om 20:07
quote:WaaromPorque schreef op 05 april 2016 @ 17:11:
[...]
Zo herkenbaar. Ik kan me zelfs herinneren dat ik als 4 jarige bij de kleuterjuf op schoot zat en huilde; het aapje is doo-hoo-hoooood!
Ze snapte er niks van
O wat erg, de tranen springen me nu wéér in de ogen
quote:Nicotientje schreef op 05 april 2016 @ 19:46:
Serieus ik mis Malle Babbe!
Waar is ze?Ik mis haar ook. Al een tijdje niet meer gelezen of opgemerkt. Met haar lekkere zuurkoolstamp met hemaworst
[...]
Zo herkenbaar. Ik kan me zelfs herinneren dat ik als 4 jarige bij de kleuterjuf op schoot zat en huilde; het aapje is doo-hoo-hoooood!
Ze snapte er niks van
quote:Nicotientje schreef op 05 april 2016 @ 19:46:
Serieus ik mis Malle Babbe!
Waar is ze?Ik mis haar ook. Al een tijdje niet meer gelezen of opgemerkt. Met haar lekkere zuurkoolstamp met hemaworst
dinsdag 5 april 2016 om 20:10
quote:Mikadoos schreef op 05 april 2016 @ 20:07:
[...]
[...]
Ik mis haar ook. Al een tijdje niet meer gelezen of opgemerkt. Met haar lekkere zuurkoolstamp met hemaworst
Ze hadden er destijds ook een kijkwijzer aanbeveling op moeten plakken. 18plus ofzo.
Al die ellende kon mijn kinderlijke brein niet aan. Hoe schattig het ook getekend was.
[...]
[...]
Ik mis haar ook. Al een tijdje niet meer gelezen of opgemerkt. Met haar lekkere zuurkoolstamp met hemaworst
Ze hadden er destijds ook een kijkwijzer aanbeveling op moeten plakken. 18plus ofzo.
Al die ellende kon mijn kinderlijke brein niet aan. Hoe schattig het ook getekend was.
dinsdag 5 april 2016 om 20:11
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 05 april 2016 @ 20:08:
[...]
Dat is verboden als je eenmaal viva forumster bent!
Dat blijkt. Dan zeg ik maar vast: als ik er niet ben, ben ik of iets leuks aan het doen met mijn kind, of werken, of slapen, of iets leuks aan het doen met mijn nieuwe lief.
Dat beperkt de keuzes een beetje hè. Misschien scheelt dat.
[...]
Dat is verboden als je eenmaal viva forumster bent!
Dat blijkt. Dan zeg ik maar vast: als ik er niet ben, ben ik of iets leuks aan het doen met mijn kind, of werken, of slapen, of iets leuks aan het doen met mijn nieuwe lief.
Dat beperkt de keuzes een beetje hè. Misschien scheelt dat.
dinsdag 5 april 2016 om 20:12
quote:LittleRedRidingHood schreef op 05 april 2016 @ 20:11:
[...]
Dat beperkt de keuzes een beetje hè. Misschien scheelt dat. Fijn Red, ik heb het genoteerd in mijn opschrijfboekje.
[...]
Dat beperkt de keuzes een beetje hè. Misschien scheelt dat. Fijn Red, ik heb het genoteerd in mijn opschrijfboekje.
dinsdag 5 april 2016 om 20:47
[...]
Dat beperkt de keuzes een beetje hè. Misschien scheelt dat. Ohhh
[...]
Dat beperkt de keuzes een beetje hè. Misschien scheelt dat. Ohhh
Je bent zelf een theepot
dinsdag 5 april 2016 om 21:24
[...]
Dat beperkt de keuzes een beetje hè. Misschien scheelt dat. Is het officieel? Ja! Waarom weet ik dat niet?
[...]
Dat beperkt de keuzes een beetje hè. Misschien scheelt dat. Is het officieel? Ja! Waarom weet ik dat niet?
dinsdag 5 april 2016 om 22:25
quote:Peacy schreef op 05 april 2016 @ 21:24:
[...]
Is het officieel? Ja! Waarom weet ik dat niet?
Jij hebt m al op foto gezien, ik moet de scoops wel een beetje verdelen hè
Maar officieel, officieel. Het is geen facebookstatus, maar we're getting there. Geen andere dates in beeld ofzo en het is toch wel zo ontzettend leuk samen...
[...]
Is het officieel? Ja! Waarom weet ik dat niet?
Jij hebt m al op foto gezien, ik moet de scoops wel een beetje verdelen hè
Maar officieel, officieel. Het is geen facebookstatus, maar we're getting there. Geen andere dates in beeld ofzo en het is toch wel zo ontzettend leuk samen...